Virallisille kasvattajille alennuksia rekisteröintiin!

Aloittaja Vevve, 25.01.16 - klo:18:15

Vevve

Suomen Hamsteriyhdistys ottaa 24.1.2016 alkaen käyttöön alennukset poikuerekisteröintiin SHY:n ja SKJL:n hyväksymille virallisille kasvattajille.

LainaaPoikuerekisteröinnin paljousalennukset kasvattajille

Suomen Hamsteriyhdistyksen ja Suomen Kani- ja Jyrsijäliiton hyväksymät viralliset kasvattajat voivat saada ennakkomaksulla paljousalennuksia rekisteröidyistä poikueista. Paljousalennukset ovat vapaaehtoisia.

5 poikuetta 20 €
10 poikuetta 40 €
15 poikuetta 60 €
20 poikuetta 80 €

Maksa haluamasi paljousalennuksen summa tilille Nordea FI09 1469 3000 0264 15, käytä viitenumeroa 3007! Lähetä kuitti maksusta rekisterinhoitajalle shyrekisteri(a)gmail.com ja ilmoita kasvattajanimesi. Saat paluuviestinä henkilökohtaisen koodin, jossa on ostetun paljousalennuksen suuruus sekä myöntämispäivämäärä. Kun rekisteröit poikueita, ilmoita tämä koodi rekisteröintiviestin yhteydessä. Kaikkia poikueita ei tarvitse rekisteröidä samalla kerralla. Koodia ei voi käyttää yksittäisten hamsterien eikä muiden kuin koodin haltijan kasvattamien poikueiden rekisteröintiin. Alennuskoodia voi käyttää sekä sähköpostitse että kirjeitse rekisteröintiin.

Alennuskoodi vanhentuu sitten kun koodille maksettu määrä poikueita on rekisteröity tai koodin myöntämisestä on kulunut vuosi. Käyttämättä jääneitä koodeja ei hyvitetä.

Lisätietoa hamsterirekisteristä http://hamsteriyhdistys.fi/nayttelyt/hamsterin-rekisterointi/