Tampere, 23.2.2013

Aloittaja P4tt4, 27.11.12 - klo:16:25

Rukyo

Vuoden 2013 hallituslaisena voin kommentoida että Harmo on tuon näyttelypaikan (Ikurin virelä) jo varannut joten päivämäärä tuskin muuttuu :)
> Pienimuotoista kasvatusta pk syrkkien kanssa. Väreissä tavoitteena hopeasoopeli, luonnonvalkoinen, ms. valkoinen ja creme. <

BLOGI - WWW

Ana

Ok tosi harmmillista :(

Viivi

Justiinsa tuolloin taitaa olla hiihtoloma. Oivan pitäisi päästä joku kerta ulkkikseen ja Vilin lemmikkiin. Oishan noita cämpsyjäkin kiva käydä näyttämässä. Melko varmasti saisi asian järjestettyä, jos kyydin saisi joltain.  :icon_question: Onko kukaan menossa sinne Helsingin/Espoon/Vantaan suunnalta, ja kyytiin mahtuisi yksi henkilö hamsuineen, maksua vastaan?  :icon_neutral:

Anzukka

Tulossa ollaan, vaikka läpi harmaan kiven! :)) Mukaan lähtee ainakin kolme syrkkiä näytille maksimissaan 8 :D
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Ana

Niin kauheesti näyttelyttäs mutta kaikki asiat samana päivää. Katsotaan lähempänä miten saa asiat setvittyä. Pääseekö ollenkaan. Plus jos tulee niin voi olla aikas kiire pois ;) Koira-vaavia hakemaan.

Viivi

Vevve mainitsi, että ensimmäisessä näyttelyssä ei ole rekisteröinti pakko. Onko tämä se ensimmäinen?

Janika S.

Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit väreissä normaali, normaali laikukas ja normaali husky.
Jämtlanninpystykorvat nimellä Pyssytorin.
Lemmikkinä lisäksi muutama syyrialainen hamsteri.

Markka

Voi vitsit! Ei me ehkä päästäkään:(((
Kysyn vielä onko ton Grand Galan Lasten Lemmikkiluokan tuloksia tulossa (viimeksi kun katsoin ei ainakaan vielä ollut)? :)
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

viiru

Lainaus käyttäjältä: Markka - 02.01.13 - klo:20:00
Tulokset ovat Marjut Kaakisella, joka on hiljattain muuttanut ja tästä syystä niitä joutuu vielä odottelemaan. Olettaisin Marjutin ilmoittavan foorumilla, kun tulokset on saatu julkaistua. :)
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Janzu

Muokkailin otsikosta kysymysmerkin pois :) näyttelypaikka kuitenkin varattu jo ja päivämäärä muutenkin kaikin puolin varma.

// Meiltäkin lähdössä luultavasti isompikin satsi ainakin petteilemään ja ainakin cämpsyjä umliin.

Sintturainen

Innolla ootan tätä jo, tule pian helmikuu  :icon_e_biggrin: Meiltäkin lähtee iso syrkkilauma molempiin luokkiin...

Viivi

Onneksi siihen on enää about 7 viikkoa (:
Mäkin taidan tulla koko porukan voimin ( Jos pääsen).

lentsu

Mä tulen tekemään tänne vimpan täykkäriharkkani talvikoille ja taidan ottaa muutaman oman eläimenkin mukaan pitkästä aikaa. Myytäväksi tulee laikkurobopenskoja.

Viivi

Mä haluaisin assaroida lasten lemmikit. Onnituisiko?  :icon_question:

Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: viiru - 30.11.12 - klo:16:25
Myö ollaan todennäköisesti tulossa. Katsotaan, jos saisi otettua jotain eläintäkin mukaan. Turusta jos on kyydintarvitsijoita, niin mukaan mahtuu bensakulujen jakajia! :)

Onko tämä vielä voimassa? :icon_smile: Meiltä on lähdössä minä ja 9v. tytär yhden hamsun kanssa tällä kertaa. Maksaisimme siis kahden ihmisen osuuden bensoista.