• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvaketju: kääpiöhamsterit

Aloittaja Vevve, 08.07.14 - klo:15:40

« edellinen - seuraava »

puttiMO

Kun mumselot keksiä saivat...  :popcornia:
Cämpsymumseloita ♥

www.puttimo.blogspot.com

Eve87

Wonderland's Dazzling Dragonfruit  :sydan:

Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Vevve

Hamsulan uusimmat lisäykset, mustasilmäinen valkoinen kiinankääpiö My Way's Muad'Dib ja laikukas (ms valkoisen kantaja) kiinari My Way's Irulan :sydan:

puttiMO

Cämpsymumseloita ♥

www.puttimo.blogspot.com

puttiMO

Edith 7kk, sekä tyttärensä Aspiriini 3kk  :puna:
Cämpsymumseloita ♥

www.puttimo.blogspot.com

Rion

#20
Lilla Myy 11kk 3vk, tuttavallisemmin vain Myy. Jauhomato maistuu...  :icon_cheesygrin: Tänään onkin saapumassa poikanen, katsotaan milloin siitä hennoo kuvia näpsiä kunnolla...  :icon_smile:

(Onpas hieman karuhko kuva edellä esitettyihin verrattuna, mutta ehkä saan siitä joskus hieman edustavamman potretin näpsäistyä...)  :icon_cheesygrin:
Pienien tassujen jälkiä siellä sun täällä - matoilla, seinillä, sydämen päällä.

Aintsu

Suloisia hamsuja ketjun täydeltä :sydan:

Tässä elämäni jyrsijä, vuoden vanha Fredi "Fredrikson".

Marin

#22
Millie ja Melody  :loov:


Goldilock's Tortellini ja Goldilock's Fondant virallisilta nimiltään

Vevve

Muutama englannin tuontihamsteri, joihin olen kovin ihastunut  :loov:








Rion

Strukeloinen kurkistelemassa - taasko se heiluu sen kameran kanssa...   :tongu:

(Ja ennen kuin kukaan kysyy, niin kyseinen boksi on mm. siivouksien ajan käytössä... ei siis ole virallinen asumus.)  :icon_smile:
Pienien tassujen jälkiä siellä sun täällä - matoilla, seinillä, sydämen päällä.


Alkemistin

Onpa sieviä otuksia kaikki - ja miten te olette saaneet noin hyviä kuvia :c8: (terv. epätoivoinen campbellinpyllyjen kuvaaja).

Rion

#27
Lainaus käyttäjältä: Hajime - 20.02.15 - klo:10:37
Onpa sieviä otuksia kaikki - ja miten te olette saaneet noin hyviä kuvia :c8: (terv. epätoivoinen campbellinpyllyjen kuvaaja).

Nyt on pakko kirjoittaa tämä viesti ihan vaan vertaistuellisuuden nimissä. Naaraspuolisen talvikkoni kuvaaminen on nimittäin yleensä yhtä antoisaa, kuin tökkiä itseään sormella silmään. Ja nämä ovat jo suhteellisen onnistuneita kuvia. Ihmettelen myös yhä, että onko se Vuoden Kuvaaja - palkinto hukkunut sinne postiin vai mikä tässä mättää? On se kumma.  :nuts:
Pienien tassujen jälkiä siellä sun täällä - matoilla, seinillä, sydämen päällä.

emmesyys

Lainaus käyttäjältä: Rion - 20.02.15 - klo:12:45

Nyt on pakko kirjoittaa tämä viesti ihan vaan vertaistuellisuuden nimissä. Naaraspuolisen talvikkoni kuvaaminen on nimittäin yleensä yhtä antoisaa, kuin tökkiä itseään sormella silmään. Ja nämä ovat jo suhteellisen onnistuneita kuvia. Ihmettelen myös yhä, että onko se Vuoden Kuvaaja - palkinto hukkunut sinne postiin vai mikä tässä mättää? On se kumma.  :nuts:

Pakko sanoa että hieman saatoin naurahtaa tolle ekalle kuvalle. Mikä asento!  :icon_cheesygrin:

En oo mikään ekspertti näissä asioissa, mutta oon saanu meidän huliviliroboistakin kuvia sillä tavalla että päivänvalo + lisävalo (siis esim. lukuvalo tai semmonen lamppu ja tietenkin myös kaikki mahdolliset kattovalot ym päällä) + juoksutusaitaus + yksivärinen tausta + ruokaa. Lisäksi oon käyttänyt kameran omaa salamaa heijastaen sen kuitenkin sanomalehdellä poispäin, tavallaan seinän kautta tai sillain. Toki asiaa parantaa se että mulla on järkkäri, mutta uskoisin että nuo tepsisi myös vaikkei kamera ihan niin järeä olisikaan. Tosin silloin joutuisi herättämään hamsterin päiväsaikaan, mutta olen joskus tehnyt tällasen myönnytyksen esim. sillon kun kuvasin joulukortteihin hamstereista kuvia. :D
♥ roboneidot Wippee's Maggie Mango "Maggie" sekä Goldilock's Kleopatra "Saga"
♥ syrkkipoitsu Morinehtar the Blue "Valo"
♥ kiinaripoika Wonderland's Down-To-Earth Dewberry "Odin"
♥ pikkuinen talvikkoherra Tinytail Mr. Twister "Viima"
http://hamsterbox.blogspot.com

Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: emmesyys - 20.02.15 - klo:15:33
oon saanu meidän huliviliroboistakin kuvia sillä tavalla että päivänvalo + lisävalo (siis esim. lukuvalo tai semmonen lamppu ja tietenkin myös kaikki mahdolliset kattovalot ym päällä) + juoksutusaitaus + yksivärinen tausta + ruokaa. Lisäksi oon käyttänyt kameran omaa salamaa heijastaen sen kuitenkin sanomalehdellä poispäin, tavallaan seinän kautta

Ohhoh!  :peukku:  Minä vain räpsin ja toivon parasta. Ehkä se ei ole paras mahdollinen metodi...  :dry:

(Nyt off topic, mutta Rionin kuvista tuli heti mieleen (syrkki)poikasten kuvaus - ja mustien eläinten muutenkin: http://www.halimaa.fi/f-poikue/)