Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - jemppura

Mulle kelpais   :mgrin:
Harmi vaan kun ei ol yhtään ylimääräistä häkkiä tällä hetkellä..
Kiitos AnsaLucia  :icon_e_biggrin:
^
Oi vitsi miten kivannäköistä, ihana tuo terra jossa mustat reunat   :sydan:
Olispas munkin eläinhuoneessa noin siistiä ja hienoa.
^
Onpas sulla hamsuja, jos saa kysyä niin millaisissa asumuksissa sulla hamsut asuu ja millaisessa lukaalissa itse asut että kaikki mahtuu?  :icon_eek:
^
Onpas söpönen pikkuinen tulossa, paljon onnea uudesta perheenjäsenestä  :peukku:
Arg.. alkaa taas olla hamsu kuumetta, miäähän sais tuon miehekkeen suostuteltua uuteen hamsuun?  :icon_question:
Eilen kävin vähän törsäämässä  :jiihaa:

Hamsuille ostin 2 pussia pellettiä, sain 2 yhden hinnalla sekä kissan nappuloita pienen pussin.
Uusia asumuksia  xD
Terraarion(sen mukana tuli pari juoksupyörää, putki ja juomapullo) ja eilen ostin pari pussia ruokaa  :)

Muoks/Tänään mies oli käyny eläinkaupassa ostamassa hamsuille pari pussia ruokaa  :D
On se kumma kun ei meille hamsua löydy, täytyy kohta lähteä katsastamaan lähi tienoon eläinkaupat jospa sieltä löytyisi nuppunen meillekkin  :)
On noi kyllä ihania, joka päivä saa kiittää ettei ole allergiaa sen enempää jotta voi eläimiä olla. Ihan hirveetä kyllä olis jos ei voisi eläimiä olla, mitens itä osaisi edes olla  :huh
Alkaa vaan meidän laumassa olla lähes puolet jo siinä iässä ettei voi tietää milloin jotain tapahtuu  :(
Olikohan nyt kolmea erilaista murkinaa joita yhdistelen ja teen ruoka satsin niistä muruille  :sydan
^
Paljon onnea AnsaLucialle   :aplodit:
Meille tuli tiistaina soopeli syrkki poika, kävin äsken kattomassa sitä enkä heti löytäny sitä. Pieni nukkui pesässä, tökkäsin sitä eikä se reagoinut. Tavarat kaikki lensi käsistä kun katoin että hamsu on kuollu, toinen vaan aukas silmät ja varmaa mietti et mitähän tuo keuhkoaa tossa. Sydän hakkaa vielläkii ihan tuhatta sataa ja toinen vaan nukkui sikeesti.
Ok, kiitti.
Täytyy kattella netistä jostain noita laatikoita jos löytyisi  :)
^
Ok, täytyy vissiin hankkia kanssa tommosia laatikoita ja alkaa askarrella  :)
Kuinka monella sivulla tuo ilma-aukko kannattaa olla?Täytyykö katossa olla?

Muoks/Minkä kokoinen/litrainen laatikko olisi hyvä talvikon asumukseksi?