Sastamala 27.2.2016

Aloittaja Vevve, 13.12.15 - klo:01:47

Tierra

En pääsekään paikalle. Harmittaa ihan sikana, mutta eipä mahda mitään. Eli assarin paikka Veeralle vapautuu.
- Jyrsijöitä gerbujen, talvikoiden ja chinchillojen muodossa. -

^Voi kökkö!

Kaksi assistentin paikkaa nyt siis vielä vapaana! Assistentit saavat ilmaisen lounaan sekä talkookortin. Asssarit puuttuvat Saija Kukkohovilta ja Veera Kujansuulta.

Emma selin

Käytetään äiti työvoimaa hyväksi nii laitetaan Manta selin veeralle assariksi että saadaan täyteen noi

Emma selin

Jos se suostuu hoitaa sen

Emma selin

Eli Manta selinin voi laittaa assariksi ellei kukaan muu pääse.

Vevve

Heippahei kaikki näyttelyyn tulijat!
Tyrvään Sanomat haluaisi tehdä lehtijutun näyttelystämme, ja etsii haastateltavaksi näyttelyyn valmistautuvaa osallistujaa lähialueelta! :) Haastattelu toteutettaisiin huomisen viikonlopun aikana. Ilmoittaudu tässä tai sähköpostilla Veera Kujansuulle (veera.kujansuu@gmail.com) jos olet kiinnostunut pääsemään haastatteluun.

edit. haastateltava löytyi!

Näyttelyä sponsoroi:
- Moonwell's tmi (http://moonwells.fi)
- Musti ja Mirri Sastamala (https://www.mustijamirri.fi/sastamala)
- Eläintarvikekauppa Haukkis (http://www.haukkis.fi)
- Punainen Pallo (http://www.punainenpallo.net)
- Pet Kingdom (http://www.petkingdom.fi)
- Reptile Maniacs (http://www.reptilemaniacs.com)

Tänään viimeinen ilmoittautumispäivä!

Ennakkoilmoittautumismäärät:

Lk syyrialaiset: 37
Pk syyrialaiset: 36
Ks syyrialaiset: 8
Es syyrialaiset: 14

Talvikot: 26
Campbellit: 23
Es campbellit: 4
Roborovskit: 18
Es roborovskit: 3
Kiinankääpiöt: 13

Lemmikkisyyrialaiset: 40
Lemmikkikääpiöt: 18
Lasten lemmikkiluokka: 11

Huom! Tuomarimuutos!
Suurten ilmoittautumismäärien vuoksi Veera Kujansuu arvostelee lemmikkikääpiöhamsterit ja Saija Kukkohovi lasten lemmikkiluokan!

Jälki-ilmoittautumiset:
jälki-ilmoittautumisia otetaan vastaan ulkomuotoluokan syyrianhamstereille ja lemmikkiluokkiin. Lemmikkikääpiöissä ja lasten lemmikkiluokassa jälki-ilmoittautumisten määrää rajoitetaan, jos jälki-ilmoittautujia tulee paljon. Tule ajoissa paikalle (klo 9:00 - 9:45), jos jälki-ilmoitat.

Vevve

Arvostelunumeroiden ennakkolunastus on mahdollista sähköpostitse aikavälillä 24.2 - 25.2.2016. Liitä maksukuitti ilmoittautumistasi sähköpostiviestiin ja otsikoi se "Ilmoittautumiset 4 27023".  Kirjoita viestiisi eläinten esittäjän nimi, mikäli maksaja on eri kuin esittäjä. Viesti lähetetään osoitteeseen hamsterinayttelyyn@gmail.com. Maksukuittia vastaan saat sähköisesti arvostelunumerosi, jotka tulostetaan, leikataan ja teipataan osallistujien kuljetusboksien kansiin. Lunastaessa arvostelunumerot sähköisesti, ei paikan päälle tarvitse tuoda maksukuittia. Mahdollisten poissaolevien eläinten arvostelunumerot tulee kuitenkin palauttaa näyttelyn infopisteeseen.

Ely

Tuli niin näyttelyähky etten tällä kertaa jaksa raporttia väkisin vääntää. Mutta toivon että viestini tavoittaa assistenttini, joka nuoresta iästään hoiti homman täydellisesti, olin niin keskittynyt sijoitusten miettimiseen etten saanut tilaisuutta kiittää häntä henkilökohtaisesti. Kiitos Aino. :sydan:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Emma selin

Aino ei itse foorumilla ole mutta hänen isosiskonaan välitän viestin

Ely

Näin muistelin että jompikumpi teistä kirjoitteli täällä, kiitos viestin välittämisestä kuitenkin. :)
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."