• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteriaiheisia unia

Aloittaja Ritu, 05.05.08 - klo:20:07

« edellinen - seuraava »

Ritu

Eli laitetaas taas hamsteriaiheisia unia kehiin  :) .

Näin viimeyönä ihan pimeen unen. Yritin sitten ettii täältä unitopikkii joka oli vanhalla foorumilla, mut en löytäny. Tehdäämpä siis uusi.

Mut mun uneen. Olin ostanu jostain hamsterin itelleni. Se oli kemu ja vielä tosi pieni (siis semmonen luovutusikänen). Se oli tosi ihana, mutta mulla ei ollu aikomusta pitää sitä. Tiesin periaatteeni tällä hetkellä, että Nana ja Paju riittää mulle kyllä. Ja halusin sitäpaits seuraavan hamsterin kasvattajalta.

Tapasin sit Minskin siinä tienpäällä. Näytin hamsua sille ja ihailtiin sitä yhdessä kävellessämme. Kerroin myyväni sen eteenpäin. En kyllä ymmärrä missä taskunpohjalla sitä hamsua pidin koska ei mulla mitään lootaa sille ollu.

Sit oltiin yhtäkkiä yhen terraarion luona. Siellä oli hamsteripoikue. En oikein tiiä oliko ne mun vai ei. Välillä ne oli mun ja välillä ne oli jonku mun tutun. Mun piti jokatapauksessa viedä ne jonnekkin. Laitettiin Minskin kanssa ämpäri terraarion viereen ja avattiin etulasit. Sit ruvettiin pyydystään  niitä sinne ämpäriin. Niitä oli kauhee määrä. Reilusti yli kymmenen ainaski. Ajoin kädellä niitä siihen etualalle ja ne loikkas ite sinne ämpäriin. Miski taas poimi niitä käsiinsä ja laitto sinne. Ne oli kamalan vilkkaita, joten tekemistä siinä oli.

Minski sano yhen kohalla että tuon hän haluaa. Mää sit rupesin tutkimaan sen tuntomerkkejä. Poikasilla oli yhtäkkiä pepussa semmosia valkosia merkkejä, jotka kiers pepun reunaa niinku helminauha. Näytin niitä Minskille et kato nyt tarkkaan niin tunnistat tän sit myöhemmin. Yritin monta kertaa, mut Minski oli vaan liian keskittyny niihin muihin, eikä huomannu. Sit huomasin sen hamsun pepussa oli joku tekstikin. Semmonen tuotemerkkilogo, tausta ja kaikki. Ihmettelin hiukan, mut aattelin et tostahan sen Minskin on helppo tunnistaa se.

Sit olinki äitin kanssa videoita vuokraamassa, ku uni vaihtu  :D

Heräsin yöllä ja aattelin et tää täytyy muistaa aamulla. En kuitenkaan jaksanu nousta kirjottaa sitä ylös. Aamulla mulla oli kauhee muisteleminen et sain sen kiinni. Harmitti ku en millään meinannu muistaa. Onneks kuitenki muistin lopulta. Hassu uni kyllä taas  xD
- Riikka

Tiituz

#1
Näin kerran unta, että mulla oli Kirpun,Indin ja Diivan lisäks lk luonnonvalkoinen uros, joka asui pahvilaatikossa mun työpöydällä. Joku synttärivieraista oli jättäny sen mulle  :huh  Siinä unessa sitte tuli tulipalo. Huusin mun pikkusiskoa, että äkkiä ulos. lähin ettimään sitä ja se oli mun huonees. Kysyin että missä hamsut on, se sano että tässähän ne. Diiva ja Kirppu oli samaan aikaan sängyllä, sit nopeesti laitoin Kirpun takas dunaansa, ku sieltä kuulu ääniä. Nostin mökin kattoa, ja sieltä löyty Kirppu,Indi ja se luonnonvalkonen uros ! Sain hriveen hepulin ja heivasin kaikki omiin häkkeihinsä, ja sitte juoksin pelastamaan Diivaa sängyltä. Ja sit juoksin ulos, tulipalo oli kadonnu jonnekki. Siihen loppu  :D
Anemone\'s Deep Blue Sea?
Marvellous May Lily?
Eternal Flame?

Hamsula] http://www.freewebs.com/lindan_hamsula/index.htm

Minski

#2
Lainaus käyttäjältä: "Ritu"Tapasin sit Minskin siinä tienpäällä. Näytin hamsua sille ja ihailtiin sitä yhdessä kävellessämme.

Sit oltiin yhtäkkiä yhen terraarion luona. Siellä oli hamsteripoikue. Mun piti viedä ne jonnekkin. Laitettiin Minskin kanssa ämpäri terraarion viereen ja avattiin etulasit. Sit ruvettiin pyydystään  niitä sinne ämpäriin. Niitä oli kauhee määrä. Reilusti yli kymmenen ainaski. Ajoin kädellä niitä siihen etualalle ja ne loikkas ite sinne ämpäriin. Minski taas poimi niitä käsiinsä ja laitto sinne. Ne oli kamalan vilkkaita, joten tekemistä siinä oli.

Minski sano yhen kohalla että tuon hän haluaa. Mää sit rupesin tutkimaan sen tuntomerkkejä. Poikasilla oli yhtäkkiä pepussa semmosia valkosia merkkejä, jotka kiers pepun reunaa niinku helminauha. Näytin niitä Minskille et kato nyt tarkkaan niin tunnistat tän sit myöhemmin. Yritin monta kertaa, mut Minski oli vaan liian keskittyny niihin muihin, eikä huomannu. Sit huomasin sen hamsun pepussa oli joku tekstikin. Semmonen tuotemerkkilogo, tausta ja kaikki. Ihmettelin hiukan, mut aattelin et tostahan sen Minskin on helppo tunnistaa se.
Voi vitsi mikä uni xD
Mistähän ihmeestä just minä kaikista mahdollisista hamsuihmisistä eksyin sun unees mukaan :D


Mä en oo tainnut pitkään aikaan nähdä hamsuihin liittyviä unia, tai sitten en muista niitä enää aamulla. Sellaisen unen muistan -josta siitäkin on kyllä jo aikaa- jossa Tomas-nimisellä hamsteripojallani oli poikaset :roll:
Hamsteriton tätä nykyä

Ritu

#3
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Mistähän ihmeestä just minä kaikista mahdollisista hamsuihmisistä eksyin sun unees mukaan :D

Jaa´a. Tiedäppä häntä. Niinkuin unissa yleensä käy, et kyllä näyttäny yhtään siltä ku oikeesti, mut tiesin vaan että se olit sinä  :D . Oli kyllä hassu uni.



Tiituz:  xD
- Riikka

Maikkis

#4
Tästä on varmaa pari vuotta aikaa (ja oon tän varmaa vanhalle foorumille sillon kertonutkin). Olin jossain juhlimassa (en tarkkaan muista) ja sit siellä oli mun yks kaveri, jonka nimi on Niina. Tää Niina oli niinku fyysisesti se mun kaveri, mut sit se kuitenkin kasvatti hamsuja nimellä Turkinpippurin, eli se oli puoliks kuitenkin foorumin Ninde XD En muista oikee tosta unesta enempää, mut toi jäi mieleen :D

piksu

#5
Minen ikinä muista unia enää aamulla, vaikka kuinka hurjia oliskin olleet  :D  ehkä ihan hyvä niin.
Moon oikias, soot vääräs,
soon kans vääräs. Moomma
oikias, tootta vääräs,
noon aivan mettäs!

Nilla

#6
Olen nähnyt ennen unta (kun en omistanut muita hamsuja) että uros hamsterini, Omppu sai poikasia  xD  Jo unessa ihmettelin, että miten Omppu on voinu saada poikasia. Se uni tuntui niin todelta, että menin katsomaan Ompun pesään automaattisesti, kun heräsin  :roll:  Aina, kun unessa tapahtuu jotain todentuntuista niin on pakko tarkistaa, että oliko se totta, kun herää  :shock:
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Ritu

#7
^Joo, niin on. Mulla on koko ajan tunne että pitäs soittaa veljelle ja sen avokille onko kaikki kunnossa, kun näin unta et ne oli onnettomuudessa.


Näin taas viimeyönä hamsu-unta. Omppu ja Lilo (mun cämpsyt) oli syyrialaisia. Ne oli väreiltään opal ja sininen argente, niinku ne oikeestikin on, mutta ihan syyrialaisen näkösii ja kokosii. Ne asu tommosessa hamsterdunassa. Näin sit et myös Nana (joka oikeestiki on syrkki) oli päässy jotenki samaan dunaan niitten kanssa ja säikähdin kamalasti. Aattelin vaan et nyt ne tappaa Nanan.

Menin hirveellä vauhilla dunan luo, mut siellä ne kaikessa rauhassa söi yhessä päädyssä ilman mitään riitaa. Kattelin niitä ihastuneena ja ihmettelin kuka on keksiny semmosen myytin, ettei syyrikset tuu toimeen keskenään. Sit Omppu yhtäkkiä hyökkäs Nanan kimppuun. Mulla löi sydän kurkkuun ja otin äkkiä jotain kättä pidempää että sain ne erilleen. Ajattelin vaan etten halua menettää Nanaa, ku se on mulle niin rakas. Sit nostin Nanan sieltä pois ja tarkastin ettei sillä oo pahempii haavoja. Onneks sillä ei ollu pari pikkuhaavaa.

Sit rupesin pelkään Lilon puolesta, ku Omppu oli niin hermostunu. Nostin Lilonki niskanahasta sieltä pois (pelkäsin että se puree, mikä on sillä tapana ku laittaa käden terraan) ja tarkastin sen haavat. Sillä oli kans pari pikkuhaavaa ja ihmettelin missä välissä se oli ne kerenny samaan ja kumpi sitä oli purru. Pelkäsin etten voi laittaa sitä enää Ompun kanssa samaan terraan. (Tässä tulee taas unten logiikka esille. Jos ne oli syrkkejä kerta, niin miten ne pysty asuun samassa dunassa? Ja miten syrkkien toimeen tulo oli mulle niin ihmeellinen asia tossa alussa, jos Omppu ja Lilo kerta tuli toimeen?)

Sit olinkin jonku ihmistytön kanssa jolla oli palkeenkieli päässä, johtuen tosta tappelusta ja yritin saada sitä lääkäriin tikkejen laittoon  xD . Ihme uni taas. Mut ei ollu foorumilaisia tällä kertaa mukana  :D .
- Riikka

Vilma

#8
Lainaus käyttäjältä: "Nilla"Olen nähnyt ennen unta että uros hamsterini, Omppu sai poikasia

Olen nähnyt samantapaisen unen, tosin vain unessani Aku oli emä :)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Nilla

#9
Näin kerran ihan järkyttävän hamsteri unen. ''Pääosassa'' Oli tosi rakas hamsuni, Hirotsuku. Hirotsuku oli yhtäkkiä muuttunut lihansyöjäksi, Siis IHMISLIHAN syöjäksi. Hirotsukulle piti antaa joka päivä ihmisen munuaisia, silmiä tai lihaa. Kaiken lisäksi Hirotsuku osasi puhua, hän huusi minulle että '' Tuo minulle jonkun silmät!'' Siinä samassa näin että Hirotsukulla oli juuri asumuksessaan yksi silmä. Pysähdyin katsomaan silmää ja sanoin Hirotsukulle ''Okei'' Ilman vastalauseita. Unen lopussa, emme pystyneet hankkimaan Hirotsukulle silmiä.. Sen jälkeen äitini sanoi minulle ''Tapetaan Hirotsuku!'' Sanoin unessa ''joo tapetaan..'' Sitten äiti veti puukon esiin ja näin Hirotsukun makamassa äitini sylissä verisenä ja kuolleena. En muista itkinkö unessa, vai mitä tein sen jälkeen.

En käsitä, miten edes unessa voin sanoa, että  ''joo tapetaan'' Ja että mitän voin unessa ollessani ajatella, että haluan tappaa Hirotsukun  :|
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Vilma

#10
^ Pelottava uni. En useinkaan ole nähnyt painajaisia, enkä varsinkaan halua nähdä tuollaista unta!  :roll:
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Minski

#11
Lainaus käyttäjältä: "Ritu"Sit olinkin jonku ihmistytön kanssa jolla oli palkeenkieli päässä, johtuen tosta tappelusta ja yritin saada sitä lääkäriin tikkejen laittoon  xD . Ihme uni taas. Mut ei ollu foorumilaisia tällä kertaa mukana  :D .
Meinasinki jo kysyä, että olinks mä taas toi henkilö, mutta onneks en sit ollu tällä kertaa xD
Hamsteriton tätä nykyä

soundlovers

#12
Näinpä tässä tänään päivällä hauskan hamsteriunen...

Siinä mulle tuli jostakin aikuinen hamsterinaaras (syrkki), jonka sitten päätin astuttaa samantien.
Vaan sepä tekikin jo seuraavana päivänä poikasia. Siinä unessa sitten mietin, että mitenköhän se oli antanut astua itsensä kun kerran oli jo tiine.  XD

Sen siitä saa, kun on edellisenä iltana yhdistänyt oikeasti syrkkipariskunnan :haha

Nilla

#13
Miksi mä nään vaan hamsteripainajaisia  :|

Eli siis, näin sellasta unta, että juoksupyörä-addikti Ichigo jäi juoksupyörän väliin jotenkin kiinni. Siinä se sitten oli, lyhyt ja karmiva.  :huh
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

trap

#14
^ Mäkin nään hamsteripainajaisia. Kepposesta en ole tainnut nähdä mitään unta, mutta Ansasta monesti. Kerran teetin Ansalla poikaset, ja muistin vasta poikasten syntymän jälkeen Ansan olevan aivan liian vanha tuohon touhuun. Kerran taas tulivat taas poikaset, mutta niitä oli aivan jumalattomasti, ainakin 20-30, ja ne olivat sellaisessa terraariossa, mistä ne mönkivät koko ajan karkuun. Aina välillä laskin niitä ja huomasin X määrän puuttuvan, ja eikun vaan etsintöihin. Sitten näen sellaisia unia, että minulla on aivan tajuttomat määrät hamstereita, enkä voi hoitaa niitä kaikkia itse. Joskus olen myös unohtanut että minulla on hamsteri, ja muistanut sen monen vuoden kuluttua. Olen lähtenyt kiireesti katsomaan terraa, ja välillä en pääse sinne asti ennen kuin herään, välillä taas hamsteri on yhä elossa mutta tosi pahassa kunnossa.

Kamalia painajaisia :c8 Ikinä en ole nähnyt kivaa unta hamsuista.
Mökinkulmia jyrsimässä
u. "Mörkö", syyrialainen pk musta, s. 2.5.12