• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

16.5.2009 Jyväskylä, SHY:n 20v. juhlanäyttely

Aloittaja Tansku, 05.04.09 - klo:18:08

« edellinen - seuraava »

Pertti

#120
Iha noin btw vanhana tuomareidenhankkijana ja nykyisenä tuomarina, toi vahvistuskirje ois ihan hyvätapaista laittaa myös arvon herra ja rouva tuomareille, että mekin tiedettäis mitä siinä on näytteilleasettajille luvattu ja kerrottu. Samalla tuomarit näkis myös eläinmäärät, muut tuomarit sunmuut ja ne ois jossain kätevässä paikassa ylhäällä, koska esmes mä en enää roiku hirveemmin täällä forkulla, mutta maileja nyt luen aktiivisesti töissäkin.
Kyllä aina yhen voi ottaa!

viiru

#121
Sihteerit & assarit

Sihteeri, Satu Evilampi: Heidi Kurikka
Assistentti, Satu Evilampi: Heli Ojala
Sihteeri, Niina Eskelinen: Pia Oinonen
Assistentti, Niina Eskelinen: Lehtinen & co.
Sihteeri, Petri Pyysilta: Jaana Vanhatalo
Assistentti, Petri Pyysilta: Paula Simonaho
Sihteeri, Martina Munther: Johanna Kivistö
Assistentti, Martina Munther: Satu Pallasaho
Cheersbigears-talvikkokasvatus

soundlovers

#122
Mä voin olla assarina Sadulle, jos ja kun muut mahdolliset tehtävät sen vaan sallivat ;)

mirilii

#123
Mä oon Ninden sihteeri <3

GaneshaX

#124
Jippii, näyttely on jo huomenna :pileet:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Minski

#125
Ai täällä on oltu jo superaktiivisia ja lupauduttu kaikkiin työjutskiin, mä varmaan sit lomailen tän näyttelyn, kun myöhästyin työnjaosta :)

Huomenna onkin sitten jo näyttelyt :) Ei kyllä yhtään tunnu siltä, mutta jos sit vaikka huomen aamulla olis edes jo jonkinlaisia näyttelytunnelmia. Meiltä ei ole kuin ihan pari hamsua vain tulossa mukaan, kun on noita elämänsä ehtoopuolella olevia yli 2-vuotiaita niin monta täällä ja niistäkin vähästä mitä olin ilmoittanut jää yksi tulematta, kun se on vielä lainassa eikä onnistunut alunperin suunniteltu takaisin luovutus tuolla Jyväskylän näyttelyssä.
Hamsteriton tätä nykyä

Vevve

#126
Mäpäs täällä olenkin jo ihan lähtötunnelmissa, hamsut boxeissa ynnä muuta. Oottelen vaan kyytiä. :D

eta

#127
^Myös täällä ollaan pika puoliin lähdössä.  :D

Jonnakas

#128
Harmi ku en päässyt näyttelyyn :(
Jonna Paatelainen

Minski

#129
Näyttely meni ja kotiin on päästy, ihanaa :)
Sitä kateissa ollutta näyttelytunnelmaa ei sitten tullut meikäläiselle oikein koko päivänä, lähtiessä tiesin, että ei ainakaan menestystä kannata odottaa, kun kynnelle kykeneviä hamsuja ei ollut ottaa mukaan ja niinhän se näyttely olikin sitten meille menestyksen kannalta huonoin näyttely vuosikausiin :) Mutta sitä kun osasi odottaakin niin ei tullut ainakaan yhtään petyttyä. Yksi tuomarin suosikki-ruusuke sentään tuli :D Onnea kaikille menestyneille !

Paras näyttely-tuliainen oli ehdottomasti Erjalta matkaani tarttunut aivan ihana hunaja-kyyhkynharmaa valkonauhainen-uros, todella rauhallinen ja paljon käsitelty pikkuinen poika :sydan
Hamsteriton tätä nykyä

Niina-03

#130
Kiitos kaikille osapuolille hyvästä näyttelystä  :) Onnea myös näyttelyssä menestyneille!
Harmittamaan jäi että ehdin jutella niin vähän ystävien kanssa, johtuen 4,5v terminaattoristani, mutta kiva oli nähdä edes vilaukselta.
Hyvää ja leppoisaa kesää kaikille! Syksyn alussa nähdään taas näyttelyiden merkeissä :D
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Anonymous

#131
Meillä meni tosi hyvin näyttely 7 ruusuketta ja yksi serfikaatti. Tyytyväinen mutta väsynnyt olo on. Oli todella mukava päivä ja assarin hommatkin meni mielestäni hyvin. Kiitos kaikille mukavasta seurasta.

Vevve

#132
Näin sitä sitten kotiuduttiin näyttelystä rättiväsyneenä, valvonut olen jo 18 tuntia ja olo on sen mukainen...  :c8  Mutta kiitos todella paljon Viirulle, kun jaksoitte kuskata mut Helsinkiin! Olisin varmaan edelleen matkalla jos olisin junalla mennyt...

Meille ei ulkkisten osalta tullut mitään, mutta lemmikeissä sain mitä tulin hakemaan ja enemmänkin. Lula Mae oli lemmikkikääpiöiden PLH1 ja lemmikeiden BIS2, valmistuu nyt lemmikkivalioksi ja se LJV09 saatiin myös.  :sydan

Puuttuuko keltään hamsujensa arvostelukaavakkeet? Olin niin taidokas että onnistuin jossain vaiheessa nappaamaan kassiini kaksi ylimääräistä lappusta, jotka olisi kiva palauttaa takaisin omistajilleen postissa.
Lappu 1: Ulkomuotoluokan kääpiö, ei ole merkattu ikää, sukupuolta tai näyttelynumeroa kaavakkeeseen. (Ihmettelin että onko tämä minun Ulpulleni tehty, kun kuulostaa ihan siltä vaikkei osallistunutkaan ulkkiksiin...) Arvosana tyydyttävä. "Väri: voimakas tikkaus joka menee pohjaan saakka, harmaa pohjaväri / Tyyppi, rakenne: Löysä tyyppi, s.o pyöreämpi / Turkki: tiheä, mutta pitkä. / Pää, silmät, korvat, jalat: kapea pää, suuret korvat jotka ovat liian lähekkäin / Koko: erinomainen / Merkit: hyvä juova / Kunto: hyvä"
Lappu 2: Lemmikkiluokka, L26 naaras, ikää 2.12, arvosana erinomainen.

AnsaLucia

#133
Ulpu rules! :lov  Hurjasti onnea Vevve!

Kiitokset minunkin puolesta kivasta näyttelypäivästä. Matkakin taittui yllättävän sujuvasti vaikka sitä oli melkoisesti. Tai no ehkä jopa pelottavan sujuvasti, tiedä sitten miten useasti pääsi matkan aikana kuvauttamaan itsensä
...
Taas kerran kiva ja hyvin järkätty näyttely ja ihana täytekakku vielä juhlisti päivää!

Meille muutti näyttelystä ihana pitkätukkainen syrkkipoitsu Lauri. Jo nyt Late-mies on vienyt täysin sydämeni. Tuolla se katselee olohuoneessa gabberistaan lumoutuneena viereisen akvaarion kaloja... hmm mitä lie mielessä.

Terkkuja kaikille mukana olleille ja näkyillään taas samoissa merkeissä!
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

marlena

#134
Meiltäkin kiitoksia mukavasta näyttelystä. Ja kiitos Viirulle siitä ihanasta kakusta :NAM
Ja onnea kaikille menestyneille. Olin niin väsynyt kun tultiin kotiin että menin pehkuihin ja sit heräsin keskiyöllä ja tässä sitä nyt kukutaan.
Ja terveisiä Arjan Laurille  :sydan  :sydan  :sydan  Nähdään tosiaan elokuussa jolloin kaikki tulevat Tampereelle näyttelyyn  :)
Susa-Erma´s Syyrialaiset ja Venäjänkääpiöt: Talvikot ja Campbellit
Asumme Tampereella! 040-5839435  
http://susaermas.suntuubi.com/