Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Marsa-

Meillä tuo Pimu täyttää lokakuussa 2 vuotta, hyvin pirteänä vielä porskuttaa. Vähän turkki on vaalentunut, ja laihtunut hiukkasen, mutta muuten voi hyvin (:
2 talvikkoa : D
Meillä käytetää nyt tällähetkellä sitä Osku Pesäpurua, saa Raahesa ainaki iha normi sittarista, ja varmaan muuallaki. Meillä ei oo pölynny yhtää, tosin nyt varmuuden vuoksi vanhemmalla hamsterilla, oon laittanu enemmä sellasta puupohjasta kissanhiekkaa, se ei kaiva yhtää niin ei tuntus haittaava, toki laitan sitte siihen myös normipurua. Syynä se ku sille tulee aivan järkyttävä semmone nuha, jos pölyää yhtää, niin ei viihti riskeerata.
Elikkäs elikkäs, joo Vilin kans suunnittelin että alkasin näyttelyitä harrastamaan. Olisin menossa helmikuussa tuonne Limingan nuoritalolla oleviin näyttelyihin,mutta ongelmana se että en saa leikattua Vililtä kynsiä. Pimulta onnistun kyllä leikkaamaan mutta Vililtä en. Oisko jollain vinkkejä tähän ongelmaan? Jotta ei mee niin paljon ot. niin oisiko kuljetusboksiin hyvä laittaa esim. parsakaalia,porkkanaa,omenaa tai päärynää. Luinkin jo nuista nestettä poistavista vihanneksista :)
Onnea yennni! :)
Asuminen ja tarvikkeet / Re: Virikkeet
03.12.10 - klo:20:43
Meillä on ihan paperi-igluja ja jos virikkeistä puhutaan niin ;
- Sellaset pitkät tikkaat jotka saa kattoon kiinni ja niissä on sellasia kaikkia kiipeilyjuttuja.
- Sellanen ''kuntosali'' jos on kolme pikku tasoo ja sellaset kivat kellot :d
- Riippuska

Ja sitte saattaa olla jotain muutaki en muista ;)
Meillä on Pimu joka on talvikko naaras,väriltään safiiri. Syntynyt 17.10.2009. Ostettu Raahen Koiratarvikkeesta. Pimu on luonteeltaan sellanen vähän lepsukka. Tänään tuli talvikko poika,Vili. Nyt on talviturkissa,arvioltaan kuitenkin myös safiiri. Syntynyt 6.10.2010. Tosi utelias  poika,ei olla kyllä vielä sylissä pietty mutta antaa silitellä vaivatta :)
Ostin Pimulle sellasia banaaniherkkuja,Prestige merkkisiä,sitten ostin sellasen Karlie Wonderland mökin. Tänään ostettiin sitte samanlainen duna ku Pimul on,juomapullo,kivet,wc ja Vili  :lov
Pimu nukkuu ja on Viliki rauhottunu,nyt on ainaki veljen mukaan syömässä.Eli kumpiki ''lepäilee'' :D
Meille muutti tänään eläinkaupasta talvikkopoika Vili. Tosiaan kuten nimestäkin voi päätellä on tosi vilkas menemään :D Nyt paapaa tuolla ku ollu rankka päivä. Pimullakin menee tosi hyvin, on vuosia täytetty joskin jo kaksi kuukautta sitten. :) Pimu on nyt siis 1 vuoden ja vähän yli 2kk :D Pimun synttärit : 17.10.2009 Vilin synttärit 6.10.2010 :D