• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Juoksupyörä

Aloittaja GaneshaX, 04.11.07 - klo:12:42

« edellinen - seuraava »

Ken_G

#390
Tilasin vielä yhden Wonderland Bogie Wheelin (se isompi 29-senttinen). Syrkit tykkäävät hullun lailla ja pyörä on mukavan äänetön.

Nitta

#391
käviskö syrkille se 20cm? siis se puu juoksari?:D
Alpo<3
RIP Biggeri<3
Konni<3

Mustikkamaan

#392
Riippuu syrkistä. Monille, etenkin näyttelylinjaisille syrkeille 20 cm on liian vähän. Selkä ei saa mennä notkolle, se on nyrkkisääntö.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Ken_G

#393
Mun mielestä 20 cm on liian pieni, menee korkeintaan tosi pienikokoisille yksilöille. Suosittelen 29-senttistä ja siitä hamsutkin näyttävän selvästi enemmän pitävän. Nyt muuten zooplussassa on 20 % kesäale tämän viikon ajan. Taidankin tilata vielä yhden pyörän.

helmi

#394
Tilasin vihdoinkin tuollaisen juoksulautasen M -koossa (syrkkikoko, 17 cm) ja tänään se saapui perille. Näyttää kyllä melko pieneltä syyrialaiselle.  :pihalla: Ehkä pitää sittenkin hankkia se isoin koko ja säästää tuo suosiolla tuleville kääpiöille.

Nitta

#395
kiitos vastauksista:D
Alpo<3
RIP Biggeri<3
Konni<3

Anonymous

#396
^^Joo on kyllä liian pieni mulla talvikoilla sen kokoiset ja toi isoin on mahtavan kokoinen joten vaatii aika ison asumuksen.

EmmaTi

#397
Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"^^Joo on kyllä liian pieni mulla talvikoilla sen kokoiset ja toi isoin on mahtavan kokoinen joten vaatii aika ison asumuksen.

Meillä on se iso ja se on syrkille passeli.
Pidän sitä juoksutusaitauksessa ja varsinkin uros juoksee siinä hulluna kuono maassa kun varmaan luulee seuraavansa tyttöjen hajuja jotka on juossu siinä ennen sitä  :)

Se ei silti veisi häkissäkään ihan niin isoa tilaa mitä luulisi koska se on silleen vinossa se lautanen että sinne alle jää ihan hamsunmentävää tilaa.

spellcaster

#398
Mulla on 20 senttiset pyörät ja tuntuvat olevan ihan sopivat hamsuille. Eipä noista tunnu kuin yksi olevan muutenkin "juoksuhullu", ja sekään ei juokse koko aikaa.

mijuu

#399
Onkohan tämä http://www.zooplus.fi/shop/jyrsijat/hak ... rat/178368 mitenkä hiljainen? (:

Anonymous

#400
^Juuri Ken_G tuossa kehui tuota hyväksi.

Eve87

#401
http://www.zooplus.com/shop/rodents/acc ... els/174302

Itse ajattelin tilata seuraavaksi näitä. Kys.juoksareita on näkynyt aika paljon jo ulkomaisilla sivuilla, ja varmasti ovat olleet käytössä jo pidempään. Ja hinta on aika mainio, kun otetaan huomioon pyörän koko halk.28cm, hintaa n.11e.  :P
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Miamaa

#402
^ mulla on yksi tuollainen, mutta se oli hieman haljennut kuljetuksessa, joten en uskaltanut asumuksiin laittaa. Pidän sitä juoksutustilassa, jossa näen koko ajan. Hamsut tykkäävät kyllä :), eikä siitä kyllä kovasti ääntä lähde, sellainen "heiluminen" ehkä.
Mutta muut pyörät meillä on noita puisia, tykkään itse niistä paljon enemmän, tuntuvat tukevammiltakin, ja ovat oikein hiljaisia. Mutta cämpsyt pissailee myös puisiin :(
Hamstereihin hurahtanut kahden tyttösen äiti.

Hilssstu

#403
Minulla on pks musta laikukas herralla juoksupyörä.
Meiltä löytyy:

Naksu[/color] & Husky: Niksu
Talvikko 3kpl, Helmiäisnormaali]Ninni[/color], Safiiri: Minttu & Helmiäissafiiri]Hurmuri[/color]
Syyrialainen 2kpl, Pk normaali Adeleine & Pks musta laikukas Ka

Eve87

#404
^^ saako tuosta juoksarista sen ulomman muovin irti?
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani