Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Juuli

Martinan kämpsyt.  :lov Onnistuneita kuvia!
Lainaus käyttäjältä: "Satu-"//http://i160.photobucket.com/albums/t165/satupallasaho/c-poikue/14vrk-4.jpg
Awww, niin suloinen. :lov Toivottavasti pääsen pian taas katsomaan näitä.
Lainaus käyttäjältä: "Shimmer"Onko muuten kellään mitään tietoa että saako tuolta Iso Pekalta tilattua vielä niitä terroja??
"Valitettavasti, väliaikaisesti emme voi ota tilauksia vastaan!"

Noin lukee sivuilla, en tiedä milloin päivitetty. =)
Sundaen syyrislapset, varsinkin nuo kuparit. :lov
Nuo viirun safiirilapset näyttävät katselevan just sellaisella "OTA MINUT" -ilmeellä. :D Ihana nelikko. :sydan
Silmäthän tässä oli tipahtaa päästä, Katarin pk normaali syyrialais-piirros on todella hieno! Elävän näköinen. :)
Yetan M-poposet. :lov
Mustan väri muuttuu monesti iän myötä ruskeammaksi ja yleensä mustalla on myös valkoinen laikku leuan alla.  :)
^ Oih, voi että. :lov
Kasvatus ja genetiikka / Re: Mikä väri?
18.06.08 - klo:18:14
eta, hamsu taitaa olla lk musta vn (valkonauhainen) laikukas tai sitten vain lk musta laikukas.
Voi, yettan robovauva tais olla pikkusen väsynyt. :lov

Ja apua, tuo Ayan poikue!  :sydan Ihania nallenaamaisia söpöliinejä. Ensiksi näin tuon Cherokeen kuvan ja mietin että voiko suloisempaa ollakkaan! No, sitähän sitten seurasi tuo Chinook ja kumppanit, kerrassaan ihana poikue. :D Mutta tuo Chinook on  mun lemppari näistä, en tiennytkään pitäväni noin paljoa minkistä, minkkihän tuo näyttää ainakin musta olevan? :) Ja on tuo ensimmäisten kuvien ruostekkin kyllä upee. :sydan
Mikjakkeri hoitaa hienosti tuon poseeraamisen, kuvasta näkeekin mitä mieltä on pokaalista! :D :sydan
Lainaus käyttäjältä: "Jane_O"Tää ei siis oo valokuva, mutta tää oli jotenkin niin sulkku, että pakko laittaa tää tänne :)