• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Vaasa, lokakuu EPJY ry

Aloittaja GaneshaX, 13.07.09 - klo:20:23

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#45
^Sama juttu ja kyytikin on vielä täysin epävarma.

Elven

#46
On kyl yllättävän vaikeaa päättää ketkä ottaisi mukaan. Tai sit pitää vaan ostaa enemmän kuljetuslaatikoita, ja raahata koko lauma.  :mrgreen:
Aloittelevaa syrkkikasvatusta, värit vielä vähän hakusessa.

Tüna

#47
Kyllä mäkin oisin kovasti tänne tulossa, pitkästä aikaan näyttelyyn, jeeeee!  :D Yhden hamsun voimin oon tulossa jos nyt vaan tänne pääsen. :)

Vevve

#48
Mä aattelin ilmota ajoissa etten unohda kokonaan, on hirveesti hommaa koulussa ja muuten.

Lirppu

#49
Täältä on ehkä tulossa kaksi näyttelyensikertalaasta, minä ja talvikkopoika. Saapi nähdä kuinka käy mutta kiva edes kerran päästä mukaan näyttelytunnelmaan. Pari kysymystä olisi näyttelyihin liittyen. Eli voiko tässä näyttelyssä ilmoittaa rekisteröidyn talvikon sekä pet- että ulkomuotoluokkaan? Entä onko kynnet aina leikattava? Talvikon kynnet eivät mielestäni vaikuta ainakaan liian pitkiltä, enkä haluaisi mennä kynsisaksien kanssa niitä leikkelemään, lähtee pian muutakin kuin pelkkä kynsi! :cry:

Anonymous

#50
Saa nähdä saadaanko tän matkajärjestelyt siihen malliin ennen näyttelyä että pääsis lähteen.

@amorous

#51
Lainaus käyttäjältä: "Lirppu"Täältä on ehkä tulossa kaksi näyttelyensikertalaasta, minä ja talvikkopoika. Saapi nähdä kuinka käy mutta kiva edes kerran päästä mukaan näyttelytunnelmaan. Pari kysymystä olisi näyttelyihin liittyen. Eli voiko tässä näyttelyssä ilmoittaa rekisteröidyn talvikon sekä pet- että ulkomuotoluokkaan? Entä onko kynnet aina leikattava? Talvikon kynnet eivät mielestäni vaikuta ainakaan liian pitkiltä, enkä haluaisi mennä kynsisaksien kanssa niitä leikkelemään, lähtee pian muutakin kuin pelkkä kynsi! :cry:

Rekisteröity hamsteri=saanut ulkomuotoluokassa L1-maininnan ja rekisteröity sen jälkeen hamsteriyhdistyksessä (maksaa 2 €).

Talvikkosi voit ilmoittaa joka tapauksessa molempiin luokkiin, täytä kaikki kohdat mitä tiedät (sukutaulun/rekisteripaperin tiedoista). Sopivan pituisia kynsiä ei tarvitse leikata, mutta niistä voi tulla esim. petluokassa maininta esim. kynnet leikkaamatta. Mutta hylkäystä ei liian pitkistä kynsistä tule.;)

Tüna

#52
Tulossa ollaan nyt kun kyytikin vahvistui!  :grin Täytyy vielä vaan miettiä että josko tulis jopa kahden syrkin voimin... ^^

Mustikkamaan

#53
Myös ulkkiksissa ainakin joiltakin tuomareilta tulee miinusta pitkistä kynsistä.

...no ainakin minulta.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

wiidii

#54
Minua saatte sitten näyttelyssä katsella ainakin syyrialaisten lemmikkituomarina - myös kääpiöiden jos eläinmäärä ei kovin suureksi kasva.  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Saana

#55
Mua pyydettiin Lappeenrantaan tuomaroimaan EKKJY:n näyttelyyn, joten täytyypi perua tämä reissu.

Ninde

#56
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Myös ulkkiksissa ainakin joiltakin tuomareilta tulee miinusta pitkistä kynsistä.

...no ainakin minulta.
Joo nykyäänhän kun ei ole pisteellistä arvostelua, niin pitkät kynnet ei ainakaan mulla suoraan vaikuta arvosanaan, mutta huomautus tulee kyllä paperiin.

Vevve

#57
Väääää..... Yritän tässä tehdä ilmoa, mutta en saa millään päätettyä ketkä otan mukaan. Kun en ole EPJYn jäsen, reissu tulee aika kalliiksi jos ilmoitan kaikki jotka haluaisin --> 30€ + kimppakyydin hinta eli yli viisikymppiä.  :S
En vaan osaa päättää...

Minski

#58
Mä oottelen vielä tuomaritietoja, toivottavasti selviää ennen ilmo-ajan päättymistä.
Hamsteriton tätä nykyä

GaneshaX

#59
Mä tässä koitan miettiä jotain järkevää mukaan otettavaa.

Mitäs luulette, kun tossa kaavakkeessa kysytään lajia/rotua ja väriä, niin mihinköhän kannattaisi merkata turkkimuunnos?  :pihalla:
Ihan hirveän lyhyet sarakkeet (varsinkin jos väri on hiukankin pidempi)

Tuomarit olis kyl kiva tietää, ennen ilmottamista :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki