• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Yleinen näyttelypulina

Aloittaja iitu, 19.07.07 - klo:13:30

« edellinen - seuraava »

Vevve

#705
Lainaus käyttäjältä: "NuclearBitch"Täytyykin pohtia minkälaiseen kassiin saan nuo boksit laitettua, kun junalla joudun matkustamaan. Siinäpä vasta pulma  :pihalla:

Ikea-kassi on påp  :sydan

NuclearBitch

#706
^ Harmi kun ei ole ikeaa ihan lähellä  xD  Laitatteko muuten ne boksit kaikki vierekkäin jos kassiin laitatte, vaiko miten?

Scarlett

#707
Voi että kun on vaikea päättää, tullako näyttelyyn vai ei. Hamsua en ole ilmoittanut, enkä taida jälki-ilmonakaan tuoda, mutta olen itse kahden vaiheilla, tullako.

(jos joku on tulossa Jyväskylän kautta autolla, niin mut vois varmaan kopata kyytiin bensakuluja vastaan?)

NuclearBitch

#708
Miten kannattaa varustautua näyttelyreissuun, kun lähden jo lauantai-aamupäivänä matkaan ja hamsut joutuvat olemaan bokseissa sunnuntai-iltaan asti? Tarviiko muuten näyttelyyn ottaa mukaan hamsujen paperit?

wiidii

#709
^Paljon tuoreruokaa ja jyväseosta mukaan. Itse olen joskus myös ottanut puhdasta purua mukaan (tai ostanut paikanpäältä), kun joillakin hamsuilla on tapana sotkea puruineen. Jos hamsut ovat oppineet juomaan ns. "kädestä" juomapullosta (eli kun juomapulloa tarjotaan, juovat), niin juomapullokin kannattaa ottaa mukaan.

Papereita ei näyttelyyn tarvitse ottaa mukaan.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

NuclearBitch

#710
Selvä juttu :)

Auttakaa, mihin ihmeen kassiin pakkaan kolme L-kokoista boksia?

Miharu

#711
^Semmonen iso urheilukassihan ois hyvä  :haha

Oispa täälläkin päin näyttely, niin pääsis tota Aapoa sellaseen ees kerran sen elämän aikana kuskaamaan. :)
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

NuclearBitch

#712
Löytyy kaksikin isoa urheilukassia, mutta ei ne boksit niihin mahdu  :|

maarit

#713
^^^tuli mieleen ainaki sellanen että k-kaupoissa ainaki tääläpäin myydään kassan luona sellasia isoja ruokakasseja joissa on kantokahvat ja maksaa euron jos en ihan väärin muista (mä en oikeen tiedä mitä materiaalia se on mutta en siis tarkota tavallista muovipussia nyt).Eikös sellanen olis hyvä?  ;) Tuli vaan mieleen kun ite käytän niitäkin välillä boksien kuskaamiseen.Kestää muuten hyvin käytössä ihan kauppakassinakin vaikka sielä olis vähä painavampaakin tavaraa.Mullahan on tietenkin myös sellaset hienot ikean isot luukassitkin olemassa.  :D
Tällä hetkellä hamsteriton

NuclearBitch

#714
^Miten tuo ilma kulkee sellaisissa kangaskasseissa? Kun jos pinoaa pari boksia päällekkäin, niin miten siellä pohjalla saa ilmaa?

maarit

#715
Mä en osaa nyt ollenkaan selostaa millasta materiaalia se kassi on (se on ehkä jotai muovisekotetta kenties,ei kuitenkaa mitää kangasta kangasta siis).Olipas erittäin hyvin selitetty taas.  :c8
Mulla ei ole ilmanvaihdon kans koskaa mitää ongelmia ollu vaikka olen pakannu bokseja päällekkäinkin.  :)
Tällä hetkellä hamsteriton

Miharu

#716
maarit// Tarkotatko sie niitä punasia, joissa on kukkia tai jotain? :) Mie oon niissä kuskannu hamsutavaroita (ruokia,tms.) mutta ei oo kokemusta boksien kuljettamisesta.
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

maarit

#717
^joo,just sitä tarkotan.  :)
Miharu ymmärsi mitä hain takaa.   ;)
Tällä hetkellä hamsteriton

ammie

#718
^ Mäkin tiedän, mitä kasseja tarkotat. Oon joskus pohtinut, et vois olla ihan käteviä, jos tarvii jotakin elukkatavaraa kanniskella. Kyllä mä ainakin uskaltaisin kuskata sellasessa boxeja, vaikka päällekkäinkin.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Miharu

#719
^^Kuulosti tutulta.  :D

Uskoisin, että niissä ilmanvaihto on kai ihan ok, sillä ne on kuitenkin niin tilavia.. Mutta en oo varma ku ei oo henk. kohtasta kokemusta boksikuljetuksesta.
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.