• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista

Aloittaja Tarja, 28.06.07 - klo:00:36

« edellinen - seuraava »

Anniksi

#240
^ Ei siinä, pahvirulla on vaan upotettu puruihin ja sitten pullon yläosa on teipillä. Omasta mielestä kätevä tapa, kun en tykkää että juomapullo roikkuisi ritiläkannesta.  :D
R.I.P Leevi 12.08.-09, toistaiseksi kotona enää vain kaksi kania<3

Mianna

#241
Osaisko kukaan auttaa... Miten flättiin (siis geo flat- terraan) vois laittaa juomapullon?? Sisälle se ei oikein mahdu kastelematta puruja... :S Enkä usko et tollane putkijärjestelmä toimii flätissä ku se on nii matala.. Voisko kukaan auttaa??  :oops:

Minnaw

#242
Murra kattoritilästä pari semmoista säiettä ja pujoita juomapullon nokka siitä läpi.
Niin ainakin meillä pelittää nuo flättisysteemit.
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Mianna

#243
Kiiiitos vinkistä... Pitää yrittää sitte ku saahaan flättiin asukas..  :grin

Ankkanen

#244

Reima-robon duna, ja on herra itsekin siellä vasemmassa reunassa.


Vilkku-robon duna, ja tämä on minulla nyt myynnissäkin.


Eemeli-talvikko asuu täällä.


Kääppäreiden asunnot hyllyssä nätisti.. :)


Nobody Comes For Christmas aka Rölli poseeraa kodissaan.


Veikko-syyris oli kuvaushetkellä nukkumassa.

olivia

#245

Tässä on Neeron häkki! (nää mun kuvat on vähän huonolaatusia)
Ja tässä on mun edellisen hamsterin linna :c8

Anniksi

#246
^Pikkanen linna on juu!  :D  Aika luksusta!
R.I.P Leevi 12.08.-09, toistaiseksi kotona enää vain kaksi kania<3

Minski

#247
^^ Vau noita olivian hamsujen häkkejä :huh
Hienoja ja tosi kivan kokoisia, varmasti hamsut on viihtyneet :peukku:
Tulipa hyvä mieli noista kuvista :)

Ankkasellakin on dunissa kivasti puuhaa hamsuille :jeps:
Tossa ekassa kuvassa kun on toi karahka niin onko se ite mettästä haettu vai niitä akvaariokarahkoja ? Sellasia karahkoja omille hamsuille kans halajaisin.
Hamsteriton tätä nykyä

Tatu

#248
Nellin terraario + Nelli itse, mitat 80x45x45 cm. Juomapulloteline on aika epämääräisen näköinen, mutta toimii! Purun alla menee tunneliverkostot.



Ja Timin pieni ja melko virikkeetön poikamiesboksi, miniduna. Tykkää kaivella sen verran että jätin tällä kertaa tuohon keskelle alueen josta on hyvä lähteä tonkimaan. ;)


-Sonsku-

#249
Mietin vaan sellasta, että löysin hamsulleni mukavan kokoisen terraarion, mutta se on sivusta avattaava.  :pihalla:  Tuleeko kaikki purut pois aina samalla, kun sen avaa?

Mietin myös tuota lemmikkiexpressin sivuilla myytävää terraa, mutta mietityttää vain tuo kansi, kun osa on lasia, että onko se sitten vähän ahdas, jos sinne koittaa jotain tasojakin laitella?
Meillä vipeltää yksi luonnonvalkoinen pk syrkki
+
Toinen karvaturri, pitkäkarvainen maatiaiskissa

piksu

#250
Mistä hommaatte akvaariotaustoja? Sellasia aika halpoja ei meinaa löytää mistään!
Moon oikias, soot vääräs,
soon kans vääräs. Moomma
oikias, tootta vääräs,
noon aivan mettäs!

Tatu

#251
^ No toi meidän on kirpparilöytö, mutta kyllä tääläpäin ainakin eläinkaupoissa on niitä myynnissä, niissä rullissa joista saa sitten leikata haluamansa mittaisen. Edit/ ai halpoja? Enpä ole koskaan tullut katsoneeksi eläinkaupassa niiden kuvien hintaa. Mutta tosiaan, kirpparille, sieltä löytyy ainakin halvalla. ;)

Minski

#252
^^ Mä oon ostanut ihan eläinkaupoista noita. Niitä myydään lähes kaikissa (tai ainakin useissa) eläintarvikeliikkeissä sellasissa rullissa, joista sit saa ostaa haluamansa pituisen pätkän. Metrihintaa en kyllä muista, mutta ei se mielestäni kauhean kalliiksi tule, kun yhteen terraarioon varmaan riittää parisen metriä terran koosta riippuen.

Tai sit ootko ettinyt esmes huuto.netistä ? Äkkiseltään löysin tollaset:
- http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=73191572
- http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=73192179
- http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=73299295

Edit. Jos rikoin jotain sääntöjä niin linkit saa poistaa.
Hamsteriton tätä nykyä

Anniksi

#253
^^^^Ja minä ostin taustaksi ison julisteen minkä leikkasin sopivan kokoiseksi, vaihtehtoja on monia!  ;)
R.I.P Leevi 12.08.-09, toistaiseksi kotona enää vain kaksi kania<3

piksu

#254
Kiitos tosi paljon vastauksista!

Kokeilin nimittäin tilata yhdestä nettipuodista josta ton toisenkin taustan tilasin, mutta siellä oli nostettu tilausraja johonkin pariinkymppiin ja siihen vielä seittemän euron postarit.. olis tullu aika kallis tausta plus vielä se, että siellä ei ollut muutakun akvaariotarvikkeita (mulla siis ei oo akvaariota).

Täytyy käydä tsekkailemassa sitten eläinkaupoista, kun en oo sitten niissä tajunnu pällistellä noita  :D  Kiitos vielä!
Moon oikias, soot vääräs,
soon kans vääräs. Moomma
oikias, tootta vääräs,
noon aivan mettäs!