Yleinen näyttelypulina -2

Aloittaja Nilla, 02.04.10 - klo:22:39

Vevve

^Jonkinlainen pet-luokilla varustettu pikkujoulunäyttely kuulemma tulossa.

Ana

Jaahas kiva tietää :) Pitää alkaa keksiä rahaa siihen.

gimlixx

Ans kattoo nyt, sanoo PiNan varapuhis.  :tongu:

Myrttis

Maksetaanko etukäteen tilattu näyttelyluettelo SHY:n näyttelyssä tilille ilmoittautumismaksun yhteydessä, vai paikanpäällä?

Vevve

PsycheEcho

En tiedä onko tämä oikea ketju kysyä, mutta kertokaa ihmeessä jos tämän kaltaisille on oma viestiketju.
Laittelen tänne viestiä ja kyselisin että onko täältä kukaan lähdössä Etelä-Suomesta Jurvan (13.8.) näyttelyyn?
Pitäisi saada yksi hamsteri poitsu sieltä kyytiin ja kuljetettua Lahti-Helsinki akselille (asun Lahdessa, mutta lähi maastoista-> Helsinkiin onnistuu noutaminen).
Maksaisin toki bensa-kuluja sekä vaivanpalkkaa.
Kasvattajan reitti on Kitee-Jyväskylä-Jurva.

Myrttis

Se tunne kun hamsteri on huippukunnossa näyttelyä varten mutta onnistuu heilumaan kynsiä leikatessa niin että leikkaat verikynteen..  :nuija:

annnaaww

Näyttelyihin voi ilmeisesti tuoda lahjoituspalkintoja, niin miten tämä käytännössä toimii? Jätetäänkö palkinnot vain halutun lajin arvostelupöydälle, vai miten? :icon_lol:

Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: annnaaww - 29.08.16 - klo:17:39

Kannattaa jutella "henkilökunnan" kanssa eli jonkun hallituslaisen, vaikka infosta.  :icon_biggrin:  Kun ne palkinnot ovat yleensä eri pöydällä (ainakin jos ovat vähääkään isompia). Samalla kannattaa painottaa, jos haluaa ne tietyn kategorian palkinnoiksi ja ne olisi hyvä merkitä - tai pitää yhdessä laatikossa/pussissa tms. etteivät mene sekaisin muiden kanssa.
Kaikenlaiset palkinnot ovat aina tervetulleita! :jiihaa:

annnaaww

Lainaus käyttäjältä: Alkemistin - 29.08.16 - klo:19:53
Lainaus käyttäjältä: annnaaww - 29.08.16 - klo:17:39

Kaikenlaiset palkinnot ovat aina tervetulleita! :jiihaa:

Okei, kiitos vastauksesta! Sitten olisi vielä semmoinen kysymys, että lasketaanko vuoden voittaja-pisteitä vain SHY:n näyttelyistä vai myös muiden yhdistysten järjestämistä?

Ruttunen

Moi!
Aloittelijan kysymys näyttelyihin liittyen... Mulla on tällainen kuljetusboksi http://www.lemmikkistore.fi/trixie-pico-kuljetuslaatikko-jyrsijallekanille-p-7476.html. Kelpaako tämä näytelmiin vai pitäiskö metsästää sellanen enempi Ferplast Geon tyyppinen loota meidän kaverille?

Terkuin Suvi
~Alkemistin Tuulenpesä Ruttunen
~Alkemistin Ultra Magnus Magnus

~Tinytail Ali Albaniro Rytty

Häävuoren hamsterikansa

gimlixx

Lainaus käyttäjältä: annnaaww - 31.08.16 - klo:11:22
Jos tulokset löytyvät täältä foorumilta "näyttelytuloksia" -osiosta, niin ovat mukana pistelaskussa, koska silloin ovat SHY:n hyväksynnän saaneita näyttelyitä ja näyttelysääntöjen mukaisia.

Lainaus käyttäjältä: Ruttunen - 01.09.16 - klo:23:29

Kyllähän noita välillä näkee, mutta itse tuomarina en noista tykkää. Eläintä ei saa laitettua kannelle ja on muutenkin vähän hankala. Mutta yhden tai kahden näyttelyn takia ei vielä kannata ehkä toista boksia ostaa, mutta jos aikoo enemmän harrastaa, niin sitten kyllä kannattaa.

hamsteri123

hei! olen uusi täällä ja haluaisin käydä hamsuni kanssa kokeilemassa näyttelyä lemmikkiluokassa. aikoisin mennä 24.3.2018 viialaan.
miten sinne voi ilmottautua? kokeilin linkkiä, mutta se näytti, että ilmottautuminen on suljettu. apuja kaivataan!!????

Varjosielun

Ilmoittautuminen aukeaa lähempänä näyttelyä, tämän kuun lopussa! :)

hamsteri123