• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Lasten lemmikkiluokka

Aloittaja Niina-03, 30.11.07 - klo:14:50

« edellinen - seuraava »

Nilla

#15
Itse olen jo yli ikärajan, mutta varmasti nuoremmille kiva juttu.
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Heli

#16
Lainaus käyttäjältä: "Hamsutypy"Tämä on niinkun alle 12-vuotiaille? äh mä olisin vanhin joka osallistuisi lasten lemmikkiluokkaan  :roll:  11-vuotias nimittäin. Ne jotkut 9 vuotiaat kysyis multa jossain näyttelyssä ''moii haluuks tulla mun kaa leikkii barbeilla jee!''  Ehkä taidan olla liian vanha lasten lemmikkiluokkaan  xD


Mutta hyvä idea nuoremmille  ;)
Tais nyt mennä se lasten lemmikkiluokan pointti ohi ja lujaa.  :roll:

Eihän siihen pakko ole osallistua. Vanhaan malliin toimivat lemmikkiluokat on edelleen olemassa eikä niihin ole alaikärajaa.

Ja usko pois, et taatusti ole ainoa 11 -vuotias näyttelyissä.
Destiny's hamsterit 2001-2009

mirilii

#17
Piti siitä vielä vääntää, että ulkomuotoluokat ja lemmikkiluokat ovat molemmat ihan yhtä virallisia, ne vaan painottavat eri asioita.

Jane_O

#18
Lainaus käyttäjältä: "mirilii"Piti siitä vielä vääntää, että ulkomuotoluokat ja lemmikkiluokat ovat molemmat ihan yhtä virallisia, ne vaan painottavat eri asioita.

Aivan loistava kiteytys miri!
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Nilla

#19
Itse olen liian vanha lasten lemmikkiluokkaan  :)
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Juuli

#20
Lainaus käyttäjältä: "Hamsutypy"Tämä on niinkun alle 12-vuotiaille? äh mä olisin vanhin joka osallistuisi lasten lemmikkiluokkaan  :roll:  11-vuotias nimittäin. Ne jotkut 9 vuotiaat kysyis multa jossain näyttelyssä ''moii haluuks tulla mun kaa leikkii barbeilla jee!''  Ehkä taidan olla liian vanha lasten lemmikkiluokkaan  xD
xD
Eikös ikäraja juuri ole 12 vuotta, joka merkitsee sitä, että et kyllä todellakaan ole liian vanha.  ;) Ja tuskin edes vanhin. En myöskään ymmärrä halveksivaa suhtautumistasi 9-vuotiaisiin: kaksi vuottahan siitä vasta on kun itsekkin kuuluit samaan ikäluokkaa. Luulen että nämä nuoremmat lapset myös leikkivät leikkinsä jo kotona, eivätkä tule etsimään leikkiseuraa muista näytteilleasettajista. Suhtautumisesi lasten lemmikkiluokkaan kuulostaa myös omituiselta. Kyseessähän on vain lemmikkiluokka nuoremmille, jotta heidän rakkaiden lemmikkihamsteriensa olisi mahdollisuus pärjätä kasvattajien pitkän jalostustyön tuloksille.
Pistä vain haaveesi johonkin turvalliseen paikkaan ja pidä mielessä, mihin ne piilotit.

Minnaw

#21
Hamsutypy
Mikä sinua estää ilmoittamasta hamsteriasi tavalliseen lemmikkiluokkaan, jos koet olevasi liian vanha osallistumaan tähän lasten?
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Ninde

#22
Hamsterithan siellä lasten lemmikkiluokassakin kilpailee eikä omistajat. ;) Jos tuntuu että on liian noloa(?) ilmoittaa hamsu lasten eläimille tarkoitettuun luokkaan, niin eihän se ole mitenkään pakollista, tämä on vain yksi vaihtoehto lisää niille jotka haluavat.

maria-helena

#23
Hamsutypy:
Tuskinpa kukaan näyttelyyn barbeja sun muita mukaan ottaa. Eiköhän siellä olla aivan eläimien takia, eikä leikkiseuraa hakemassa. Et ole ilmeisesti oikein ymmärtänyt lasten lemmikkiluokan ideaa?

Minusta tämä on kyllä tosi hieno idea! :peukku:

Omppu

#24
Hamsutypy: Mä haluisin osallistua siihen luokkaan mutku täytän tänä vuonna "jo" 13..  :| Sinuna ainakin osallistuisin, siinä ei ole mitään noloa! Mäkin osallistuisin jos olisin vähän nuorempi.tai siis ne hamsuthan sinne osallistuu mutta..   :D Ja en usko että 9 vuotiaat kiikuttaa sinne barbeja, kai heidän vanhemmat viimeistään ymmärtää sanoa että barbit ei kuulu hamsunäyttelyihin. Ainakin toivottavasti..
Tämä on muuten tosi hyvä idea!  :yes:
Cindy (roborovski, norre 10.2005-6.10.2007 R.I.P.) Sandy (roborovski, norre 10.2005-26.2.2008 R.I.P.) Vanilla (syyrialainen, creme 12.9.2007-31.12.2009 R.I.P. )

Minski

#25
^ Mä oon kans mietiskellyt, että miksi niin alhainen osallistumisikä tässä luokassa. Ideahan on muutoin aivan loistava ja siitä on ollut puhettakin joidenkin henkilöiden kanssa viime vuonna, mutta 12 vuotta on mielestäni aika alhainen ikä, minusta se voisi olla ihan hyvin vaikka 15 vuotta, lapsihan se on sekin vielä :)
Hamsteriton tätä nykyä

Vilma

#26
^ Mäkin mietin samaa. Olis ihana vielä osallistuu tuohon luokkaan  :D

Hamsutypy:
Olet itsekin ihan lapsi vielä. Miksi siis et voisi kilpailla hamsterinäyttelyssä hamstereilla 9-vuotiaiden kanssa. Voin sanoa, että et todellakaan ole vanhimpia!
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Goue

#27
Lasten lemmikkiluokka on nimenomaan tarkoitettu lapsillelapsille, ei edes teineille. Ja näkeehän sen jo aiemmista viesteistä tässä keskustelussa, että ikähaarukka koetaan jo nyt laajaksi.  ;)

Yli 12 veet, tervetuloa ns. perinteiseen lemmikkiluokkaan mukaan.

Nilla

#28
´
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Mustikkamaan

#29
Ilmota jälkkärinä ;) Sama hinta!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]