• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

PiNan Ystävänpäivänäyttely 14.2.2010 Lempäälässä

Aloittaja Jane_O, 23.11.09 - klo:22:04

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#60
Mun varmaan tarttee skipata tää näyttely kulkemisen vaikeuden takia sekä nyt tuon Jyväskylän näyttelyn siirtyminen heti seuraavalle viikonlopulle. :(

Ninde

#61
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"edit// no, ilmotin viisi ko tajusin että tuo yks pääsee vetskuna jo ilmaseksi millä säästän 12€ ensin luulemastani hinnasta.  :D 25€ tuli saldoksi.
Onko Pinalla lemmikkiluokkienkin vetskut ilmaisia? Kun SHY:llähän on vain ulkkisten.

Saana

#62
^Mun käsittääkseni kyllä!

Minski

#63
Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Mun varmaan tarttee skipata tää näyttely
Buuu, ei kannateta ! :) Tuo sunnuntai-päivä on kyllä pk-seudulta päin tuleville huono, kun kuulemma junalla ei sieltä suunnalta kerkeä ajoissa paikalle. Toivon kovasti, että tuo päätös pitää näyttely sunnuntaina ei tee hirveää lovea näytteilleasettajissa kulkuongelmien vuoksi.


Mä en oo vielä edes miettinyt keitä otan mukaan tuonne.
Hamsteriton tätä nykyä

KaisaM.

#64
Mitä apua! Mie aiemmin oon kattonut, että joo junat kulkee tänne näyttelyyn, mutta nyt kun katsoin niin eka on Lempäälässä vasta n. 11.30!! Mitä mie nyt keksin, autolla ei uskalla lähteä.

MUOKS. Bussilla pääsisin Treen linja-autoasemalle 9.20. Mahtuisko jonkun tamperelaisen kyydissä sitten Lempäälään? Takaisin pääsisin 17.48 lähtevällä junalla Lempäälästä.
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

TiBe

#65
Onko kukaan tuomassa Tampereen näyttelyyn myytäviä hamstereita, häkkejä, terroja ,bokseja tms? Tavaroiden myyntipöytä sinne on ilmeisesti tulossa :)
Crystal\'s talvikot
http://crystals.nettisivu.org/

Anonymous

#66
Pääsisikö jonkun ihanan ihmisen Kyytiin Tampereen asemalta tuonne näyttelypaikalle? Takasin päin en tarvitse. Minä tuon varmaan muutaman hamsuttimen myytäväksi.

KaisaM.

#67
^Samaa huutelen minäkin vielä, Treen linskiltä Lempäälään kyytiä vailla, muuten jää koko näyttely valitettavasti väliin.  :|
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

wiidii

#68
Minun pitää pikaisesti selvittää että pääsenkö paikan päälle, koska sitten voisin tietysti itse tarjota kyytiä. Mutta kun tulo on sittenkin vähän epävarmaa vielä, matkustaminen on kallista. :S
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Niina-03

#69
Kaisa M ja pari muutakin saa minulta kyydin Tampere - Lempäälä.
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

jonna

#70
Mä kovasti pohdin joskos saisi revittyä itsensä paikan päälle. Samalla voisi tietty ottaa noita mukeloita tyrkylle mukaan  :P

Marsupuolella on niin vähän näyttelyitä että tässä alkaa olla jo näyttelyvierotusoireita  :D

KaisaM.

#71
^^Hienoa kiitos! Pitää yrittää karsia hamsumäärää keitä otan mukaan, kun bussilla ja junalla pitäisi yrittää pummata ilman lemmikkimaksuja = hamsuboksit urheilukassiin, eli n. 4 mahtuisi mukaan hmmm...  :D
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

wiidii

#72
Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."^^Hienoa kiitos! Pitää yrittää karsia hamsumäärää keitä otan mukaan, kun bussilla ja junalla pitäisi yrittää pummata ilman lemmikkimaksuja = hamsuboksit urheilukassiin, eli n. 4 mahtuisi mukaan hmmm...  :D

Nääh, ikeakassiin, peitto päälle ja junan tavaransäilytyshyllyyn.  :D Ainakin minulla toimii se, en ole hetkeen maksanutkaan mitään lemmikkimaksuja junassa.. Tosin kiltisti menen lemmikkivaunuun silti istumaan, jos on vapaita paikkoja.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

KaisaM.

#73
Joo kyllä miekin lemmikkivaunuun menen. :) Ja Ikea-kassia mulla ei vieläkään ole  :kieli  Mutta eiköhän ötököitten pummimatkustus onnistu. :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

wiidii

#74
Onnistunee varmasti. :) Se ei loppujen lopuksi ole hirveän vaikeaa.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.