Tuplahamsterinäyttely 24.-25.4. Helsinki

Aloittaja Nilla, 06.02.10 - klo:13:19

Rose

Ok (: Siis kun tää ois ensimmäinen hamsterinäyttely mulle :D oon vaan ollut kanin ja marsun kanssa parissa näyttelyssä. Mut siis maksetaanko toi paikanpäällä vai tilinsiirtona?

Vevve

^ Tilisiirtona, josta tuodaan kuitti näyttelypaikalle.  :)

Sirpa

Luulen, että poikkean itse tuolla PetExpossa kyllä, mutta en todennäköisesti ota hamstereita mukaan vaan tulen ihan turistina katsomaan noita messuja muutenkin.

Anzukka

Minä tulen muutaman hamsterin kanssa kokeilemaan onnea :) Pari lupaavaa otusta on mukana ja ehkä myytävääkin :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Sintturainen

Tekis kyllä mieli tulla pitkästä aikaa ja olla hotellissa yötä, pitääpä pohjoisen porukkaa haastatetta oisko muilla kiinnostusta. Vähän niinku loma ja näyttelyt, kaks kärpästä yhellä iskulla  ;)

Rose

Hei ku laitoin ilmottautumisen sähköpostin kautta. ja laitoin siihen et tulisin sunnuntain päivälle. Niin pystyyks sen vaihtaa et menisin Lauantaina sinne? Ja en saa oikein selvää noist hinnoista et paljon mun pitää siirtää sinne tilille rahaa jos ilmottaudun yhdellä hamsterilla ulkomuotoluokkaan ja pet luokkaan?

Anonymous

Laita visetiä vastaanottajalle muutoksesta ja nuo kannattaa aina mietti tarkaan ennen ilmottamista kun tuohonkin on vielä reippaasti aikaa. Tuosta tulee vastaanottajalle turhaa hommaa jos kaikki alkaa vaihtaa jatkuvasti päiviä.
Ilmoittautumishinnat Hamsteriyhdistyksen jäsenille:
- Standardi- ja koestandardiluokat:
1. ja 2. hamsteri 5 € / hamsteri
3.-10. hamsteri 3,50 € / hamsteri
11. hamsteri ja siitä eteenpäin 2,50 € / hamsteri
- Ei-standardiluokat: 2 € / hamsteri
- Lemmikkiluokka:
1. ja 2. hamsteri 4 € / hamsteri

3. ja 4. hamsteri 3 € / hamsteri
5. hamsteri ja sitä useampi 2 € / hamsteri

- Ulkomuotoluokkiin ilmoitettaessa veteraani-ikäisten hamstereiden osallistuminen näyttelyyn on maksutonta. Veteraani-ikä on kääpiöhamstereilla 14 kuukautta tai sitä vanhempi ja syyrialaisilla hamstereilla 16 kuukautta tai sitä vanhempi.

Ilmoittautumishinnat Lasten lemmikkiluokkaan (omistaja alle 12-vuotias):
2 € / hamsteri (riippumatta onko SHY:n jäsen vai ei)

Ilmoittautumishinnat ei-jäsenille:
Standardi- ja koestandardiluokat: 7 € / hamsteri
Ei-standardiluokat: 4 € / hamsteri
Lemmikkiluokka: 6 € / hamsteri

TUOSSA ON SELKEESTI ILMOTETTU PALJONKO ON EKA ULKOMUOTOLUOKAN HAMSU 5e ja jos ilmotat normi pet luokkaan etkä lastenlemmikkiin niin silloin on hinta 4e. RIIPPUEN OLETKO JÄSEN! JOS ET NIIN SILLOIN ON: Ulkkis 7e ja pet 6e.

Kannattaa lukea tarkasti nuo näyttelykutsut joissa on kyllä selkeästi kerrottu kaikki tärkeät tiedot.

Rose

Joo kaikki mulle selvää nytten. Laitoin viestiä että ilmottaudun sittenkin lauantaille. Kiitos avusta jälleen (: siirrän varmaan ens viikolla ton 13e sinne tilille.

Minski

Lainaus käyttäjältä: "Annina"Mä useimmiten vain kopioin edellisen näyttelyn ilmot ja vaihdan vain iän sinne.
Sama juttu, siinä säästää tosi paljon aikaa ja vaivaa, kun tekee niin :)

Tää olis sit seuraava näyttely mihin meiltä varmaan suunnataan :) Aikaa tähän on kyllä vielä niiiin paljon, etten vielä viitti lähtijöitä edes miettiä.
Hamsteriton tätä nykyä

Olive

Mä luulin että meiltä lähtis muutama...mutta taitaakin lähtee vähän useampi :D Kasvattejakin parista poikueesta. Ehkä kolmesta.
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

S.D.G.

IIIIH, tekis niin kauheasti mieli tulla nyt kun taas innostusta ja aikaa olisi :) Viime vuoden Pet Expo oli vain niin pitkä, varmaan melkein 17-tuntinen reissu kun päiväseltään vaan käytiin, että vieläkin väsyttää :D
Ottaiskohan Järvenpään täti mut ja karvaturrit hoitoonsa...?
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Vevve

^ Pitäähän sun nyt ehdottomasti tulla!  :D

TiBe

S.D.G. infoa mua toki jos oot menos Expoon, jos tätisi ottaa yökylään, voisin yrittää tökätä sun matkaan meiltä 2-4 hamsua näytille jos käy :) toki kuskaamiskorvauksien kera. Kun noi nuorimmat ei olleet vielä sitä 2kk  jkl näyttelyyn mennessä :P
Crystal\'s talvikot

S.D.G.

^ Yeah, ilmottelen kyllä. Onneksi sinne on vielä aikaa niin kerkeän miettiä ja järjestellä jos vaikka reissu onnistuisikin!

^^ Höhöö, joo no täytyypä yrittää järjestellä mutta vielä en voi luvata mitään  :P

Sintturainen

Me alustavasti ja hyvin varovaisesti Tertun kans suunniteltiin että lähettäis Oulusta käymään täällä. Autolla siis ja hotellissa yks yö. Mun lähteminen riippuu pitkälti omasta kunnostakin, että jaksaako mahan kans sit enää matkustaa... Mutta oulun seudulta jos on kiinnostusta niin pari immeistä mahtuis siis mukaan.