Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Hamuliini

Se on minulle kuin oma veli tai poikaystävä <33
Pari euroa? Koska yleensä puruja ja ruokaa on (sama ruokapussi kestänyt puoli vuotta) niin osran vain joka kuukausi siementangon.
Superoffia:
Mult ei lainaaminen onnistu jostain syystä,niin laitanpas näin,Minski siis sanoi tämän:
Kaurahiutalepakkaukset onkin muuten tosi kivoja, meillä hamsupoikueet on tykänny kovasti niissä loikoilla, samoin kuin kukkaruukuissa ]
Noissa linkeissä olevat sun hamsut on niin ihann näksii etaloin itsekkin vikisemään <3<3
En tiedä,kuuluuko tänne,mutta ensinnäkin. En harrasta hamsuja,ja tokaksi,tä oli kun ostin Hamun eläinkaupasta:
Kysyin,mikäs laji tällä hamsulla on? Myyjä vastasi,ettei muista O.O Mä sit sanelin et oiskohan roborovski? Tai talvikko? Talvikko kuulemma kuulosti tutulta O.O
Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Mutta ei kai kukaan täyspäinen osta paperitonta talvikkoa/campbellia  jalostukseen tänä päivänä?? Mä en ymmärrä miten tää ongelma on päässyt leviämään näin. Todella surullista...
Kaverini teki eläinkauppatalvikolla poikaset,ei siitä sen enenpää.
Lainaus käyttäjältä: "Talvikko_95"Talvikko uros joka olis väriltään safiiri :lov

Ja tällainen meillä on,nimittäin Hamu. Talvikko Safiiri uros <3

Toivoisin... Pk valkonauhaisen syrkin <3 Mieluiten naaraan <3
Nooh... Meikä näki painajaista. Kamuni hamsusta. (tämä kaveri oli meillä tänään yötä,kun näintämän unen :D)
No:otin kamuni hamsun semmoisesta muoviputkilosta. (!) Se tärisi ihan mahdottomasti. Sitten sille tuli semmoset huulet mitä Monni-kaloilla on kun ne putsaavat akvaarion seiniä,niin sieltä huulista tuli vaaleanvihreää ainetta. Kysyin siskoltani,mitä se on,ja sisko sanoi että se on jotain sisäelinmössöä keuhkoista. Sitten sisko laski että hamsu kuolee 5 minuutin ja 21 sekunnin kuluttua. Kaverini jonka hamsu se oli,ei välittänyt mitään,hän käski sanoa kaverinkin puolesta hyvästi hamsulle. Sitten se kuoli. Uni tuntui todelta.
^Mutta mun kamat oli uusii ;D
Iskä tunsi myyjän,saatiin hamsu+kaikki kamat Mustista&Mirristä 65e. Eks oo aika halpaa??
Lainaus käyttäjältä: "maarit"Johtuu varmasti siitä juurikin että kissat ei oo nii kiinnostuneita hamsuista kun ne ei oo niin vilkkaita kuten esim. hiiret.Hamsuja ei oo niin kiva seurata.Kyllä ne kattelee sivusta että mitähän se duunaa jos jonkun kämpästä kuuluu jotai rapinaa tai sitte kukaa ei korvaansa lotkautakkaan.
Onko meillä sitten joku poikkeus? Kissa on hypännyt Hamun dunan päälle jo kerran,ja työnteli kynsiä sisään siitä verkkokannesta. Ellen olisi häätänyt sitä pois,Hamu olisi mennyttä,nimittäin se alkoi leikkiä kynnen kanssa. :huh Ellen olisi ajatellut mennä vielä koneelle ennen kouluunlähttöa,en olisi huomannut kissaa.
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"
Lainaus käyttäjältä: "Hamuliini"Entä talvikoilla? Saako esim. Saafiiriä ja helmiäisnormaalia yhdistää? Kaverini on tehnyt näin.

Talvikoilla saa yhdistellä värejä toisiinsa ihan vapaasti.

Kiitoskiitos :)
Ei meillä ainakaan,kun oven pitää kinni niin kyllä se kissa ulkona pysyy.
Mulla on vaan yksi,Hamu,eli 3kk <''3