• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista -4

Aloittaja Mandi, 02.11.10 - klo:09:44

« edellinen - seuraava »

Markka

#480
Silppulinna on hieno! Minkä kokoinen se on?
Tirskun Ismon Samla on myös kivan näköinen :)
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

Nenannabanna

#481
Kiitos, Markka! Se on jotain 110x40x60 suunnilleen.

Nape

#482

Lada-robon terra


Tällanen möksä valmistui tänään juhannusaattona, apuna pora, vasara, puukko ja muutama naula

noora

#483
Jensku, mulla on kaksi tuollaista ikean gorm- hyllyä, ne semmoiset syvemmät perusversiot, eli paikat kuudelle terraariolle. Yhden hyllyn koko on jtn 80 x 50, 70 x 40 terrat siihen menee niin että helposti saa vielä etukautta poiskin hoitamista varten.
Tosin mulla on siinä hippasen suurempiakin, koska liukuovien takia ei tarvitse nostella hyllystä pois. Lisäksi osassa on hiekkaa pohjamateriaalina, kun mulla hyllyissä on lähinnä matelijoita, eli painoakin tulee hyllyä kohtaan aika reilusti.
Mulla ne ei ole edes kiinnitetty seinään, ja hyvin pysyy pystyssä, vaikka kissan lempipuuhaa onkin ylimmälle hyllylle loikkiminen telkkarin päältä.  :)

mirauh

#484
Venicen terraario

Bilbon terraario
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Pipatus

#485
Siinä Onervan terra!  :sydan  

Ei nyt ole kovin mieluisan näkönen ku virikkeitä pitäs hankkia!  :huh

Ekana nyt Onervan ruokapiilot, ja sitten noi terrakuvat!  :mrgreen:
Syrkkityttöni Unelma <3

hapsutti

#486
Mitäs pitikään tehdä ulkoa tuoduille oksille? Pitikö pestä vai laittaa uuniin? Ja minkä asteiseen / kuinka kauan? :)) Tuli just tässä mieleen... :D Hipun häkkiin kun laitoin niin tein molemmat. :D
[size=85]vkh tv Lumihiutaleen Hippu?[/size][size=200]?
"Kaksi karkkia lasketaan kai yhdeksi jos ne ovat oikein tiukasti toisissaan kiinni"[/size]

Mustikkamaan

#487
Ei tarvitse tehdä mitään, tärkeintä on että kerää puhtailta paikoilta myrkyttömiä oksia.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

hapsutti

#488
^Oukkei, kiitoksia :)Meidän pihalta keräsin, eli eivätköhän ne aika puhtaita ole ;)

Tässä kuvaa dunasta, jonka just tässä pari minuuttia sitten sain sisustettua:
[size=85]vkh tv Lumihiutaleen Hippu?[/size][size=200]?
"Kaksi karkkia lasketaan kai yhdeksi jos ne ovat oikein tiukasti toisissaan kiinni"[/size]

helmi

#489

Namin uusi koti


..ja näin tyytyväinen Nami oli uuteen kotiinsa.  :lol:  Heti alkoi vain kiipeillä ja jyrsiä verkkoa.

Saana

#490
^Ihanan tilava! Mimmoset mitat tuolla on? Ja millanen kansi?

helmi

#491
^ Mitat sillä on 90 x 81 x 42 (p x l x k). Tykkään kyllä siitä itsekkin vaikka onkin vähän hankala sijoittaa (ja siivota!) kokonsa ja muotonsa puolesta.  :)  Tuo etuosan verkko on irroitettava ja sitten tuossa katossa on kaksi luukkua.

Anonymous

#492
Anskun ja naperoitten terra (100x40) terra tän päiväsen siivouksen jälkeen.


10v Poitsuni oman Repe-talvikon terra jonka itse siivosi ja sisusti (tekee itse aina kaiken pyytämättä. Muutama tavara ei kerinnyt kuvaan ja kokoa terralla on 75x35 :sydan

Nitta

#493
http://www.zooplus.fi/shop/jyrsijat/hak ... eri/143043
onko kellään tollasta häkkiä? jos on niin laittasitko kuvia ku haluisin nähä miten ootte sen sisustanu:D
Alpo<3
RIP Biggeri<3
Konni<3

Hilssstu

#494
Talvikkoherrani Romantic Sunsetin terra;


Talvikkomammani Wild Mint & Hänen vahinkolapsiensa miniduna;


Syrkkiherrani Caspian Cody "Kassu" mitat 110cm x 45cm x 41cm (p-l-k)


On se vaan niin ihanan iso <33
Meiltä löytyy:

Naksu[/color] & Husky: Niksu
Talvikko 3kpl, Helmiäisnormaali]Ninni[/color], Safiiri: Minttu & Helmiäissafiiri]Hurmuri[/color]
Syyrialainen 2kpl, Pk normaali Adeleine & Pks musta laikukas Ka