Hamsterinäyttely Hyvinkää 12.2.2011 (SHY)

Aloittaja Mustikkamaan, 22.12.10 - klo:10:18

Saana

Korjaan ja lisään loput tulokset, kun tulen töistä. Nyt ei ehdi enempää.

Kellä mahtavat olla pehmoleluluokan tulokset?

MirkkuH

^^^^no hoolla se alko kuitenkin :D

Yökyöpeli

Voi kiitos armahaiset kehuista. Johan tässä  wanha punastuu  :mrgreen:  :sydan
Pehmoleluluokan tuomarointipesti tuli silleen extemporee mutta se oli hauskaa vaihtelua. Löytyi se sisäinen lapsonen ja muistui mieleen kuinka jännittäviä pienetkin asiat lapsena itselle oli. Niinpä yritin paneutua hommaan ihan koko sydämestä enkä vetäistä sitä läpi "vasemmalla kädellä". Ilmeisesti sitten siinä onnistuinkin  :)

Palkintojenjako on ainainen murheenkryyni kun tilat on suht isoja ja aina on taustahälinää enempi tai vähempi. Itse olen aika usein ollut elävänä mökäfonina kuuluttamassa palkintoja mulla kun tunnetusti on suhteellisen kantava ääni  :mrgreen:  Mua saa kyllä nakittaa siihen hommaan jos on tarvetta, kunhan tulokset on kirjotettu puhtaaksi ja vielä luettavalla käsialalla...

Onnea Yökyöpelin Soittajalle ja omistajalleen Katille hienosta sijoituksesta kiinareissa  :sydan
Ja rapsutuksia uusiin koteihin lähteneille Yökyöpeleille.
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku.

www.freewebs.com/yokyopelin

Vevve

Lainaus käyttäjältä: "Annina"Korjaan ja lisään loput tulokset, kun tulen töistä. Nyt ei ehdi enempää.

Kellä mahtavat olla pehmoleluluokan tulokset?

Mulla on! Voin lähettää ne sulle vaik sähköpostilla.

Sirpa

Minulta on menneet ihan ohitse nuo pehmolelunäyttelyt, kun olen aina lykännyt itseni sihteeriksi. Miten ne pidetään, onko pehmoille se oma arvostelukaavakkeensa, mistä joskus aikanaan oli puhetta (kai gerbiiliyhdistyksen vastaavan pohjalta tehty tjtn) vai vedetäänkö ihan lonkalta?

Vilma

Kiitos kivasta näyttelystä! Paikka oli tosiaankin tosi kiva, tuolla vois pitää jatkossakin näyttelyitä. (:

Meillä meni ihan hyvin ja oli kiva saada pikkusille arvostelut kun edellisestä kerrasta on jo piiitkä aika! Ulkkiksessa Amalialle EH ja paras ei-sijoittunut lk , Onnille MH ja Milolle T. Lemmikissä Amalialle H ja pojille ERI:t!
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Rossu

Meillä Lilac sai ulkkiksesta EH ja lemmikistä H :) . Neiti kun on vielä vähäsen pullukka, on tuosta huomautettu joka näyttelyssä, laihiksella parhaillaan on :oops:
Syrkkipoitsu Locking Up The Sun "Leevi", lks blondi (26.11.2010)

Muistoissa]Talvikkotyttö Milla, normaali (29.7.2008-16.12.2010)[/color]
Syrkkineiti Lilac"Lili", pk keltainen umborous

Saana

Osista tuloksia puuttuivat sertit ja tittelit. Jos omalta hamsulta puuttui nimestä jotain niin laita mailia mulle niin korjataan! mailto:saana.kankare@gmail.com">saana.kankare@gmail.com

Anzukka

Parikilpailussa mun hamsterin See Who I Am oli laitettu jonkun muun hamsteriks. Ja Coton Candy oli paras nuori pitkiksissä eikä tuomarin suosikki. :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Ellli

Moi. Mua kiinnostaa mitä tarkottaa esim s1+sert tai es1 egg10 ja kaikki muut. Mulla ei oo itelläni mitään hajua mitä ne tarkottaa. Ois tosi mahtavaa jos joku kertois ne.
Miun mussut<3

Hillevi<33
Pantse<33
Eppu<33
Väiski<33
Typy<33

Ely

"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."