Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Sarie

Hei, kannattaa lukea näyttelykutsu sieltä asia yleensä selviää. Oulun seudun jyrsijäyhdistyksen näyttelyissä ainakin saa alennukset, kun on saman perheen hamstereita.
Toki se vaatii jäsenyyden, mutta riittää kun yksi perheestä on jäsen ja muut voivat olla edullisa perheenjäseniä (vain 2 e jäsenyys) ja näyttelyissä saaduista alennuksista
tulee pian jäsenmaksun verran säästöä :)
Miinan poikueesta kotiin jäi kasvamaan (hui pliis, älä kasva enään  :icon_eek: ) Kassu Kuusenkerkkä pks ruoste

Ja Veeralta muutti Ylivieskan näyttelyistä suloinen lk musta uros Goldilock`s Buenas Noches eli Masa  :loov:

Hih Emma Ti, mullakin pyöri Uuno teema, mutten millään keksiny kymmentä nimeä  :icon_eek:

Miinan poikueesta tuli:

Jade Jalopähkinä (pks norre)
Mimmi Männynkäpy (pks norre)
Peppi Pajunkissa (pks cinnamon)
Pipsa Pihlajanlehti (lks cinnamon)
Pirre Pilvikirsikka (pk norre)

Hippu Haavanlehti (pk ruoste)
Kassu Kuusenkerkkä (pks ruoste)
Kuura Koivunlehti (pks norre)
Lennu Leppäkeihäs (lk norre)
Vallu Vaahtera (pk norre)
Parempi myöhään kuin ei ollenkaan (aloittaa näyttelypulina ketju siis)  :icon_lol:

Olen ilmonnut neljä syrkkiä ja kovasti pähkäilen, otanko adhd- papparaisen mukaan ja jälki- ilmoitan ...

Kiva pitkästä aikaa näyttelyihin suunnata  :peukku: Mutta  miten tuntuu, että aika usein, kun on Liminkaan ajanut niin keli ollu aika kamala. Taas näyttää siltä, että saa matkaan varata aikaa...
Miinan sydämenvalloittaja palleroiset 16 vrk  :loov:

Iik ihanuutta, Miinan (Sateenkaaren Äkkijyrkkä pk ruoste) pesässä kölli iso kasa pikkunakkeja  :loov:

Emä itse rauhallisuus ja hyvin hoivaa, kun pesästä ei kuulu pihaustakaan. Huippumamma  :loov:

Taloon muutti syrkkipoikia  :loov:

pk soopelisuklaa Pikkumökin Uniikki

ja pk creme Sateenkaaren Herra Lindberg

Ajattelin kerrankin ilmottautua hyvissä ajoin  :peukku:

Nythän on sitten hyvää aikaa hamsujen kadottaa lihaksensa ja tiputtaa  karvansa  :futschlach:

Mikä ihme väri tuo extreme dilude on? Koitin googletella, niin en löytänyt suomenkielisiä sivuja, vain saksalaisen hamsterisivun, jossa oli kyllä kivasti erivärisistä syrkeistä kuvia ja jos oiken ymmärsin, niin voiko tuo extreme dilude siis olla värissä kuin värissä ja vaalentaa (?) väriä?

Hih, oot Ely keväällä Kajaanissa tuomaroinut mun tk valkoisen  :yes:
Ei ulkomuodollisesti pärjännyt,  mutta taisi tosiaan muuten ihastuttaa, kun oli tuomarin suosikki  :sydan:
On munkin lempivärejä, mutta kuinkahan vaikea kasvattaa, kun nämäkin poikueen kolme tk valkoista olivat viimeisimmät kodinlöytäjät...
Mutta onhan tämä väri mahdottoman söpö  :loov:

Olisi mahdottoman vaikea päättää lempiväri, kun kaikki mitä kotona on ovat lemppareita ja viimeisin  tulokas ruoste oli haave saada. Hoidossa kävi hopeanharmaa ja oli niin söpö, etten meinannut raskia eteenpäin antaa  :enkeli:
Kysyisin, että onko PPKJY:llä sama käytäntö kuin OSJH:lla, että perheenjäsenten eläimet saa laskea ilmottaumismaksun yhteydessä saman omistajan lemmikiksi eli kun itsellä on tulossa  3 ja tyttärellä 1 hamsteri, niin menisi maksu 1-2 eläimestä 8e  ja seuraavat 3-5 eläintä  4 e hamsteri? Vai meneekö tyttären hamsterista 8 e?

Olihan mahdollisimman epäselvästi kysytty  :icon_lol:  :nuija:
Näyttelyluetteloita kun pikaisesti tutkailin (löysin 6 luetteloa 2014-2015 näyttelyistä), niin vaikka siniset harvinaisia ovatkin, niin näyttelyissä niitä kuitenkin näkyy enemmän kuin esim. minkkiä, shamppanjaa, kuparia, hopeavalkoista, rs. hunajaa, rs.hopeanharmaata, soopelia, ps. valkoista, hopeavalkoista. Olisiko niin, että siniset menevät näyttelyistä kiinnostuneihin koteihin ja  niitä siten näkyy, vaikkakin ovat harvinaisia  :peukku:

Tummanharmaata ei ollut minun luetteloissa,  kuin  Evellä, miten siitä on yhtäkkiä tullut niin harvinainen? Vaikuttaako siis "muotivärit" siihen mihin suuntaan jalostetaan vai miksi tummanharmaat ovat vähentyneet?

Ei tosiaankaan ollut mikään 100% paikkaansa pitävä mun laskelma, mutta mustia laskin enemmän kuin cremejä.

Tk. valkoinen ei kai ole mitenkään harvinainen väri, mutten näyttelyissä ole törmännyt kuin omaani  :icon_eek:
Olen miettinyt hamsterien (syyrialaisten) väreistä, että mitkä värit on harvinaisimpia tai mitä värejä on vähiten? Onko rekisteröidyistä olemassa tilastoa väreistä? Kiinnostaa yleisin värikin?

Pahoittelen, jos aloitin ketjun turhaan ja tämä tieto olisi ollut jossain löydettävissä, en löytänyt vaikka etsin  :icon_eek:
^kiitos Vevve  :icon_smile:

Minustakin tuli ihan onnistuneita otoksia, parhaita oli ehkä pk ms. valkoisen uros papparaisen kuvat (en urosten kuvia nyt laittanut, kun eivät ole omia) Lähettelen s.postilla, niin saat itse katella, olisiko niistä käytettäväksi.