JKJY:N syysnäyttely Jyväskylässä 8. - 9.10.2011

Aloittaja S.D.G., 22.08.11 - klo:17:07

Annemari

Näyttely järjestetään Palviljongin hallissa C ja sisäänkäynti on Uno Savolan kadun ovesta.

Kesyrottien arvostelu alkaa jo klo 9, joten kesyrottien jälki-ilmoaika on klo 8-8.30. Olemme siis ovilla viimeistään klo 8. Hamsujen arvostelua taas on myöhäistetty, kuten tuolla aiemmin jo lukikin, ja hamsujen pitää olla paikalla viimeistään klo 10. (Muut lajit jää tähän väliin eli arvostelu alkaa klo 10 ja paikalla oltava viimeistään 9.30).

Itse ainakin olen puhelimen päässä koko päivän, joten jos tulee jotain ongelmia, voi soittaa: 040-525 8885.

^ oorait! tänks.  :)

yennni-

eeli siis hamsujen jälki-ilmot kello 10 mennessä ? kun on noin vähän hamsuja niin kait sitä vois tuoda vielä yhden lisäksi :)
jos rakastat minua, rakastat myös lemmikkiäni
syrkkineiti, kaksi robopoikaa ja kaksi hauvavauvaprinsessaa ?

S.D.G.

^ Joo vaikka kuinka monta. :) Kymmeneen mennessä juuri.
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Takku-Turkki

Hei miten toi jälki-ilmottautuminen käytännössä tapahtuu? Mietin et jos toisin ton toisen herrankin vielä. Mut en oo koskaan ilmottanu ketään jälkijunassa. Eli miten tapahtuu?  :)

Katitar

^ samat tiedot kannattaa eläimestä ottaa johonkin muistiin mitä etukäteen ilmottautuneistakin tarvitaan eli: syntymäaika, sukupuoli, nimi, syntymäaika ja ikä näyttelypäivänä, tiedot väristä (turkin pituudesta jne.) ja tietenkin mistä lajista on kysymys.  :D

tiedot kirjoitetaan paikan päällä valmiiseen lomakkeeseen ja sille annetaan numero ja kiikutetaan sille kuuluvalle pöydälle. tietenkin maksetaankin siinä jossainvälissä, mutta kuitenkin! ei ole vaikeaa kunhan muistaa vaan edes suurimman osan noista kohdista mitä siinä lomakkeessa kysytään.

Takku-Turkki

^ Okei paljon kiitoksia! Jos tääkin uskaltaa tuoda vielä yhen hamsun  :)

Annemari

Jos joku haluaa täyttää ja tulostaa jälki-ilmon jo etukäteen, niin täältä löytyy yhdistyksen jälki-ilmoittautumislomake: http://www.jyrsijat.org/kaavakkeet/jalki-ilmo.doc. (Tuossa dokumentissa on ilmoittautumislomake kolmelle eläimelle, riittää siis täyttää aina yhdet tiedot / eläin.  :D )

Takku-Turkki

^ Kiitos paljon! Taidanpa täytellä tuon, niin ei unohdu mikään juttu. Täältä tulee siis yks hamsu vielä mukaan näyttelyyn  :)

EDIT// Tietääkö kukaan, että onko isolta tieltä (kun Treeltä tullaan) opasteet Pavinljonkiin?

Katitar

nyt olis ihan kauheen kiva tietää että mihin se auto kannattaa jättää parkkiin huamenna ja maksaako se jotain meille näytteilleasettajillekkin (ja allekirjoittaneelle joka on assarina) ja jos maksaa niin mitä?  :D

Annemari

Paviljongilla ei ole ilmaisia parkkipaikkoja kenellekään.

Vaihtoehtoina on rakennuksessa kiinni oleva parkkihalli, jossa hinnat on 1e/h tai 10e/pv tai lähistön kadut, joilla on rajatusti kiekolla olevia parkkipaikkoja.

ok. kiitoksia.  :)

eikös siinä ulkonakin ole parkkitilaa? vai onkohan ne kaikki käytössä siihen ulkoilmatapahtumaan?

EDIT / mitenkäs siellä takana? eikös sinne saa sitten viedä? -> http://www.jklpaviljonki.fi/images/Kart ... _netti.jpg .

Annemari

Ulkona ei ole enää parkkitilaa, koska viereen rakennetaan hotellia sekä isoa kerrostaloa ja iso osa alueesta on rakennustyömaata. Nuo näytteilleasettajan parkkipaikat eivät ole meidän käytössä, vaativat erillisen lupakortin ja ovat ilmeisesti tarkoitettu vain Paviljongin työntekijöille.

Katitar

selma! parkkihalliin siis vaan suosiolla. ei tuota määrää tavaraa huvita kovin kaukaa kyllä kanniskellakkaan.  :)

S.D.G.

Jaha jaha, kiitos kaikille mukavasta näyttelypäivästä! Kiva tavata teitä, ihmiset! :) Itse olen tänään viettänyt pitkien päivien ja lyhyiden öiden jälkeistä nollaussunnuntaita, kyllä onkin tullut tarpeeseen. :) Alan kohtapuoliin kirjoitella tuloksia puhtaaksi, niin saadaan ne saman tien toimitettua eteenpäin.

Hamstereille ja muille jyrsijöille tuollainen messutyyppinen näyttely ei ole ihan paras vaihtoehto, mutta hyvin eläimetkin jaksoivat, kissojen läsnäolosta huolimatta. Hamstereita oli kaikkiaan 19, 7 syyrialaista ja 12 kääpiötä, mikä oli kyllä mielestäni aivan mahtavaa :D Tuomarilla (kiitos vielä Niinallekin!) oli aikaa kommentoida jokaista eläintä perinpohjaisesti, leikkailtiinpa siellä kynsiäkin. Aikaisemmat sihteeröintini ovat käsittäneet niin kauhean määrän eläimiä että eilinen oli ihan luksusta! Lisäksi Niinan poika piirsi vielä jokaisesta eläimestä ihanat luonnoksetkin arvostelun mukaan laitettavaksi. Hieno juttu! :)

Meidän hamsuista sijoittuivat Tarinan Amadia ja Tarinan Euforia. Amadia sai KuMan yleisvaikutelmasta sekä Tuomarin Suosikin, kun taas Euforia oli PLH5. Itse ainakin opin taas kaikenlaista uutta hampstereistakin. Hyvä päivä siis kaikkiaan!