Poikaspäiväkirjat 2

Aloittaja Aya, 23.02.10 - klo:17:51

wiidii

Ai, selkeästi saa siis syntyä kolme ps. cremeä tuohon poikueeseen niin saatte kaikki yksäriä.  :D

Mauku oli laskevinaan että pesässä olisi 7-9 poikasta, huhhuh. Minä menin jo toivomaan sellaista kivaa viiden poikasen poikuetta, mutta lähemmäs kymmenen siellä sittenkin taitaa olla.  :P  Saaga on kyllä loistava emo, ei malta tulla pesästä pois juurikaan, välillä käy ruokaa hakemassa ja vähän renkuttamassa kaltereita ja sitten syöksyy takaisin lasten luo.  :sydan
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Mustikkamaan

Ainiin vois täälläki infota: Meillä on campbellimuksuja  :sydan
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

KaisaM.

Lainaus käyttäjältä: "Nape"Mitähän Kaisan Possulle kuuluu :pihalla: ? T: Huolestunut
Kyllä se siellä Kotkassa selvästi on. Häkki on luukut auki lattialla ja herkut sisällä, mokoma oli käynyt syömässä ja hakemassa herkut ja hävinnyt.  :roll:  Äiti ei kuitenkaan löydä sitä mistään. Positiivista kyllä että on selvästi saanut ruokaa jne. Mutta missä ihmeessä se voi olla, ei me ymmärretä! Toivotaan että pian onnaisi ja poika jäisi kiikkiin tai edes näyttäytyisi!
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

muumimamma-64

Onko siel kämpässä tiskikone? Meidän karkulainen lymysi nimittäin tiskikaapin sokkelin sisällä ja oli luikerellut sinne tiskikoneen letkuille/putkille/johdoille tehdyistä aukoista...toivotaan , että Possu pian löytyisi.
Elämä ilman hiiriä ja lapsia olisi tylsää.
kesyhiirkasvatusta nimellä Zieno´s (lk, lilac)

MortimerRiddle

Nuo pennut ovat kasvaneet. Paitsi Rääpäle tietenkin. Poikaa ei huvita silmiä pitää liian usein auki ja pää näyttää isolta muuhun ruumiiseen verrattuna. Kyllä se kuitenkin kasvaa - ei vaan niin nopeasti kuin muut. Mutta omalla tyylillään hänkin kyllä tuolla isojen poikasten kanssa pärjää, itsepäiseksi pikku tuittulapseksi olenkin hänet jo todennut.

1 tyttö ja 4 poikaa on siis tuossa poikueessa. Rääpäle yleensä köhnöttää tytön kanssa yhdessä jossain nurkassa, usein emon lähellä tai jotain ruokaa mutustamassa. Heitä yhdistää selvästi tarmottomuus (tai tytön tapauksessa se on kyllä lähinnä laiskuutta.) Sitten siellä on kolme kelmiä, aina jotain tempauksia keksimässä. Yksi heistä roikkuu jatkuvasti Sisun nisissä ja on muutenkin sellainen mammanpoika ettei halua päästää tätä ollenkaan pois itsensä luota. Ne kaksi muuta poikaa sitten leikkikinastelevat jatkuvasti, tassuilla työnnetään toisen kasvoja ja takajaloilla potkitaan mahaa sekä huudetaan niin vietävästi että kissakin ehtii jo pelästyä. Ja emoa kyllä matkitaan kaikessa - yksi seikkailija-poikanen (joka on saanut kunniamaininnan olla tämän poikueen Lenni Lokinpoikanen) on jo ehtinyt kiipelemään kattoon asti kaltereissa, maistamaan ensimmäisen kerran miltä pullovesi maistuu ja vähän on hampaitaan jo Sisun jäljessä kaltereihinkin testaillut.  :mrgreen:

Nyt kun vielä löytäisi neljälle hamsterille kodit niin kaikki olisi hyvin  :)
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

GaneshaX

^^ Meiltä katosi myös yksi hamsteri juuri tuollaisesta aukosta. Myös yksi meille tullut hamsu karkasi sokkelin sisälle, mutta onneksi kasvattaja sai sen kiinni.

Se on tosi ikävä homma, meillä on tuo kolo nyt verkotettu, niin ettei siitä tosiaan mahdu muu kuin tiskikoneen letkut.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

KaisaM.

Äiti sai Possun kiinni  :lov  Se oli elellyt olohuoneen ison kirjahyllyn takana. Nyt se on häkissä, ihan normaalilta ja hyvinvoivalta kuulemma näyttää. :)

Muuta poikuetta tänään taas katsoin, eilen tulivat 4 viikkoa, voi luoja että ne on söpöjä. Mulla on iso ongelma mitä jättää kotiin...  :c8
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Anonymous

^Hyvä että Possu löytyi!  :)

Minski

^ Jee, hyvä Possuuu :pilehile:
Hamsteriton tätä nykyä

Nape

Jee!!! Hyvä juttu, että Posanderi on pelastettu / pyydystetty :pilehile:  Kaisa joutuu kyllä ton Possun jättää itelleen, että me saadaan jatkossaki kuulla sen edesottamuksista!
MInä ainaski mietin ihan IRL, että onkohan Possu jo saatu kiinni ja missähän se oikein piileksii :P

petosiru

HuH, helpotus!  :sydan  Possu on löytynyt!  :haha  Mäkin olin huolissani pienestä..
Kyllä Kaisa sun pitäs se pitää, ellei äitis sitten adoptoi sitä...  ;)
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Hilssstu

Meille tulee 18pv naarastalvikko viikoksi, pitäis astuttaa se meidän villen kanssa. Kerron sitten kun poikaset tulee <3