• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Tampere, 23.2.2013

Aloittaja P4tt4, 27.11.12 - klo:16:25

« edellinen - seuraava »

viiru

Lainaus käyttäjältä: Hajime - 06.01.13 - klo:16:03
Lainaus käyttäjältä: viiru - 30.11.12 - klo:16:25
Myö ollaan todennäköisesti tulossa. Katsotaan, jos saisi otettua jotain eläintäkin mukaan. Turusta jos on kyydintarvitsijoita, niin mukaan mahtuu bensakulujen jakajia! :)
Onko tämä vielä voimassa? :icon_smile: Meiltä on lähdössä minä ja 9v. tytär yhden hamsun kanssa tällä kertaa. Maksaisimme siis kahden ihmisen osuuden bensoista.
Hyvä kysymys! Nimittäin riippuu pitkälti siitä, ketä saamme järjestettyä ulkomuototuomareiksi näyttelyyn. Mikäli käytämme ruotsalaisia tuomareita, oletusarvoisesti toimin kuskina myös heille. Jos ruotsalaiset tulevat, auto tulee täyteen (koska varaan paikkaa toisaiseksi myös Päivi Virtaselle, vaikken tiedäkään onko hän kyydin tarpeessa ja tuleeko ylipäätään Turusta, oletan vain! :D). Jos taas emme käytä ruotsalaisia, on autossa kyllä tilaa. Eli selvinnee lähitulevaisuudessa, kun kuulemme lisää tuomareista.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Alkemistin

#46
^Selvä, ei mitään hätää :icon_smile: Käytämme mielellämme myös junaa (toivottavasti asemalta ei vain ole pitkälti näyttikselle) ja pakon edessä myös omaa autoa. Autoamme tosin tarvitsee helposti kotiinjääväkin osa perheestämme, joten se on epävarmaa.

// Rautatieasemalta on 11km näyttelypaikalle - ei ihan kävelymatka talvella hamsun kanssa.

MK

Rautatieasemalta pääsee näyttelypaikan tuntumaan linjan 13 bussilla, mikäli on tarvis.

Katitar

tuli tuossa mieleeni, että saako hupparin tilanneet omat kappaleensa täällä? kerkeekö valmistumaan täksi? odotan innolla omaani! hihii!  :icon_cheesygrin:
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Sirpa

Tulossa ollaan! Ilmoittelin jo innoissani eläimiä mukaan, ettei vain pääse unohtumaan. Hienoa että on Tampereella vaihteeksi ihan viralliset näyttelyt  :peukku: Täytyy toivoa, ettei näyttelypäivänä olisi ihan järjetöntä pakkasta, muistini mukaan Virelä voi olla jokseenkin kolea.

Ja pitkästä aikaa myös sihteerinhommat kiinnostaisivat, ei ole hirveästi väliä että onko ulkomuoto- vai lemmikkiluokka ja jos tulee ulkomaisia tuomareita, niin voin toimia heidänkin sihteerinä.

viiru

#50
Uusia tuomarikiinnityksiä:

Venäjänkääpiöhamsteri talvikot: Lotta Ling (SWE)
Venäjänkääpiöhamsteri campbellit (standardi-, koe- ja ei-standardiluokat): Sebastian Mårtensson (SWE)
Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit (standardi-, koe- ja ei-standardiluokat): Sebastian Mårtensson (SWE)
Kiinankääpiöhamsterit: Lotta Ling (SWE)

Loputkin tuomaritiedot vahvistetaan lähitulevaisuudessa.

Otamme mielellämme vastaan jo tässä vaiheessa toimihenkilöiksi haluavia tyyppejä. Edellissivulla Viivi ilmoitti olevansa assarintyöstä kiinnostunut - kuten vastasinkin jo yksityisviestitse, assistentin tehtävät ovat pääsääntöisesti tuomari-, ei luokkakohtaisia, eli lasten lemmikkien tuomarin arvostellessa myös jommankumman toisista lemmikkiluokista tulee assaroitava eläinmäärä kuitenkin olemaan n. 50 eläintä. Assistentin tehtävä on kuitenkin vapaa, mikäli se tämänkin tarkennuksen jälkeen kiinnostaa. :)

Sirpan kielitaitoa tietenkin haluamme hyödyntää sihteerinä. Voisitko toimia sihteerinä Sebbelle, eli campsyille ja roboille? Alustavien keskustelujen mukaan Lottalle olisi sihteeri jo ainakin talvikkoluokkien osalta (riippuen Satu Evilammen aikatauluista).

Heitetään toimihenkilölistaa jo alustavasti kehiin. Päivitämme tämän tuonne viestiketjun aloitusviestiin, jotta se löytyy yksinkertaisesta paikasta ajantasaisena. http://www.hamsteriyhdistys.fi/foorumi/index.php?topic=11458.msg182453#msg182453
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Harmo

Mut voi heittää johonkin sihteeriksi. :)

lentsu

Jep, hoidetaan tämä mun viimeinen täykkärini näin, että toimin sihteerinä talvikoille, niin ei tule liikaa ruuhkaa pöydän ympärille, ja Martina saa tehdä rauhassa harkan. Jos joku haluaa kinkkien ajaksi sihteeriksi, olen vapaaehtoinen luovuttamaan kynän siinä vaiheessa.  :icon_e_wink: Mutta jos on toimitsijapulaa, jaksanen toimia "ihan vaan sihteerinä" talvikoiden jälkeenkin, kinkeillehän en enää täykkäreitä tarvii.

viiru

Lainaus käyttäjältä: lentsu - 09.01.13 - klo:20:57
Jep, hoidetaan tämä mun viimeinen täykkärini näin, että toimin sihteerinä talvikoille, niin ei tule liikaa ruuhkaa pöydän ympärille, ja Martina saa tehdä rauhassa harkan. Jos joku haluaa kinkkien ajaksi sihteeriksi, olen vapaaehtoinen luovuttamaan kynän siinä vaiheessa.  :icon_e_wink: Mutta jos on toimitsijapulaa, jaksanen toimia "ihan vaan sihteerinä" talvikoiden jälkeenkin, kinkeillehän en enää täykkäreitä tarvii.
Thumbs up! :)

Ja Marjut vahvisti juuri, että pk syyrialaisille saamme tuomariksi Niina Eskelisen!
Cheersbigears-talvikkokasvatus

sarsu

Mä voin ottaa alustavasti lemmikkisyyrialaisnaaraiden sihteerin pestin, jos siis ilmoja tulee niin paljon että jaetaan kahdelle tuomarille.  :icon_smile:  Jos tulee muutosta niin ilmotan hyvissä ajoin.
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

Janika S.

Mä voisin sihteeröidä ne kiinarit jos passaa. Olisi tosiaan tarkoitus aloitella tuota ulkkistuomari koulutusta keväällä ja pitäisi ehtiä sihteeriksi sitä ennen  :icon_mrgreen:
Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit väreissä normaali, normaali laikukas ja normaali husky.
Jämtlanninpystykorvat nimellä Pyssytorin.
Lemmikkinä lisäksi muutama syyrialainen hamsteri.

Sirpa

Mää sihteeröin mielelläni Sebastianille taas. Olisikohan kolmas vai jo peräti neljäs kerta  :tongu:

Harmo

#57
Mä hyppään sitten Eskelisen Niinalle sihteeriksi,jos kellään ei ole sitä mitään vastaan. :)

Sintturainen

Kai lemmikkisyrkeille tulee toinenkin tuomari? Ku niitähän on yleensä ollut aika pajon...

Mä varmaan tänään varailen jo hotellin :) Miten niin ei malttais oottaa  :haha:

sarsu

Tulossa ollaan 8-10 hamsterin voimin ja myyntipöydälle tulee pk hopeablondi umborous kk myyntiin jos ei ole sitä ennen kotia saanut, vinks vinks.  :icon_cheesygrin:

Pidetään ukon kanssa buffaa pystyssä ja voinen näin etukäteen ilmoittaa, että hamstereiden rekisteröintipiste on sitten siellä buffassa myöskin.  :icon_smile:
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s