• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulinat, osa 10

Aloittaja Mustikkamaan, 09.04.11 - klo:14:01

« edellinen - seuraava »

Meven

21.00 ei ole vielä edes kovin myöhäinen aika hamsterille.. Omani heräilevät siinä 22-23 aikoihin yleensä. Lisäksi hamsu on vasta tullut sulle, että turhaan huolestut tässä vaiheessa. Sillä kestää hetki tottua, joten anna sen vaan olla päivä tai pari rauhassa, niin kyllä se siitä alkaa syödä ja puuhata normaaliin tapaan. :)

Eve87

Hamsulassa kaikki hyvin  :sydan: muksut kasvaa ja toinen on tiine.

Olen ihan rakastunut noihin uusiin tulokkaisiin mitkä tuli Jyväskylän näyttelyiden yhteydessä, rs hopsu Brownie ja Pk  musta valkotäpläinen naaras Unique  :puna:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Joku

Meille ei kuulu hyvää, Toope saa vaipua lähi-aikoina ikiuneen. Kasvain mahassa on sen verran iso että ei mene kauaa ennen kuin alkaa haitata  elämistä. Syö ja puuhailee virkeänä, mutta eläinhän ei näytä kipuaan, onneksi ei kuitenkaan arista kasvainta tai mitään muutakaan paikkaa. Odotin että Toope eläisi vähintään 2-vuotiaaksi mutta mikään ei suju kuten toivoisi... En kyllä haluaisi millään luopua Toopesta mutta eläimen etua ajatellen pitää mennä, halusi tai ei, nyt en kai voi muuta tehdä kuin hemmotella ja taata mahdollisimman kivuttoman ja levollisen lopun...
-Vkh talvikko Pekka-Top  ?, tutummin Toope 3.8.2010-21.6-2012
-Syyrialainen Jemma Peteriina ? s9-10.2011
-Maatiaiskissat Eero ?, Vilkas ? ja Noora?  26.7.2011
-Risteytyskani Juuso ? s. joskus talvella vuonna 2003

Ana

Täällä menossa kova "mitä vois myyä pois" hamsteri tarvii uuden kämpän niin pitää hommata rahoitus :D Plus pitäs ostaa uus pöytä/hyllykkö hamsuille. Ei muutako omat kamat myyntiin niin saa hamusille kamaa  :loov:

Sintturainen

Siis elämä on välillä ihmeellistä! Meijän Emmin kastepappi keskusteli mun kans hamstereista, että hänen tytölläänkin on yksi. Vuoden päästä ristiäisistä oli mun veljen häät missä oli sama pappi. Kysyi vieläkö meillä on hamstereita ja taas juteltiin niistä. Tänään tää pappi soitti että tarvinko hamstuille häkkiä. Minä että ainahan niitä tarvii, niin toi tänään uudenveroisen dunan tarvikkeineen meille  :icon_e_biggrin:

EmmaTi

^Selvästi korkeampaa johdatusta tuossa!  :icon_e_biggrin:

GaneshaX

^^ Vähänkö kävi hyvä tuuri  :icon_smile:

Se olis niinku häkkien siivousta tänään. Mä saan sit meneen tossa koko päivän  :xd:
Yhdet poikaset olis luovutusikäsiä ja yks naaras pitäis saada tiineeks.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

jemppura

Arg.. alkaa taas olla hamsu kuumetta, miäähän sais tuon miehekkeen suostuteltua uuteen hamsuun?  :icon_question:

Kinksu

Mulle tuli kauhee syrkkikuume, kun meidän mummi sai sellasen... :c
Se, etten katso taakseni, ei tarkoita, että unohtaisin?

Minnaw

Ihana saada postitse paperinen kutsu yleiskokoukseen. Ymmärrän toki, että tämä oli vain poikkeus, mutta oon jotenkin niin jääny kaipaamaan näitä perinteisempiä viestintävälineitä  :puna:
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Sirpa

Oijoi, ei millään malttaisi odottaa kesäkuun 6. päivään asti, kun silloin on tulossa meille uusi syyrialainen, Karoliinan kasvatti Kimatra Kuukrokantti. Ainakin noissa kuvissa, mitä Karoliina on ottanut se on niin suloinen että alta pois.

jemppura

^
Onpas söpönen pikkuinen tulossa, paljon onnea uudesta perheenjäsenestä  :peukku:

Sintturainen

Haluan vielä näin julkisesti kiittää Eveä kun se on värkännyt tällaiselle blondille blogin/kotisivut. Saa käydä kurkkimassa, pääsee allekirjoituksen linkistä  :peukku:

Eve87

Kiitoksia Satu  :icon_cheesygrin:

(ne sivut on vielä hieman kesken kyllä  :hauskaa: )
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Vevve

Hui kauhistus!
Suoritin huvikseni laskutoimituksen meidän hamsterimäärästä, viisari paukkuu jo viidenkympin paremmalla (pahemmalla?) puolella: 58 hamsteria  :nuija: Koitan olla ajattelematta kesyhiiriä joita niitäkin on se reilut kymmenen.

... kaikkea sitä ihmiset harrastaa  :eijei: