Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - mona

mun mielest ei pitäs alkaa hirveesti miettii monta grammaa hamsteri painaa. sen pitää olla hyväkuntoisen näköinen. toi oli vaan mun mielipide.
Syrkit ehdottomasti :lov  :sydan
Mulle on joskus jotku sanonu et "eihän niis hamstereis oo mitää järkee ku ne elääki vaan niin vähän aikaa" ja sit et "mut sehän on vaan hyvä ettei niihin ehi kiintyy, ettei se sit harmita ku se kuolee". mun mielest aivan hirveitä kommentteja. :( Mun mielestä se on AIVAN hirveetä ku oma hamsteri kuolee.
Sit monet just sanoo hamstereita hiiriks tai marsuiks.
Joo, olen peittänyt ikkunat. :)

Tossa mun hamsterin häkki. Kuva on vähän pimee.
Tossa kuva Brutuksesta(jos se nyt näkyy, kun ekaa kertaa kuvaa tänne laitan).
Laitan vielä tähän nää tiedot, eli:
NoctisBrutus "Brutus"
pk suklaa valkonauhainen
syt.15.7.07
kasv. Tiina Jaakola-Siimes ja Marjut Kurppa

edit: Nyt näkyy, olit ottanut kuvan osoitteen väärästä kohtaa. Omia viestejä voi muokata edit-nappulaa käyttämällä, niin ei tarvitse kirjoittaa montaa viestiä peräkkäin.//Niina
Ihan kuin olisin jostain lukenut, että semmoista ei saisi laittaa edes vessalaatikkoon. en oo tästä kyllä ollenkaan varma. sinne ois kuulemma hyvä laittaa jotain puupellettejä.;)
Mul on semmonen puinen "siltamökki", eli siin päällä menee silta ;)
Mun hamsteri oppi eilen menemään semmosia omatekemiä puu tikkaita :lov
Noctis Brutus "Brutus"
Syyrialainen, uros
suklaa valkonauhainen
synt. 15.7.2007
Kuvaa en voi nyt laittaa, ku en oo vielä yhtään onnistunutta kuvaa saanut.:)
kasv. Tiina Jaakola-Siimes ja Marjut Kurppa

edit: omia viestejä voi muokata -nappulaa käyttämällä.//Niina
sain viikko sitte hamsterin, ja oon joka ilta tutkinu sen häkkii, mut ei missään näy pissaa :< . en oo myöskää nähny sen juovan. onks kenelläkää toisella ollu samaa ongelmaa?
Asuminen ja tarvikkeet / Re: Virikkeet
29.08.07 - klo:15:58
oon tehny ite mun hamsterille esim semmosesta pyöreestä puupölkystä semmosen putken. Ja sitte kuivatetusta pajusta tikkaat. Eilen ekan kerran noi tikkaat laitoin tonne häkkiin ja kovasti tuntu kiinnostavan :)