• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteriaiheisia unia

Aloittaja Ritu, 05.05.08 - klo:20:07

« edellinen - seuraava »

hamsufani123

Näin kerran painajaista jossa mun hamsu karkas ja meni jotenkin kuuman patterin väliin ja kuoli. Pelästyin hirveesti. Piti mennä kattoo miten hamsu voi. Onneksi ei ollut totta. Sitten sen jälkeisenä yönä kun mun eka hamsu kuoli. :icon_cry: :icon_cry: näin unta siitä kun se kuoli. Aamulla luulin että oli vain unta mutta olikin totta, :icon_cry: :icon_cry:

strauss

#136
Nyt sitte vihdoin ja viimein näin hamsteriunta... Oltiin katselemassa häkkiä uudelle hamsulle (oli sellanen mielikuva että yks syyrialainen ja kaks roboa). Kauppa ei ensinkään ollut mikään eläinkauppa, joten ei siellä hamsterihäkkejä ollut, tosin kaikille muille eläimille oli, sellainen valtava vuori häkkejä pienissä litteissä paketeissa... Kysäisin myyjältä, niin hän vain totesi että ei ole, mutta näytti kuitenkin legoista rakennettavan hamsuhäkin. Päätin ottaa sen. Jälkeenpäin sisälle legopussiin katsoessa näin että se oli täynnä legoja ilman ohjeita... Siihen järkytykseen uni taisi loppuakkin :)

Alisa S.

Lainaus käyttäjältä: trap - 05.08.08 - klo:22:54
^ Mäkin nään hamsteripainajaisia. Kepposesta en ole tainnut nähdä mitään unta, mutta Ansasta monesti. Kerran teetin Ansalla poikaset, ja muistin vasta poikasten syntymän jälkeen Ansan olevan aivan liian vanha tuohon touhuun. Kerran taas tulivat taas poikaset, mutta niitä oli aivan jumalattomasti, ainakin 20-30, ja ne olivat sellaisessa terraariossa, mistä ne mönkivät koko ajan karkuun. Aina välillä laskin niitä ja huomasin X määrän puuttuvan, ja eikun vaan etsintöihin. Sitten näen sellaisia unia, että minulla on aivan tajuttomat määrät hamstereita, enkä voi hoitaa niitä kaikkia itse. Joskus olen myös unohtanut että minulla on hamsteri, ja muistanut sen monen vuoden kuluttua. Olen lähtenyt kiireesti katsomaan terraa, ja välillä en pääse sinne asti ennen kuin herään, välillä taas hamsteri on yhä elossa mutta tosi pahassa kunnossa.

Kamalia painajaisia <!-- s:c8 -->:c8<!-- s:c8 --> Ikinä en ole nähnyt kivaa unta hamsuista.


Mäkin olen nähnyt tuommoista unta että unohdan omistavani hamsterin. Ja sitten myös sellaista unta että Napin häkistä löytyy toinen hamsteri.

Crodino

Näinpä semmosta unta, että surffailin kaikkien talvikko kasvattajien sivuilla ja kaikilla oli siellä sellainen uusi hamsterin varausjärjestelmä  :icon_eek:.
VKH talvikoiden kasvatusta Vantaalla

Jadesku

Joskus näin unta hamstereista, unessa minulla oli sellainen hamsteri, jollaista en ole koskaan omistanut. Hamsteri asui gerbiileideni terraariossa ja unessa minulla ei ollut gerbiileitä. Unen hamsterilla ei ollut nimeä. Niitä hamstereita alko pursuamaan joka paikasta ympäri terraariota ja sitten ne muuttuivat gerbiileiksi ja ne teki luolia ja niistä luolista alkoi tulemaan satoja mustia ja harmaita gerbiilin poikasia.. Huhhuh. Kun heräsin käänsin katseeni gerbiili terraarioon ja helpotuin kun ainoastaan gerbiilini Lilli ja Nuppu katsoivat minua.
Syyrialaiseni,
Khabab, lkr ruoste ?

Lisäksi 2 gerbiiliä ja 3 kissaa

strauss

Mä näin jotai painajaista, ku mulle on tänää/sunnuntain tulos syrkki, et ostettiinki sitte jostai syystä joku kääpiö, veikkaan et oli talvikko. Häkki oli ulkon, ja mä sit viisaana lähin kesyttää sitä, ja otin sen kätee ja lähin kävelee sisälle. Hamsuraukka ei varmaan koskaan ollut ollut kädessä, ja se jotenki pureutu mun sormeen, ja mä sit säikähin ja huusin äitiä apuun. Se muutenki varmaa pieni talvikonpoikanen muuttu hyttysenkokoseks ja kuoli. Mä sitte olin vaa et jos otetaanki se syrkki...  :nuija:

SatuKaroliina

Viime yönä näin tosi outoa unta. Siinä mulla oli hamsteri, jollasta mulla ei oo koskaan ollut eli ei ollut kukaan oma hamsteri. Se oli matkadunassa meidän tiskipöydällä. Yhtäkkiä huomasin, että se alkoi synnyttämään ja ilmeisesti vasta siinä vaiheessa minulle edes selvisi, että se oli odottanut poikasia...
Ensimmäisenä syntyi vihreä koppakuoriainen! Se yritti koko ajan karata ulos dunasta ja yritin aina tökkiä sitä takaisin sinne. Sen jälkeen syntyi vielä kolme normaalia poikasta. Sitten myöhemmin vielä katsoin kun ne poikaset nukkuivat siistissä rivissä, myös se vihreä koppakuoriainen.
Että sellainen uni :'D

GaneshaX

Viime yönä hamsterit pinkoivat taas karkuun ja minne sattuu, sukupaperit kastuivat ja yhteen häkkiin koitti tunkea kolme syrkkiä... Että sellasia unia taas kerran.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

emmesyys

Näin viime yönä unta että juttelin isovanhempieni kanssa Skypessä (ne ei todellakaan osaa edes käynnistää tietokonetta :D) ja yhtäkkiä olin hamsterieni kanssa mummulassa ja mun piti jättää ne sinne moneksi päiväksi hoitoon ja ahdoin niille ihan kamalasti kuivaruokaa, ja sitten mulla olikin kädessä joku sellainen pussi missä oli värikkäitä palloja jotka oli varmasti superepäterveellisiä ja olin varma että mun hamsterit ainaskin kuolee niihin jos jätän ne niille syötäviksi ja sitten ihan paniikissa niitä nypin sieltä pois. Ja sitten Ninni oliki yhtäkkiä mun jalkojen juuressa muovipussissa (??? miks ihmeessä kuljettasin hamsuani muovipussissa???) ja kiipesi huomaamattani häkkiinsä (vaikka sillä on oikeasti duna eikä häkkiä). Oli random uni ja olin koko ajan ihan paniikissa. :DD
♥ roboneidot Wippee's Maggie Mango "Maggie" sekä Goldilock's Kleopatra "Saga"
♥ syrkkipoitsu Morinehtar the Blue "Valo"
♥ kiinaripoika Wonderland's Down-To-Earth Dewberry "Odin"
♥ pikkuinen talvikkoherra Tinytail Mr. Twister "Viima"
http://hamsterbox.blogspot.com

NecotineL

Viime yön uni oli melko... sanoisinko vilkas :icon_mrgreen: Meidän syrkkipoika osasi karata häkin pinnojen välistä. Aina kun sain sen nostettua takaisin häkkiin, se karkasi eri kohdasta. Hädissäni tarkistin pinnavälejä yhä uudelleen ja uudelleen, missään ei kuitenkaan ollut suurempaa rakosta kuin muualla ja häkkikin oli sama kuin ennen. Koskaan en ehtinyt nähdä mistä välistä karkureissu sai alkunsa ja pyörin vain ihmeissäni häkin ympärillä.

Aamulla herätessäni ensimmäiseksi oli pakko tarkistaa onko pikkuinen vielä häkissään. Olihan se! :yes:

MortimerRiddle

Minä näin unta, että olin samassa eläinkaupassa josta ostin Suffelin. Sinne oli tullut myyntiin harmaa syyrialainen, kaksi safiiria pikku talvikkoa ja sitten yksi semmoinen talvikko, jolla oli TODELLA pörheä turkki.  :xd: Minähän rakastuin siihen heti ja aloin suunnittelemaan sen salakuljetusta kotiin. Unessa kävin läpi kaikenmaailman myytäviä duna-häkkivirityksiä ja samloja, ja yritin löytää halvinta ratkaisua... Näin jo sieluni silmin kuinka Suffeli ja Pörrö saisivat ihania poikasia ja minä kasvattaisin niistä ihania pumpulin pehmeitä möhkäleitä...

Ehkä siis hyvä vain, että kun heräsin minulla oli vain tuo yksi hamsteri juoksupyörää kuluttamassa eikä aikomustakaan hommata toista.  :icon_mrgreen:
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

Vevve

Kahden viikon päästä lähestyvästä Hollannin eläinmessumatkasta näen sekavia unia koko ajan  :nuts:

Yhdessä olin ollut koko päivän messuilla, ja sitten kun niitä alettiin jo purkamaan, muistin että munhan piti ostaa jotain hamstereita! Juoksin sitten ympäriinsä huutelemassa ihmisiä joilta olin varannut hamstereita, ja jaoin omia myyntihamsujani sinne tänne ihan satunnaisille ihmisille...

Toivottavasti menee tosielämän reissu vähän paremmin  :tongu:

talvikko00

Itse näin sellaista unta että Tahvon terraariosta löyty muitakin talvikoita enkä tunnistanut enää Tahvoa. Niitä vaan tuli lisää ja lisää, mutta sitten tuli rottia. Ne hyppi pois terraariosta enkä tienny minne niitä ois pitänyt laittaa. Ekat laitoin pahvi laatikoihin,mutta ne ei riittänyt.
Aamulla piti tarkistaa ettei Se ollut totta

emmesyys

Ylivieskan näyttely senkun lähenee ja JÄNNITTÄÄ, joten näinpä siitä sitten taas unta. :D Viime kerralla uni meni jotenkin niin että kaikkien omien hamstereideni kuljetusbokseissa oli jotakin vikaa, ja niitä piti korjata pahvisilla seinillä, minkä seurauksena ne koko ajan karkaili. Näyttelypaikalla myös laitettiin kaikki hamsterit samoihin terroihin joissa ne sitten "tutustui" toisiinsa, myös syrkit keskenään. Oltiin mukamas ajoissa paikalla (edellisenä iltana :D), mutta kun arvostelut alkoi niin meillä ei vieläkään ollut kunnon kuljetusbokseja ja niimpä meitä hoputettiin että nyt äkkiä ne hamsterit arvosteltaviksi. Tässä vaiheessa robot oli jonkun telkkarin alla piilossa...

Ja viime yönä sitten näin unta että saavuin paikalle isäni ja avopuolisoni kanssa. Hamsterit oli ihan erilaisissa kuljetusbokseissa mitä meiltä ees löytyy, ja robojen boksista oli kokonaan unohtunu purut (siellä ne raukat oli ihan vaan tyhjässä boksissa...) kun taas syrkillä oli sitä purua melkein kattoon asti. En tajua miten oma isäni oli sinne eksynyt, mutta se lähetti mut kauppaan ostamaan porkkanoita kun hamstereilta oli myös eväät unohtunu kotiin... Lisäksi tosiaan hamsterit ihan itsestään vaihtoi niillä pöydillä paikkaa enkä saanut ilmoitettua niitä mihinkään, ja kaikki katsoi mua että sä et nyt kyllä ihan handlannu tätä hommaa...

Että semmosia kivoja unia, näyttelyä tosiaan odotellessa! :D (ja oikeasti odotan sitä innolla ja ihan vähäsen vaan jänskäilen, mut näköjään se sit purkautuu näin kuitenkin)
♥ roboneidot Wippee's Maggie Mango "Maggie" sekä Goldilock's Kleopatra "Saga"
♥ syrkkipoitsu Morinehtar the Blue "Valo"
♥ kiinaripoika Wonderland's Down-To-Earth Dewberry "Odin"
♥ pikkuinen talvikkoherra Tinytail Mr. Twister "Viima"
http://hamsterbox.blogspot.com

Anchali

Mä näin tässä yhtenä päivänä ihan outoa unta mun jo edesmenneestä talvikosta Lumipallosta. Siinä unessa Lumipallosta oli tullut ihan maissintähkän näköinen, mutta sillä maissintähkällä oli tassut ja Lumpparin pää. Oli kesä ja kauhea helle, joten Lumpparin "turkista" alkoikin sitten poksahdella popkorneja ihan kauhealla vauhdilla ja mä haeskelin kauheesti astioita, että saan ne kaikki popkornit mahtumaan johonkin. Lopulta mun kipot loppui ja olin ihan kauhuissani ja itkin, että mitä mun hamsterille oikein tapahtuu. Siihen mä sitten heräsin. Jollain tapaa toi uni oli todella häiritsevä vähän aikaa, mutta näin jälkikäteen sille voi nauraakin. Kyllä unet osaa olla omituisia.  :icon_lol:
Pähkinävorot- blogi: http://nuuskuttimet.blogspot.fi/