Syyrialainen ja vessapaperirulla

Aloittaja Jensku.01, 19.07.14 - klo:12:08

Jensku.01

Elikkäs olen tässä mietiskellyt kahta campbellia, mutta jos ei löydy tms. niin ottaisin toisena vaihtoehtona yhden Syrkin.
Tykkään rakentaa vessapaperirullista juttuja hamsterielle yms. niin ajattelin, että mahtuuko syrkki vessapaperirullista läpi? :o.  Ennen minulla oli 1 syrkki naaras ja se ei mahtunut tai siis mennyt niistä läpi, niin olisiko syy ollut se, että ei yksinkertaisesti mahtunut siitä? Oliko se vain tuollainen yksittäinen vähän isokokoinen yksilö vai ovatko kaikki tälläisiä?
Tiedän aika minkä kokoisia ne ovat suurin piirtein, mutta mietin tota rulla juttuu...

Vevve

Jotkut mahtuvat, jotkut eivät.  :icon_smile:

Vessapaperirullien korvikkeena voi käyttää Pringles-sipsipurkkeja, joista on revitty irti se sisäpuolella oleva muovinen(?) pinnoite. Niistä mahtuu paksukin syrkki :icon_cheesygrin:

emmesyys

Meillä on myös syrkillä käytössä vessapaperirullan korvikkeena ihan Postista ostettu sellainen postitusputki. Leikkailin siitä lyhyempiä ja pidempiä palasia, se yksi maksoi jonkun muutaman euron, mut on se sit sellainen miten nyt arvioisi, vajaan metrin mittainen, että siitä aika monta putkea saakin sitten. :) Hyvin on tykänny meidän syrkki siitä ja nukkuukin putkessa. Ja aivan varmasti mahtuu!
♥ roboneidot Wippee's Maggie Mango "Maggie" sekä Goldilock's Kleopatra "Saga"
♥ syrkkipoitsu Morinehtar the Blue "Valo"
♥ kiinaripoika Wonderland's Down-To-Earth Dewberry "Odin"
♥ pikkuinen talvikkoherra Tinytail Mr. Twister "Viima"

Jensku.01

Okei, kiitos vastauksista (tässä oli tarpeeksi ehdotuksia) kokeilempas noita jos syrkki tulee :)

zensku_

Vinkkinä että jos pelkää syrkin juuttuvan wc paperirullaan kiinni niin siitä voi leikata pituussuuntaan pienen osan pois, paremmin en kyllä osaa selittää :icon_lol: :hauskaa:

Miia

Hilla ei ainakaan mahdu vessapaperirullaan, ei millään :D jostakin luin täältä, että leikkaa pituussuunnassa rullan "auki". Itse vielä levitin rullaa enemmän auki ja ei mennyt kauaa kun Hilla kulki rullassa.  :yes:
Tuollaiselle pullukalle turvallisempikin, jos lujaa säntää rullaan ja jääkin jumiin, rulla antaa leikattuna periksi ja "löystyy".
Syyrialainen lk hamsu Poni "UjoPiimä" Pikkutassu synt. 22.7.2017

Syyrialainen pk-poika Hilla Hiimän Hympiäinen synt. 5/2015, RIP RAKAS HYMPIÄINEN </3 31.5.2017 :'(
Kissat, Nasu synt 2007, Kirppu synt 2007, Pilli synt 6/2016, Siina synt 6/2016 ja Batman synt 6/2017  ja koiratyttö Reno synt 2008