Hamsterimiitti 6.8.2011 Jyväskylä

Aloittaja Saana, 22.05.11 - klo:01:01

Minttu

Tulossa oltais mikäli ei satu muutto sille viikonlopulle :)

hamster fani

Minäkin haluaisin tuonne, mutta aika vaikeaa on päästä noin kauas kun vanhemmat on noina päivinä töissä. Ja muutenkin ne on töissä paljon.
pk normaali Syyrialainen Tahvo
normaali Talvikko Papu

S.D.G.

Tampere on meiltä katsottuna niin naapurissa ja muutenkin olisi mukava tulla suhdetoimintaa hoitamaan, että jos ei satu rippijuhlia tai vastaavia juuri kohdalle, niin olisi mukava tulla, varsinkin, jos matkailuautolla pääsee majoittumaan. :)
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

mirilii

Voishan tietty kysyy et saisko Jyväskylän näyttelymestassa yöpyä.

AnsaLucia

Tää olis tosi kiva idea. Oon sen verta yllytyshullu että helposti minut saa ylipuhuttua mukaan sillä varauksella että mitään kovin tähdellistä ei osu samaan aikaan.
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Niina-03

Olisi kiva tulla, jos työt on myöten :) riippuen tietenkin illan ohjelmasta. Että onko asennossa seisomista vai jotain rennompaa  :sydan
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Markka

Eli tänne saa tulla kaikki yhdistyksen jäsenet?
 Jos saa niin minule ainakin sopisi paremmin myöhhempi ajkankohta tai joku muu kun ekan kohdalla ole Italiassa :)
  Ei kyllä oo mitenkään varmaa, että tulisin vaikka kaikki saiskin tulla :)
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

Saana

Käykääpäs lukemassa ensimmäinen sivu uudestaan! Ajankohta ja paikka ovat muuttuneet!

Mai-Katti

Tänne olisi tosi kiva päästä, varsinkin jos pidetään Jyväskylässä ja koiruudenkin voisi ottaa mukaan. Mitenköhän muuten tuon näyttelyn kanssa, voisikohan sinne tuoda kiltin, rauhallisen ja kaikille ystävällisen, tosin ihan "koirankokoisen" rouvaskoiran?

Saana

Koirista voidaan neuvotella, mutta koirat tulisi ensisijaisesti pitää näyttelypaikalla häkissä.

Ninde

Se Jyväskylän näyttelypaikka on kyllä tosi pieni, että suosittelisin ensisijaisesti koirien hoitoon laittamista. Ei sinne hamsujen ja ihmisten lisäksi kovin montaa koirahäkkiä mahdu (puhumattakaan siitä, että siellä olisi useampia koiria ilman häkkejä).

Katitar

Mulla ei ole asuntovaunua, eikä asuntoautoa ja telttaakaan en tähän tarkoitukseen viittisi ostaa, mutta asun niin lähellä että voisin vaikka tulla istumaan iltaa ihan autolla ja ajella sitten yöllä/iltasella kotiapäin. :) olisin siis tulossa ehdottomasti!
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Saana

^Jos omaa telttaa ei löydy eikä kaverin telttaan mahdu niin meille on alustavasti varattu yksi 4 hengen mökki Metsärannasta. :) Sinne mahtuu kuulemma useampikin, mutta kaikille ei riitä sänkyä.

Näyttelyyn ei tosiaan kannata tuoda koiria ellei ole aivan pakko. Vapaana niitä ei voi siellä pitää eikä oikein kytkettynäkään hamstereiden läheisyydessä. Eli oma häkki olisi aika lailla suotava olla mukana. Mutta mikäli osallistumisesi miittiin on koirista kiinni niin asiat ovat yleensä neuvoteltavissa. :)

Ja sitten...

Jos joku haluaa vältsisti miitata Tampereen seudulla niin mä voin kyllä järjestää sellaisenkin tapahtuman. Se on sitten itse kustannettava. Paikkana Taulaniemi. Ajankohtana 23-24.7 tai 30-31.7. Taulaniemessä ei ole ainuttakaan mökkiä vapaana kyseisinä ajankohtina eli majoittuminen teltoissa tai asuntovaunuissa. Asuntovaunupaikkoja löytyy myös rajoitetusti eli ne täytyy varata hyvissä ajoin. Äänestystä en nyt laita tänne enää eli jos olet kiinnostunut tapaamisesta niin ilmoittele siitä tähän ketjuun. Ja kun varmuudella tiedät että olet tulossa niin laita mulle mailia mailto:saana.kankare@gmail.com">saana.kankare@gmail.com.

Mai-Katti

Oukei, kiitos vastauksista. Koirapolitiikka näyttelyssä on siis juuri sen suuntainen kuin arvelinkin, mutta piti silti koettaa kepillä jäätä.  :D  Miittiin pääsemiseni ei ole koirasta, tai oikeammin näyttelystä kiinni, koska voin ihan hyvin jättää näyttelyn väliin ja tulla vain seurustelemaan illalla, jos kerran sinne saa hurttakin tulla. Olisin vain ollut utelias kokeilemaan vaikka assarointia, mutta täytyy debytoida joskus myöhemmin.

Jos joku kaipaa nukkumapaikkaa ja on valmis viettämään yönsä minun ja koirani kanssa,  :twisted:  voin lainata porukoilta 3 hengen tai isompaakin telttaa. Haluan vain tietää tarpeen etukäteen, koska jos ketään ei kiinnosta, taidamme nukkua autossa.

Marla

^ Kannattaa ottaa etukäteen selvää, onko mahdollista yöpyä autossa tuolla leirintäalueella.