• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulinat, osa 10

Aloittaja Mustikkamaan, 09.04.11 - klo:14:01

« edellinen - seuraava »

mesis

#615
Jaksamista Sinulle. Tiedän hyvin, miltä Sinusta tuntuu, kun itse menetin oman rakkaan koirani tämän kuun kahdestoista päivä.  :cry:

Meillä Cyrus on elämänsä kunnossa. Joka ilta juoksee aitauksessaan, mutta herää kyllä tosi myöhään. yhdentoista ja kahdentoista välissä. Onneksi minulla ei ole työelämää, niin voin valvoa aina tuonne yhteen asti ja ylikin.
Cyrus täyttää maaliskuussa kaksi vuotta. Toivottavasti saa jatkaa elämäänsä paljon sen jälkeenkin, koska se on mitä ihanin hamsu.  :sydan  :sydan

p@llero

#616
Jaksamisia anskulle  :( Hyvä että Cyruksella menee hyvin ^^)
Syrkkinaaras Mocca *29.11.2011

Eläimet ovat paranneltu versio meistä?

anskuxxx

#617
Kiitos teille.Otan osaa Mesiksen suruun. :(  Sitä ei uskokkaan kuinka tärkeiksi nämä karvakorvat tulevat, isommat ja pienemmät. Mutta Hyvää Joulua vielä kaikille!
~Syyrialainen, Pertti, LK satiini creme,24.06.2011~                                                                                                            ~Koiruus, Spu Aufgeweckt Wolf, 07.02.2007~

HamsterSailor

#618
Sain äsken loppuun hamsujen joulusiivouksen, nyt oon tyytyväinen, ku kaikkien asumukset on kivat ja siistit :)

p@llero

#619
Jes! zooplussasta tilaamani häkin saa varmaan hakea maanantaina postista  :angel Ei ihan jouluksi ehtinyt mutta melkein  ;)
Syrkkinaaras Mocca *29.11.2011

Eläimet ovat paranneltu versio meistä?

Sintturainen

#620
Nonni, zooplussaan reilun 100€:n tilaus laitettu menemään  :D  Ei ihan kaikki kuitenkaan meille, kasvattajakaverin kans tilattiin puoleksi että säästettiin postikuluissa, tulossa ois juoksareita, juoksutusaitaus ja ruokaa...

EmmaTi

#621
Lainaus käyttäjältä: "p@llero"Jes! zooplussasta tilaamani häkin saa varmaan hakea maanantaina postista  :angel Ei ihan jouluksi ehtinyt mutta melkein  ;)

Eikö ne tuo kotiovelle? Mulle on aina tuotu. No, meillä onkin aina joku kotona  :D
Niin ja täällä maallahan voi naapurikin lunastaa paketin jos itse et oo kotona  xD

Ken_G

#622
Lainaus käyttäjältä: "EmmaTi"
Lainaus käyttäjältä: "p@llero"Jes! zooplussasta tilaamani häkin saa varmaan hakea maanantaina postista  :angel Ei ihan jouluksi ehtinyt mutta melkein  ;)

Eikö ne tuo kotiovelle? Mulle on aina tuotu. No, meillä onkin aina joku kotona  :D

Kyllä tuodaan. Itellan kuski käy yleensä soittamassa ovikelloa 8-9 välillä aamulla, ellei ketään kotona niin vievät tavaran postiin josta voi noutaa sitten.

Sahapukki

#623
Meidän karkulainen löytyi tällä kertaa lelukaapista, järsinyt jotain pikkusiskon tekemää juttua ja tehnyt sinne pesän, oli kerennyt olla siellä yön, koska eilen vielä tarkistin, että oli pesässä. No oli keksinyt kiivetä kattoon, josta oli jäänyt huolimattomasti luukku auki. Tästä lähtien tarkistan aina onko luukut varmasti kiinni.  xD No onneksi pahempaa sotkua ei tullut, pississä vaan taas kerran koko kaappi. :S
Ylpeä, kolmen hamsterin omistaja :-)

Sahapukki

#624
Kyselisin vähän talvikoiden keskinäisestä toimeentulemisesta, koska olen hankkimassa kahta talvikkoa, jotka ovat väriltään helmi. Ovat naaraita, kuulemma käsikesyjä yms. Miten helposti rupevat tappelemaan? Luultavasti sisaruksia, koska molemmat syntyneet 12.10.
Ylpeä, kolmen hamsterin omistaja :-)

Mrk

#625
^Ota kaksi jos olet valmis hankkimaan tilanteen vaatiessa molemmille omat asumukset. Talvikkoparit alkavat yleensä tapella jossain vaiheessa. Tietysti poikkeuksiakin löytyy, mutta niiden varaan en laskisi (sen verran harvinaisia ovat).

Sintturainen

#626
Hei kuinka kauan noissa zooplus.comin tilauksissa on teillä mennyt? Ihmetyttää kun sieltä piti tulla mailia kun maksu on käsitelty, mutta ei oo kuulunut vielä mitään...

Marin

#627
^Mä ostin postiennakolla, mutta muistaakseni viimeksi tuli 7-8 pv kuluessa tilauksesta.

Rukyo

#628
^^ mulle kävi samalla tavalla ja sitte otin sinne yhteyttä ja sanottii et
tilaus oli automaattisesti peruutettu ku maksua ei tullu oisko ollu viikon sisällä :oo
Nyt kuitenki tavarat tuli eilen ja tälläi et sielt kyl kysyttii sit haluunko tavarat vai rahat takasi :>
> Pienimuotoista kasvatusta pk syrkkien kanssa. Väreissä tavoitteena hopeasoopeli, luonnonvalkoinen, ms. valkoinen ja creme. <

BLOGI - WWW

Sintturainen

#629
Minä maksoin luottokortilla. Nyt 5 päivää kulunut tilauksesta, tosin viikonloppu oli välissä. No pitää laittaa mailia jos ei tän vaikka perjantaihin mennessä kuulu mitään. (voi kääk, minä ja mun "hyvä" englanninkielen taito  XD )