• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

SHY:n 21-vuotisjuhlanäyttely 6.6.2010, Littoinen

Aloittaja Juulia, 24.04.10 - klo:19:47

« edellinen - seuraava »

Juulia

Nyt kun tuplahamsterinäyttelyn ensimmäinen päivä on onnellisesti ohi, niin ketkäs ovat tähän näyttelyyn tulossa?

Eihän tässä olekkaan enää kuin reilu kuukausi ilmoaikaa jäljellä... :D

Mutta meiltä on alustavasti lähdössä viisi hamsua tähän näyttelyyn :) .
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Rose

#1
Missä päin suomea toi littoinen on?

Vilma

#2
^ Turun vieressä suunnilleen. Ja me ollaan tulossa, viiden hamsun kanssa kuten Juulia sanoikin. :)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Vevve

#3
Tulossa ollaan! Mulle muuttaa ihania pieniä ruotsinroboja sieltä.  :lov

KaisaM.

#4
*Mittaa kartasta välimatkoja* Ei, en lähde ajamaan noin kauas.  :D  Mutta jos saisi pari hamsua tungettua jonkun mukana.  :D
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

wiidii

#5
En varmaankaan pääse paikalle kun on ylioppilasjuhlat edellisenä päivänä toisella puolella Suomea.  :(  Pöhpöh.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Nilla

#6
No siis tottakai oon tulossa! En missään nimessä missaa tätä, kun on kerta Turussa  :D
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Minski

#7
Hinku olisi ainakin tänne tulla ja uskon, että pääsenkin tulemaan. Vähän jo eilen suunniteltiin kimppakyytiä tänne :)
Hamsteriton tätä nykyä

Mustikkamaan

#8
Muokkasin tän otsikon juhlikseksi että vähän enempi houkuttas väkeä - täällähän on sitten varmasti hienommat palkinnotkin :) Tuolla näyttelykutsussa ei ole mainittu tätä juhlanäyttelyksi.

Hamsteriyhdistys siis toukokuussa(?) täyttää 21 vuotta. Yhdistyksen perustamista juhlistetaan joka vuosi juhlanäyttelyllä, joka tänä vuonna siirtyi kesäkuulle. Juhliksissa on pääsääntöisesti siis ollut herkummat palkinnot, noin yhtenä juhlallisena tekijänä :)

Itse en pääse todennäköisimmin tule tänne "asti", koska olen niin kovassa rahapulassa :D Mutta kattoo ny - tuleehan tossa liksa just kuun vaihteessa!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Juulia

#9
^ No hyvä ! :)

Meinasin ensin laittaa otsikoks juhlanäyttely, mutta sitten kävin näyttelykutsuista tarkistamassa, että onhan tää nyt varmasti juhlanäyttely, mutta sitten siellä luki pelkkä hamsterinäyttely, joten en uskaltanut laittaa juhlista, jossei se sitten olis se ollutkaan.... mutta olihan se :)
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Skywalker

#10
Mieli tekis kyllä tulla hirveesti, mutta toi matka tuntuu olevan melko pitkä, että saas nähdä... Täytyy kuitenkin varmuuden vuoks pyytää töistä vapaata jos vaikka innostuiskin ajeleen :D
talvikkolauma ja vahtikoira

Rose

#11
Onko kukaan tulossa vantaalta/helsingistä päin? meinaan että jos sais kyydin niin vois tulla

Marla

#12
Tosiaankin, tulossa ollaan näillä näkymin kimppakyydillä ainakin muutaman hamsukan voimin. :)

Minski

#13
^ Mun pitikin kysyä sulta, että ootko kerennyt jo siitä autosta ottaa selvää ? Mä en nimittäin enää löytänyt sen vuokrailmoitusta netistä, vuokrataankohan sitä enää vai enkö vain osaa etsiä ?

Edit. Eli en siis osannut etsiä.
Hamsteriton tätä nykyä

Ninde

#14
Tuun varmaan kun on suht lähellä, jos ton hamsunkin ilmoittais arvosteluun. :)