Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Aiheet - Oranssi

Hei kaikille ja hyvää Uutta Vuotta! Vuoden 2009 loppuun saakka odottelin tulevaksi Poskipussia nro 4/09, luulin että lehti on vain myöhässä. Vuoden vaihduttua aloin selvittää, mistä johtuu, että lehteä ei kuulu. MinnaV:ltä eilen kuulin, että lehti on ilmestynyt jo 1 kk sitten, sitä on jaettu GG:ssa ja se on lähetetty postitse muille. Meille sitä ei ole postitse tullut, eikä siten myöskään viitenumeroa ja maksukuittia vuodelle 2010 - enkä ennen eilistä edes tajunnut, että maksulla on jo kiire, lehteä kun vielä odottelin tulevaksi... En halua menettää kasvattajanimeä niin kauan kuin kotona on vielä 3 viriiliä, Oranssin alkuperäistä sukulinjaa (v:sta 1996) edustavaa sievää urosta. PP:n postittajalle olen jo asiasta viestinyt, mutta mitä tehdä kasvattajanimiasian suhteen? Kiitos vastauksesta jo etukäteen! t. Oranssin/Paula