• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Eläinsuojelun kevättapahtuma 14.5.2011, Tre

Aloittaja Saana, 26.03.11 - klo:00:30

« edellinen - seuraava »

Saana

LainaaEläinsuojelun kevättapahtuma 14.5.2011

Pirkanmaan Eläinsuojeluyhdistys ry järjestää 14.5.2011
eläinsuojelun kevättapahtuman Ratinassa, Ratinan Rantatie 1, Tampere.

Teemana tapahtumassa on käytännön eläinsuojelutyö.

Pirkanmaan Eläinsuojeluyhdistys ry

Olen Pirkanmaan Nakertajien mukana kyseisessä tapahtumassa. Tuon näytille muutamia hamstereita.

Tervetuloa ihastelemaan hamsuja, kyselemään eläimistä, juttelemaan mukavia sekä viettämään eläimellisen mukava päivä eläinystävien seurassa!

Lisätietoja aiheesta tulossa!

Saana

#1

Minski

#2
Pitäsköhän tulla, vaikuttaa mielenkiintoiselta :)
Pistin kalenteriin ylös päivämäärän.
Hamsteriton tätä nykyä

Takku-Turkki

#3
Hmm mäkin taidan tulla katteleen.  :) Neuvokaa tyhmää, missä tarkalleen ottaen on ne sisäliikuntatilat?
Pieni tassu voi jättää suuren jäljen sydämeen.

[size=85]Syrkit, hiiri, robo ja gerbiilit.[/size]

Saana

#4
Mä luulisin, että siellä on opasteet, kun perille pääsee. Itse ajattelin paikkaa lähteä etsimään Koskarin takaa, Suvantokatua alas... :)

Takku-Turkki

#5
Joo niin mäkin ajattelin, bussilla pääsen sopivasti siihen Koskarille  :) Ehkä mä perille löydän.
Pieni tassu voi jättää suuren jäljen sydämeen.

[size=85]Syrkit, hiiri, robo ja gerbiilit.[/size]

mirauh

#6
Täällä yksi mahdollisesti mukaan tuleva!:)
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

ammie

#7
Pitäisköhän munkin, kun ei oo viikonlopuksi mitään ohjelmaa. Olis hyvä syy nousta sängystäkin "aikaisin" ylös.  :P
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Marla

#8
Saas nähdä, jos eksytään Tampereelle veljen kanssa lauantaina. Siinä tapauksessa tullaan piipahtamaan ainakin. :)

Saana

#9
Sain viestiä, että paikalle ei saakaan viedä eläimiä. Harmillista! Mutta kaikkea muuta kivaa sieltä varmasti löytyy! Toivottavasti pääsette kaikki paikalle!

ammie

#10
No voi pöh, en mä pääsekään toljottamaan Saanan hamsuja sit.  :nops:

Mun pitäis käydä viikonlopun aikana teatterissa jossain välissä, mutta veikkaisin kyllä ehtiväni tänne. Ja Minski hoi, saisit kyllä tulla tänne, kun sua niin harvoin näkee!  :)
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Saana

#11
Saa tänne mein eläintarhaanki tulla toljottelemaan elukoita. Varsinki ny ko oon saikulla tän polven takia ni ei täällä oo muuta tekemistä ko istua koneella ja toljotella hamsuja. :D

Minski

#12
Lainaus käyttäjältä: "ammie"Ja Minski hoi, saisit kyllä tulla tänne, kun sua niin harvoin näkee! :)
Olisin mielelläni kyllä käynyt katselemassa tuolla, mutta en valitettavasti pääsekään, kun on vieraita tulossa juuri kyseisenä päivänä.
Hamsteriton tätä nykyä

ammie

#13
^No voi itku, Joku toinen kerta sit. Ehkä mä vaan koitan bongata sua noissa TKL:n busseissa.  :D
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Saana

#14
Tulkaapa paikalle! Kohta alkaa! :)