Poikaspäiväkirjat 4

Aloittaja Heli, 09.06.11 - klo:02:16

Ely

Ööh... Meillä rupesi robot lisääntymään :D Olin jo haudannut poikashaaveet robojen suhteen ja sitten yhtäkkiä Mantelin pesään ilmestyy piipittävä prinssinakkilauma. Eiköhän siellä muutama laikku tule olemaan.
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Vevve

^ Noinhan ne aina tuppaa tekemään. Onnea  :D

Heli

Mä muistan kun joskus sai odotella robopoikasia vuodenkin! Mutta nyt kun aloittelin uudestaan kasvatusta niin meillä on kaikki lisääntyneet välittömästi.  :pihalla: Ennen tällaista ei sattunut oikeastaan koskaan. Ihme juttu.  :D
Destiny's hamsterit 2001-2009

Karvakorvathamsula

Meillä voidaan pirteästi ja energisesti! Alise, 13 vkr tiine, roikkuu kaltereissa, juoksee pitkin dunaa ja välillä tuntuu, että tajuaakohan tuo hamsu ollenkaan, että sillä on vekarat masussa?  :huh  :D  Ulkoisestihan tuolla mammalla alkaa olemaan jo kunnon pyöreyttä. Meillä onkin perheenkesken "vedonlyönnit" käynnissä, että kuinka monta muksua sieltä tuleekaan  xD
http]

[size=85]
lk normaali umb. vkkk Delfoin Saimi
lk nvkkk Alise (sijoituskodissa)
kanat ja lampaat
lk collie Sandcastle's Treasure Me, tutuimmin Napsu
[/size]

Maiju*

Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Vevve

Lainaus käyttäjältä: "Maiju*"Meillekin sais puhaltaa noita lisääntymistuulia, pihtaavat minkä kerkiivät.  :c8

Samaa on meidän talvikoilla ilmassa  :roll:

lentsu

Meillä taitaisi olla vihdoin poikasbuumi tältä kertaa ohi. Vimppana ehtivät Melanie sekä Pinto, joka pyöräytti tuplat. Nyt on kaikki tähän mennessä poikineet erotettu ukoistaan, ja meillä on lauma nuoria sekä vielä alle luovutusikäisiä penskoja, joille pitäisi nyt oikeasti kai alkaa etsiä koteja. Aion kyllä pitää niin monta itse, että myytävää on olosuhteisiin nähden yllättävän vähän.  :D

Mun ei tarvinnut hirveästi odotella, että robot alkoivat poikimaan.  xD

On tossa silti vielä muutama pari, jotka eivät ole tehneet mitään. Tulevaa vuotta odotellessa...

PiiaL

Jospa meillä oltaisiinkin tällä kertaa tiineitä ja kaikki menisi hyvin, on ainakin kaikki sormet ja varpaat ristissä sen puolesta. Mersu siis kysymysessä tällä kertaa ja kiimaa en ole sillä tavannut ja la olisi perjantaina. Mersulla kun on vaan noita muotoja omastakin takaa, niin siitä ei voi varmaksi sanoa tuleeko sieltä mitään. Ainakin sen käytös on ollut nyt paljon levottomampaa, yksi yö se oli yllättäen meidän sängyssä ja toinen puolisko heräsi siihen vähemmän innoissaan. :D Kaksi reikää on suurennuttanut nyt lähipäivinä tuohon terraarioonsa ja sitä ei tunnu oikein nuo paikatkaan pitävän..

S.D.G.

Lainaus käyttäjältä: "Vevve"

Samaa on meidän talvikoilla ilmassa  :roll:

Ja meillä, en-muista-kuinka-monta yhdistelmää tehty tammikuun jälkeen, mutta syntyneet poikueet helppo muistaa, nolla. :mad:
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Anonymous

Meijän 3viikkoset syrkki napsuttimet kasvaa kohinalla ja on suloisia.

Mrk

Meille syntyi pitkän odotuksen jälkeen talvikon poikasia, mutta tietysti olivat kaikki viisi kuolleita. :(

Minnaw

^Voi miten kurja juttu :(
Nyt ei tunnu talvikoita tulevan oikein kellekään, tai yhdistelmät eivät onnistu.

Itse aion laittaa vasta ensi kuun lopulla pariskunnan yhteen, ja oon kyllä näiden viestien lukemisten perusteella varautunu odottelemaan ettei kaikki välttämättä menekään niinkuin aiemmin...
Oxalis - talvikkokasvatus

Maiju*

Mitä tästä opimme, mein kaikkien talvikot harrastaa vaan turvaseksiä.  :kieli
Mulla on kolme paria kimpassa, 2 pareista on ollut yhdessä kuukauden, 1 pari jo kohta kolmisen kuukautta.
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

S.D.G.

^  :haha   Tai ne on vaan kattonu että johan täällä eläimiä piisaa, parasta olla rasittamatta kasvattajamammaa enempää. Tai sit ne harrastaa nykyaikaista perhesuunnittelua, hankkii ammatin ja uran ja matkustelee ja miettii perhettä vasta joskus piiiiiiiitkän ajan päästä...

Anonymous