Riippumatot ja muut kangasvirikkeet

Aloittaja yennni-, 03.03.11 - klo:20:17

Mörökölli

DjurMagazinesta (vai mitenköhan se nyt kirjoitetaankaan) joka on ikean melkeen vieressä, paras eläin kauppa missä oon käyny! Ja älyttömän iso vieläpä. Niin ja hyvä valikoima. Suosittelen :)
Hamstraillen läpi elämän. http://nuuskuttajat.blogspot.fi/

Laalaa

Hölmö kysymys, mutta voiko kangas tavaroita toteuttaa neulomalla? Vai onko järsityssä villalangassa esim tukehtumisriski? Tai silmukat olla sen verran löysiä et tassut jää jumiin..? Mielipiteitä kiitos :)
Neiti Elsan onnellinen omistaja :)

Alkemistin

Ei se kai aivan riskitöntä ole - vaikka täytyy sanoa, että olen itsekin antanut vanhoja pyyhkeitä revittäväksi. Varsinkin naaraille se näyttää olevan kovin mieleistä puuhaa. Tosin täytyy vähän seurata miten kankaat alkavat purkautua, enkä ihan pienelle syrkille jätä (ne nyt muutenkin ovat tapaturma-alttiimpia ja yleisesti pöhkömpiä).
Fleece-kangas on varmaan turvallisinta sekä juurikin tuo farkku. Kaikki putkimaiset osat ovat toki plussaa.  :tongu:

hamsuhomsu

Trizien ruskeen riippumaton ostin Nekalan Wuffista

hannamariify

Itse olen tilaillut meidän syrkille riippareita yms. kaveriltani (Ida Immonen) Joensuusta.  :peukku: Hän ompelee mm. erilaisia riippareita, telttoja, majoja ja riipputunneleita. Tuote vaihtoehdoista voi varmasti saada kuvia, ja uskoisin että kankaista, mitoista yms. voi tilanteen mukaan neuvotella.  :icon_smile: Idaan voi ottaa yhteyttä esimerkiksi sähköpostitse: x_disturbance_x@hotmail.com
Vkh tv Aamos 2009-2012
Kkh Wonderland's Dexterous Date-Plum "Kiela" 16.6.2014-
Lk Lavender's Xing Xing "Elen" 4.7.2014-

Anchali

Kiitos vinkeistä!  :icon_smile: Eiköhän noista jostain saa hankittua hyvän riipparin.
Pähkinävorot- blogi: http://nuuskuttimet.blogspot.fi/