• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Re: Kuvia näyttelyistä

Aloittaja Minnaw, 14.07.07 - klo:11:42

« edellinen - seuraava »

Marla

#420
Todella kauniita kuvia, varsinkin Selmasta! :sydan

Anonymous

#421
Hyviä kuvia Sirpalla, omiania siellä ei ollut mutta muita ihania kyllä :)

mirauh

#422
Littoinen 26.03. muutama kuva taas kerran kun en saa säätöjä kohdilleen sisätiloissa ja hamstereista ei juuri lainkaan kuvia :( Kuvia saa käyttää vapaasti kunhan © Mira K. lukee perässä :)

//http://elukat.otukset.fi/kuvat/Littoisten+n%E4yttely/





Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Nilla

#423
Littoinen 26.3











Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

wiidii

#424
Mihinköhän mä keskityn tossa Nillan kuvassa, en ainakaan itse hamsteriin..  XD  

Sirpan kuvissa tunnistamaton hamsteri 006-009 on mun uutukainen suklaa poju Armantis Aamunkosketus  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Anonymous

#425
Lemmikkiluokan BIS kehä

BIS1

Rossu

#426
Sirpan kuvista löytyi näköjään mun lks blondi poitsu Locking Up The Sun :)
Syrkkipoitsu Locking Up The Sun "Leevi", lks blondi (26.11.2010)

Muistoissa]Talvikkotyttö Milla, normaali (29.7.2008-16.12.2010)[/color]
Syrkkineiti Lilac"Lili", pk keltainen umborous

Sirpa

#427
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Sirpan kuvissa tunnistamaton hamsteri 006-009 on mun uutukainen suklaa poju Armantis Aamunkosketus  :)

Onko tämä kuva 010 vielä sama eläin?

wiidii

#428
On, jäi vain multa huomaamatta.  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Maiju*

#429
taikahamsu: Saanko napata itselleni tuon meidän lemmikkien BIS1 talvikon kuvan?  :)

Jestas kun kaunis kaksoisleuka meikällä kuvassa.  :teipit
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Anonymous

#430
^Toki saat kaikki on vapaassa käytössä  :grin
Tässä vielä toinen kuva BIS1

Maiju*

#431
^ Minä kiitän.  :pileet:
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Sirpa

#432
Lainaus käyttäjältä: "Rossu"Sirpan kuvista löytyi näköjään mun lks blondi poitsu Locking Up The Sun :)
Niin, tämä sihteerin suosikki. Harmi etten saanut siitä kuin yhden jotakuinkin onnistuneen kuvan, vaikka nappailin useampiakin. Ei malttanut poika pysyä oikein paikoillaan  :) Mahtava väri sillä kertakaikkiaan on ainakin minun mielestä.

Rossu

#433
^Juu, en mäkään siitä oo kotioloissa saanu kun pari hyvää kuvaa :D Tuo kuva on kyllä tosi hyvä, ite kun otan salamalla, niin turkin väri vähän vääristyy, ja kun ottaa ilman salamaa, niin ei näy kun vaan joku epämääräsen näkönen valkonen möhkäle :D  
Taisi sieltä löytyä myös toinen mun hamsu, nimittäin toisen sivun kuvat 36 ja 37 näyttäisi ihan meidän pikku Lilac nallelta :sydan
Syrkkipoitsu Locking Up The Sun "Leevi", lks blondi (26.11.2010)

Muistoissa]Talvikkotyttö Milla, normaali (29.7.2008-16.12.2010)[/color]
Syrkkineiti Lilac"Lili", pk keltainen umborous

Ninde

#434
Lainaus käyttäjältä: "Sirpa"
Lainaus käyttäjältä: "Rossu"Sirpan kuvista löytyi näköjään mun lks blondi poitsu Locking Up The Sun :)
Niin, tämä sihteerin suosikki. Harmi etten saanut siitä kuin yhden jotakuinkin onnistuneen kuvan, vaikka nappailin useampiakin. Ei malttanut poika pysyä oikein paikoillaan  :) Mahtava väri sillä kertakaikkiaan on ainakin minun mielestä.
Hitsit kun mulla olis ollut sen lemmikkikotia etsivä isukki mukana... ;) Veli lähti Ruotsiin Lotan mukana ja mulla oli ne molemmat matkassa, kun en tiennyt kumman Lotta haluaa.