• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

9.3.2008 Tampere

Aloittaja Minnaw, 30.01.08 - klo:16:53

« edellinen - seuraava »

Marla

#30
Minäkin ajattelin ilmaantua paikalle. Lemmikkiluokkaan, kun en ole varma tuosta väristä...
Arvioidaanko väri muutes automaattisesti, jos sitä ei ole ilmoittautumislomakkeeseen laittanut, vai pitääkö erikseen pyytää?  :pihalla: .

Maikkis

#31
^ Jos et tiedä väriä, voit jättää sen avoimeksi ja tuomari määrittää värin.

Lemmikkiluokassa ei arvostella väriä lainkaan.

Marla

#32
Lainaus käyttäjältä: "Maikkis"^ Jos et tiedä väriä, voit jättää sen avoimeksi ja tuomari määrittää värin.

Lemmikkiluokassa ei arvostella väriä lainkaan.

Eli siis hamsterin voi ilmoittaa ulkomuotoluokkaan, vaikkei väri olisikaan tiedossa? Hyvä, jos näin on, kun mieluummin siihen ilmoittautuisin, kuin pet-luokkaan :)

Ninde

#33
Lainaus käyttäjältä: "Maria"Eli siis hamsterin voi ilmoittaa ulkomuotoluokkaan, vaikkei väri olisikaan tiedossa? Hyvä, jos näin on, kun mieluummin siihen ilmoittautuisin, kuin pet-luokkaan :)
Ulkomuotoluokassa väri tulee tietää, jotta hamsteri osataan laittaa oikeaan luokkaan (standardi-, koestandardi-  tai ei-standardiluokka). Jos sinulla on hamsustasi kuvia, niin voit kysyä väriä täällä palstallakin niin saat ainakin alustavan arvion ja sen avulla ilmoittaa hamsusi näyttelyyn. Jos se arvio on sitten kuitenkin väärin, niin siinä vaiheessa tuomari muuttaa sen ja tarvittaessa siirtää oikeaan luokkaan. Ulkomuotoluokkaan ei siis voi ilman väritietoa ilmoittaa.

Ninde

#34
Tuomarit päivitetty näyttelykutsuun, tässä ne vielä:

Ulkomuotoluokat
- syyrialaiset hamsterit: Satu Evilampi
- kääpiöhamsterit: Niina Eskelinen (varalla lisätuomariksi Petri Pyysilta)

Lemmikkiluokat
- kääpiöhamsterit: Petri Pyysilta
- syyrialaiset hamsterit: Niina Toivonen
- lasten lemmikkiluokka: Niina Toivonen

Marla

#35
Lainaus käyttäjältä: "Ninde"Jos sinulla on hamsustasi kuvia, niin voit kysyä väriä täällä palstallakin niin saat ainakin alustavan arvion ja sen avulla ilmoittaa hamsusi näyttelyyn. Jos se arvio on sitten kuitenkin väärin, niin siinä vaiheessa tuomari muuttaa sen ja tarvittaessa siirtää oikeaan luokkaan. Ulkomuotoluokkaan ei siis voi ilman väritietoa ilmoittaa.

Minulla on nyt ollut jonkin aikaa tuolla syyrialaisten alueella topicissa "Minkä värinen?" kuvien kera kysymys väristä, mutta kukaan ei ole vastaillut... Omien arvailujen varassa en viitsi lähteä ilmoittelemaan...

Tiituz

#36
Sit mulla nyt olis vielä kysymys tosta Indistä,mitä mä teen? tuonko mä sen vaan paikan päälle? vai ilmotanko lemmikki ja/tai ulkkkikseen? neuvoja? :D Tuon sen kuitenkin varmaankin sinne, että te kokeneemmat saatte sitä haistella ja pällistellä, jos huvittaa  :D
Anemone\'s Deep Blue Sea?
Marvellous May Lily?
Eternal Flame?

Hamsula] http://www.freewebs.com/lindan_hamsula/index.htm

Somnium

#37
No heleskutti jos vain sais kyydin täältä Varkaudesta päin niin tulisin mieluusti. Mutsi kun ei suostu autoaan antaa lainaan moiseen reissuun.  :kieli
"MADNESS"hamsters
Every night they visit you, Every night they come,
And bit by bit, They steal your brain, And feed it to their MUM.

Siarra

#38
Hmm, mieli tekis, mutta tuo kyyti tuottaa ongelmia. E-P:lle tarvitaan lisää hamsuharrastajia, että olisi joku, jolta tämmöinen nålåkin saisi pummittua kyydin.  xD

Saga

#39
Minä olen tulossa kahden hamsun kanssa   :) Täältä Espoon perukoilta joutuu lähtemään tosi aikaisin, että kerkiää ajoissa näyttelypaikalle  :huh
SHY VL Siiri

Tiituz

#40
Hmm.Me varmaankin jätetään tää Treen näyttely välistä ja mennään sitten sinne Hesan tuplikseen. Tai sitten tulen vain Kirpun kanssa tampereelle. tai voisinhan mä sen Indinkin mukaan ottaa. Voi ääk kun kaikki menee päällekkäin.  :<
Anemone\'s Deep Blue Sea?
Marvellous May Lily?
Eternal Flame?

Hamsula] http://www.freewebs.com/lindan_hamsula/index.htm

Maikkis

#41
Ilmoittautumisaikaa vielä viikko :) Kaikki joukolla mukaan näyttelyyn!

Eli laittakaapas ilmoittautumisia tulemaan. Muistakaa mainita ilmoittautumisessa oletteko SHY:n jäsen ja sen, että haluatteko näyttelyluettelon (1€).

Kertauksena vielä ilmoittautumisohjeet: http://www.hamsteriyhdistys.net/nayttel ... aminen.php ja http://www.hamsteriyhdistys.net/sp_ilmo.php

Odottelen postia  :P

avain

#42
Olis tarkoitus tulla, kun "omassa" kaupungissa on  :grin
Siittä onkin aikaa kun viimeksi hamsunäyttelyssä kävin...
Alea iacta est! - Arpa on heitetty!

Loretta

#43
Mulle saa taas ilmottautua toimihenkilöksi...
Mielellään yksärinä, ettei ketjun jatkoksi :mrgreen:

Buffetti/Info:Dakku ja ???


Lemmikkiluokat (kääpiöt): Assari: Jenni            Sihteeri:Minnaw
Lemmikkiluokat (syrkit): Assari: Kaisa               Sihteeri:

Ulkomuoto syrkit : Assari: Maikkis                     Sihteeri:
Ulkomuoto kääpiöt: Assari: Saija                      Sihteeri:Jane_o
"Ilonen mieli korvaa puuttuvan älyn"

Nimetöntä syrkkikasvatusta väreissä]

Jane_O

#44
Mä voin taas tulla sihteeriks :). Mielellään kääppäreille.
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]