• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely Hyvinkää 12.2.2011 (SHY)

Aloittaja Mustikkamaan, 22.12.10 - klo:10:18

« edellinen - seuraava »

Karvakorvathamsula

#270
Taikahamsu, oon täysin samaa mieltä ! Kyllä meilläkin porukat valittivat, että ei ääntä kuulunut ja että onpas huonosti hoidettu tuo palkintojenjako. Kuitenkin, meitä hamsterin omistajia on paljon ja se että ne palkinnot pitää hakea ihmisjoukosta sukeltaen, ei oo must kauheen hyvä juttu. Siit vois tehä paljon hienomman hetken, kun olis joku järjestys hommassa ja ÄÄNI KUULUIS...
http]

[size=85]
lk normaali umb. vkkk Delfoin Saimi
lk nvkkk Alise (sijoituskodissa)
kanat ja lampaat
lk collie Sandcastle's Treasure Me, tutuimmin Napsu
[/size]

Eevi

#271
Tästä näyttelystä tuli kummasti sellainen olo, että kaipa tuota Eppusta raaskis jollekkin neidolle lainata miehekkeeksi.  :D
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Unipallo

#272
Oli palkintojenjaossa tiivis ihmismuuri joo mutta itse hinauduin ainakin siksi lähemmäs, kun jakajien puhetta ei KUULUNUT kauemmas. Ainakin minä wanha halusin kuulla mitä siellä kuulutettiin. Mietittiin myös, että oishan tuo jako voinut olla jotenkin juhlavampi ja salissa jonkinlainen hiljaisuus sen ajan.  :)

Karvakorvathamsula

#273
^ Samaa mieltä...
http]

[size=85]
lk normaali umb. vkkk Delfoin Saimi
lk nvkkk Alise (sijoituskodissa)
kanat ja lampaat
lk collie Sandcastle's Treasure Me, tutuimmin Napsu
[/size]

Marla

#274
Lainaus käyttäjältä: "Eevi"Tästä näyttelystä tuli kummasti sellainen olo, että kaipa tuota Eppusta raaskis jollekkin neidolle lainata miehekkeeksi.  :D
Ehkä syystäkin. :) On se kyllä nätti hamsteri, mitä sen nyt livenäkin näin.

Lainaus käyttäjältä: "Sirpa"Onneksi aamulla sain sylitellä muutamaa syyrialaista (mm. Eevin Eppua ja Marlan muhkeata tyttöä, jonka nimi unohtui jo).
Zinaida aka Zinihän se neiti oli. :)

Rossu

#275
Mäkin taisin Epun nähdä assarointihomman lomassa, nätti poika on :)
Syrkkipoitsu Locking Up The Sun "Leevi", lks blondi (26.11.2010)

Muistoissa]Talvikkotyttö Milla, normaali (29.7.2008-16.12.2010)[/color]
Syrkkineiti Lilac"Lili", pk keltainen umborous

Mustikkamaan

#276
Näyttelypäivä sujui ihan ok, vaikka olikin hirvittävästi kaikenlaista härdelliä erityisesti aamulla.

Tila oli aivan mahtava ja hiiretkin mahtuivat sinne hyvin. Olen ehdottomasti sen kannalla myös jatkossa! En tiiä miten näppärästi julkisilla tulevat sinne pääsivät, mutta ite kyllä tykkäsin hirmusti. Vuokrakin on kohtuullinen, varsinkin jos saa jonkun sinne kaveriksi :)

Kuten siinä palkintojenjaossa pahoittelin, ei kopiopalvelusta ollut tullut lemmikkiluokan arvostelukaavakkeita eikä niitä siinä viime tingassa enää saanut. Blancoa sitten vaan kehiin! Se oli tosi tökeröä, mutta suullista arvostelua parempi sentään.

Itse käytin lasten lemmikeitä arvostellessani kokonaisia A4:sia, viimeisimpää varten nappasin puolikkaan jomman kumman toisen tuomarin pöydältä. Se ei kylläkään tullut taikahamsun lapsosille. Oikeestaan ne puolikkaat oli mun makuun söpömpiä ku se mun jättimäinen :D

Mä oon kans ihan kahden vaiheilla sen feno/genotyypin kanssa. Tuomarina harmittaa ihan hirveesti, jos joku on ilmotettu vaikka musta kilpparina eikä sillä oo karvan karvaa keltasta - ja sit solis niin hieno että tekis mieli sijottaa. Oon kuiteskin antanut olla niin kuin omistaja sanoo, paitsi jos se on ihan selkeesti jotain muuta (just jos keltaisena umborouksena ilmoitettu onkin normaali kilpikonna). Toisaalta oon myös Saanan kanssa samaa mieltä siitä, että kun näyttelyt ovat jalostuksen tukena, niin sit pitäis genotyypin mukaan mennä. Molemmissa puolensa.

Palkintojenjakotilaisuus on ikuinen murheenkryyni. Aina joku joutuu puikkelehtia jostain tai joku ei kuule, varsinkin jos tuomarin ääni on hiljainen. Ite yritin kailottaa niin kovaa kuin pystyin ilman näytän ihan härskiltä... Noinkin iso näyttelypaikka, niin silti tuo pääsi käymään. Senmosta se on. Ideoita saa esittää :)

Miuku piti upeesti pehmolelukisan, oon ihan sitä mieltä että tästä naisesta olis ainesta lasten tapahtumajärjestäjäksi :D Ihan mahtavaa  :sydan

Tein harkkarin talvikoille ja kiinalaisille, piti tehä myös campbelleille mutta en ehtinyt. Huomasin, ettei se kääpiöiden arvosteleminen ookkaan niin salatiedettä kuin olen aina ajatellut :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Rossu

#277
Itekkin tykkäsin tilasta, oli sellanen avara, täydellinen vastakohta grand galan näyttelypaikalle, joka oli aika ahdas.
Syrkkipoitsu Locking Up The Sun "Leevi", lks blondi (26.11.2010)

Muistoissa]Talvikkotyttö Milla, normaali (29.7.2008-16.12.2010)[/color]
Syrkkineiti Lilac"Lili", pk keltainen umborous

Eevi

#278
Grand Galan näyttelytila oli aivan kamala! Kauheen ahdas ja Eppu näytti siinä valaistuksessa ihan kellertävältä ja tulikin noottia liian tummasta väristä. :D Samoiten se Ikurissa oleva näytskipaikka on ihan hirvittävä, missä taitaa toi seuraavakin Pinan näytskä olla.
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Maiju*

#279
Mahtava näytsipaikka tosiaan, kannatetaan sen käyttöä jatkossakin!  :)
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Saana

#280
Harmillista tosiaan, että arvostelukaavakkeita ei saatu lemmikkiluokkiin. Mutta pääasia että arvostelut kuitenkin saatiin!

Lainaus käyttäjältä: "Marla"
Lainaus käyttäjältä: "Eevi"Tästä näyttelystä tuli kummasti sellainen olo, että kaipa tuota Eppusta raaskis jollekkin neidolle lainata miehekkeeksi.  :D
Ehkä syystäkin. :) On se kyllä nätti hamsteri, mitä sen nyt livenäkin näin.
Se ON hieno! Ja toivottavasti sille löytyy arvoisensa neitonen!

Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Miuku piti upeesti pehmolelukisan, oon ihan sitä mieltä että tästä naisesta olis ainesta lasten tapahtumajärjestäjäksi :D Ihan mahtavaa  :sydan
Tyyppi veti ihan täydellisen antaumuksella sen homman. Ihan loistavaa! Päivän paras hetki! :)

Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Tein harkkarin talvikoille ja kiinalaisille, piti tehä myös campbelleille mutta en ehtinyt. Huomasin, ettei se kääpiöiden arvosteleminen ookkaan niin salatiedettä kuin olen aina ajatellut :D
Hahah! :D

viiru

#281
Lainaus käyttäjältä: "Annina"
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Miuku piti upeesti pehmolelukisan, oon ihan sitä mieltä että tästä naisesta olis ainesta lasten tapahtumajärjestäjäksi :D Ihan mahtavaa  :sydan
Tyyppi veti ihan täydellisen antaumuksella sen homman. Ihan loistavaa! Päivän paras hetki! :)
:D
Voi vitsi, nyt on selvästi jäänyt spektaakkeli näkemättä! Vaadin revanssia tulevissa näyttelyissä!
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Saana

#282
Laittelen tuloksia nyt. Laittakaa mulle mailiin mailto:saana.kankare@gmail.com">saana.kankare@gmail.com jos niissä on virheitä.

Lyhkisten sihteeri on ollut Heinolassa kirjoittaessaan tuloksia... :D

PiiaL

#283
Lemmikkiluokassa Toivosen Niina jakoi vielä joitakin kumia, joita ei ole tuolla tuloksissa vielä. Ainakin meidän Kide Kewarra ja Kenzo Konwen (nuoria) saivat jotkin kumat. Ja pitkäkarvaisten Desigr-Amma oli paras veteraani ja Benny-Petter paras nuori ja Iina oli tuomarin suosikki. Ja ei-standujen toinen on Jago JawanZa. :)

Edit: Joo, jälkikäteen vasta tajusin, että mailiin tosiaan piti lähettää ja lähetinkin. En vaan pysty tältä alueelta poistamaan viestejäni.

Mustikkamaan

#284
Piia: Eiku mailiin pyydettiin :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]