• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsujen wikisivu

Aloittaja hitan, 24.10.07 - klo:01:14

« edellinen - seuraava »

Vevve

#585
^ EU:n alueella saa tuoda jyrsijöitä, jos lentoyhtiö sallii  :)

Lisette

#586
^ Ai ! Kaneja vissiin ei ? Muttajoo, voin sanoo, että Barcasta en ainakaan itte löytänyt kovinkaan hyviä hamsuja. Ramblalla yhdessä kojussa oli jopa syrkkejä ja talvikoita/kääppäreitä sekaisin samassa häkissä.
[size=85]ex-feliX.[/size]

Minski

#587
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Hyi puhukaa äkkiä joku jotain, tossa on melki puolissa etusivulla viimeinen postaaja minä :D Harvinaisen noloa  XD
Mulla on joskus kans sellanen tunne, että oma nimi loistaa kaikissa ketjuissa. En tiiä onko porukka joteski vähentyny täällä (foorumin hidastelun tai muun syyn vuoksi) vai onko sitä itte vaan niin suuna ja päänä joka paikassa :D Ja sit mulle tulee sellanen tunne, ettei ketään mun kirjotukset edes kiinnosta, kun niihin ei kukaan kommentoi mitään ja sit pidän ittekki taukoo täällä kirjottamisesta kunnes taas vähän ajan päästä tuun heittään jotain tyhmää :D


Meillä on ihana tuon vikan poikueen lapset (siis Davyn ja Jocelinan lapset, ikää 4, 5 kk) kun ne on hereillä ihan mihin vuorokauden aikaan tahansa, nytkin Timandra tuolla pyysi pihalle häkistään ja päästin sen juokseen. Mä taidankin alkaa jalostaan tollasia ei-pelkästään-hämärä-aktiivisia-syyriksiä, vois olla kysyntää aika paljon :)

Lainaus käyttäjältä: "petosiru"Pitää niitä pilttejäkin hakea, jos vaik tulis niit vauvojakin..  :mrgreen:
Hihi, sanoppas toi siä kassalla :D
Hamsteriton tätä nykyä

EmmaTi

#588
^ Tosta kassalla sanomisesta tuli mieleen ku olin eilen lasten kans Citymarketis niin 5v huusi leluosastolla isoon ääneen että "Äitiäiti täällä on samoja zhuzhu pets hamstereita minkälainen mullakin on, ostettaisko toinenkin niin voitais astuttaa se??"  :oops:  :D

Vevve

#589
Lainaus käyttäjältä: "feliX."^ Ai ! Kaneja vissiin ei ? Muttajoo, voin sanoo, että Barcasta en ainakaan itte löytänyt kovinkaan hyviä hamsuja. Ramblalla yhdessä kojussa oli jopa syrkkejä ja talvikoita/kääppäreitä sekaisin samassa häkissä.

Kaneista en tiedä. Roboja lähinnä katselisin sukujen vuoksi, niitä on niin vähän että kaikki erisukuiset on tervetulleita.  :)

GaneshaX

#590
Lainaus käyttäjältä: "Minski"En tiiä onko porukka joteski vähentyny täällä (foorumin hidastelun tai muun syyn vuoksi) vai onko sitä itte vaan niin suuna ja päänä joka paikassa :D

Kyllä mä ainakin käyn foorumilla jatkuvasti, mutta jostain syystä ei oo jaksanu kirjotella paljoa  :|

Ei kellään tosiaan ole LK urosta, joka olis jalostus"kykenevä", musta, kemu, kyyhkis tai huky?
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

MirkkuH

#591
Huusin juuri Dobbylle Imac Criceti 16-häkin :pilehile: , 44€ joudun siitä pulittamaan, mut on se varmaan sen arvoinen (tulee siihen mukaan kaikellaista krääsää, ehkä käyttökelpoista myös).

...siinä on oranssi pohja, mut Minski varmaan mielellään vaihtaa mun kaa sellaseen beessiin, kun näytti olevan hänellä jo yksi oranssi, niin menisi kivasta samassa :D

Tuoho

#592
Oivalla on ripuli... Ainakin peppu on märkä ja haisee.

Lakupekka

#593
Minäkin käyn ihan jatkuvasti, mutta laiskuuttani en paljon kirjoittele. :haha

Mulla on hirveä hamsu kuume taas (enkä usko, että huominen Hyvinkään näyttely saa sitä yhtään taantumaan.. apuva  :yea: ). Olis mukavaa saada uusi pallero tänne. Äiti kyllä tykkää noista, mutta tilojen puutteen vuoksi kun joudutaan nukkumaan samassa huoneessa hamsterien kanssa on se niiden 'ihanuus' hiukan väistänyt äidin silmissä sen melun aiheuttaman 'inhon' edestä. On ollut tässä alustavaa puhetta muutosta, sitten mulla olis ihan omahuone pitää noita muruja niin että ei melut haittais muita, minä kun olen niihin jo aikalailla tottunut. Se olisi kyllä ihanaa, mutta tuntuu niiiin toive ajattelulta.

Olin Helsingissä shoppaamassa vähän viime viikonloppuna. Sieltä hamstereille mukaan irtosi sellaiset kivat 'jäätelötuutit' täynnä sellaista kiinteää hamsterinruokaa. Olivat onnellisia. :D
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3

Juulia

#594
Kertun pienet esikoislapset täyttivät tänään 5kk! :lov

Onnea kaikille 29.3.2010 syntyneille Kertun ja Veetin lapsille! :)  :lov
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Minski

#595
^ Onpa nekin jo isoja, justhan Kaisa niitten vauvakuvia laitteli foorumille.


Lainaus käyttäjältä: "MirkkuH"Huusin juuri Dobbylle Imac Criceti 16-häkin :pilehile: , 44€ joudun siitä pulittamaan, mut on se varmaan sen arvoinen (tulee siihen mukaan kaikellaista krääsää, ehkä käyttökelpoista myös).

...siinä on oranssi pohja, mut Minski varmaan mielellään vaihtaa mun kaa sellaseen beessiin, kun näytti olevan hänellä jo yksi oranssi, niin menisi kivasta samassa :D
Ei tuu vaihtokauppoja :D
Mutta voin mä sen häkin sulta ostaa pois mielelläni, tarttisin viä 2 sellasta nimittäin :)
Hamsteriton tätä nykyä

Marla

#596
^ Huu, nyt vois rahastaa Minskiä. :D Omistan meinaan pari noita haaleankellertäviä Imaceja, ja yhden keltaisen. ;) Tosin mä nyt en taida raaskia häkeistä luopua, kun noi ovat vaan niin kätsyjä, kun mahtuvat justiinsa passelisti noihin Bilteman hyllyihin.

Anonymous

#597
^ Hehehhe ja mulla on yksi oranssi pohjanen  XD  Taitaa tulla Minskille kalliiksi jos haluaa meiltä nää häkit  :mrgreen:

Vevve

#598
Mietinpä tässä yksi päivä, että oisko tarvetta jos tekisin muutaman ns. "how-to" -videon esimerkiksi hamstereiden kynsienleikkuusta ja laittaisin tänne foorumille? Kun tuntuu yksi jos toinenkin kaipaavan neuvoja.  :)

Joku

#599
^  Vevve / Se voisi muuten olla hyvä idea,tai jos ei videota niin sitten vaikka kuvasarja  :D
-Vkh talvikko Pekka-Top  ?, tutummin Toope 3.8.2010-21.6-2012
-Syyrialainen Jemma Peteriina ? s9-10.2011
-Maatiaiskissat Eero ?, Vilkas ? ja Noora?  26.7.2011
-Risteytyskani Juuso ? s. joskus talvella vuonna 2003