• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteri-chat

Aloittaja Saana, 11.08.11 - klo:17:32

« edellinen - seuraava »

Saana

Meillon chatti! Tervetuloa pulisemaan hamsuista! mibbit.php

Ninde

#1
En pääse, tulee ilmoitus "You are banned from the channel #hamsterit" eli siis häh, onko mun ip bannattu heti kättelyssä?

Heli

#2
^On kun kuitenkin olisit vaan heti tappelemassa!  XD
Destiny's hamsterit 2001-2009

Eve87

#3
öö mullekkin tuli tuo sama teksti, mitä ihmettä?  :huh
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Ninde

#4
Joo onhan se hyvä, että ylläpito haluaa jonkun tason pitää sielläkin keskustelussa...  :D

Ely

#5
Kokeilkaas uudestaan, testailin tuon systeemin omaa /ban-toimintoa testaaja-nikkiin ja se ilmeisesti karkasi käsistä :D Nyt ei pitäisi olla porttaria kellään.
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

windi

#6
Kai siellä voi hölöpötellä sitte ihan muutenkin vaan kaikkea, ilman omaa hamsterielämää...?  xD
Hamsteritonta elämää syksystä 2007, vielä jonain päivänä mulla on taas oma hamsterihuone. Sitä odotellessa... :)

Eve87

#7
Eiköhän siellä voi höpötellä just mistä vaan haluaa, se vaan tuppaa olemaan niin että kun hamsteriporukka kokoontuu mihin tahansa kääntyy puhe tahtomattaan hamstereihin  :D
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Nilla

#8
Lainaus käyttäjältä: "Eve87"se vaan tuppaa olemaan niin että kun hamsteriporukka kokoontuu mihin tahansa kääntyy puhe tahtomattaan hamstereihin  :D

Mä en ainakaan allekirjoita tota  :lol:
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Markka

#9
Voiko joku selittää mulle chatin tarkoituksen, onko turvallinen, huolitaanko kaikki mukaan yms.?
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

Eve87

#10
^ Chätissä voi jutella reaaliajassa. On turvallinen ja kaikki ovat tervetulleita juttelemaan! :)
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Ely

#11
Kaikki täältä huolitaan ilman muuta! Ja miksei foorumin ulkopuoleltakin, ainoastaan eri kanavilla seikkailevat spämmääjät potkitaan jos sille on aihetta, toistaiseksi ei ole sattunut sellaisia tulemaan :)
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

sitruuna

#12
Ei oo kivaa olla siellä muitenkaa kun kaikki kiusaaa mua niin mielummin chattailen pikkusiskon kanssa ! :)

Eve87

#13
Mä en vaan ole huomannut yhtään mitään asiatonta tuolla Shy:n kanavalla.

Kerro toki ketkä sua on kiusanneet, niin tietää vähän?
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Henni

#14
Pitääkö tuolta chatistä jotenkin kirjautua ulos vai kirjautuuko se itsestään, kun sulkee ikkunan? :)  Minä en ainakaan onnistunut löytämään mitään ulos kirjautumis -nappulaa.
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa