• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Ruusukepalautukset

Aloittaja S.D.G., 10.01.12 - klo:19:17

« edellinen - seuraava »

S.D.G.

Ruusukepalautukset löytyvät tätä nykyä Hallitus tiedottaa -palstalta:

http://www.hamsteriyhdistys.fi/foorumi/index.php?topic=10461.msg173954#msg173954
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

AnsaLucia

#1
Mulla pitäis olla isohko summa ruusukepalautuksia...viime näyttelyssä palautin...Saana..?
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

AnsaLucia

Olikohan missä näkyvillä ne ruusukepalautusmäärät. Etsin tuolta yhdistyksen sivujen puolelta mutta en löytänyt. Tää ketju kun ei taida olla ihan ajantasalla.
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

S.D.G.

Tästä aloitusviestin linkistä ne löytyvät. Ketjussa toisena on mun viestini, johon aina näyttelyn jälkeen muokkaan ruusukepalautukset ajan tasalle. Näin siksi, että multa meni foorumiuudistuksen myötä valvojaoikeudet, joita pyytelyistäni huolimatta ei ole muistettu mulle palauttaa ja siksi en suoraan wiidiin viestiin pääse niitä muokkaamaan.  :nuija:

Lainaus käyttäjältä: S.D.G. - 10.01.12 - klo:19:17
Ruusukepalautukset löytyvät tätä nykyä Hallitus tiedottaa -palstalta:

http://www.hamsteriyhdistys.fi/foorumi/index.php?topic=10461.msg173954#msg173954
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

wiidii

^Ja nyt on valvoja-asiakin kondiksessa. Kokeiles nyt taas.  :enkeli:
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Katitar

mun ilmanen ilmottautuminen ja kaikki ruusukepalautukset voi nollailla listalta. ne on jo käytetty.  :enkeli:
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

S.D.G.

JEEEE, wiidii!!!!!!!!  :icon_mrgreen:
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

AnsaLucia

Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna