Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - creamykatie

masussa valkoista
Sara s.15.10.10
^ihana vauveli  :lov

mandariinitalvikko aelita 26.3.08
:lov  :sydan  :sydan

soundlover´s darling pearl Yumi
kääpiöhamsteri Aelita

syyrialaisella häkkinä koko 65x40x60cm. neljä tasoa, kaksi ritilää ja keltainen toisen häkin taso ja ferplast kulmataso. laitoin putken ylös jottei putoaisi tasolta.

soundlover`s darling pearl Yumi
kääpiöhamsu Aelita 26.3.08
meillä syyrialaisella LindoRod jyrsijänhiekkaa, Yumi käyttää wc-astiaa  :)

soundlover´s Darlind pearl Yumi
kääpiöhamsu Aelita

soundlover´s darling pearl eli Yumi syö kuivattua banaania

seuraavaksi kurkistus salaisesta piilopaikasta
täällä kans 30+rapiat kolmen lapsen äiti, meillä ensimmäinen kääpiöhamsteri pari vuotta sitten, nyt vähän aikaa on syyrialainen hamsteri Yumi ihastuttanut meitä. hiemen on ujo tyttö mutta hänhän tarvitsee vain hiemen enemmän aikaa tottuakseen  :) söpösti tulee kädelle häkistä ja tykkää kiipeillä fleece-pusakan sisässä

soundlover´s Darling pearl Yumi
Asuminen ja tarvikkeet / Re: Virikkeet
14.10.08 - klo:17:25
jensku: meillä on tuollainen puuhapääty kääpiöhamsulla, ihan kätevä kun muovisen takaseinän saa irti putsausta varten. aelita tykkää siitä tosi paljon, ollaan laitettu etuseinästä kävelyluiska jota tytteli menee edestakaisin ja pujahtaa puuhapäädyn kattoikkunasta sisään

soundlover´s Darling pearl Yumi
kerrassaan upeita poikasia! satiini pk musta kilpikonna  :lov  :sydan
Lainaus käyttäjältä: MariaKaikilla muilla vaikuttaa olevan paljon enemmän mielikuvitusta... Noh, tässäpä nyt meidän hamsujen asumuksia. Miten ne tuntuvat näissä kuvissa niin hirvittävän pieniltä...?
Kukan terrasta en olekaan ottanut kuvaa, mutta jos nyt siitäkin "vauvalasta" ottaisin jossain vaiheessa...

//http://s49.photobucket.com/albums/f279/Giladra/?action=view&current=IMG_5245.jpg
Väiskin häkki. Todella tylsä, mutta olen suunnittelemassa sinne muutoksia. Oksia muun muassa olisi tarkoitus lisätä. Tuon puisen hökkelin tein jämäpaloista hetken mielijohteesta :)
Väiski ei vain oikein välitä, vaikka sille keksisikin virikkeitä.

//http://s49.photobucket.com/albums/f279/Giladra/?action=view&current=IMG_5244.jpg
Indyn asumus tämä. En oikein pidä tästä, sillä koko on ehkä kuiteskin hieman liian pieni minun makuuni. Noita virityksiä tuolla ylhäällä on. Pyörää ei ole, kun se ei oikein mahdu, mutta häkki taitaapi vaihtua terraan jossain välissä.

//http://s49.photobucket.com/albums/f279/Giladra/?action=view&current=IMG_5240.jpg
Ja tässä vielä Ricon ja Maukan kämpät.
Ricon (alempi) on aivan mahtava häkki. Se on iso, jotta sinne saa kaikenlaista viritystä. Nyt sekin on hieman köyhähkö, mutta muutosta on jo tapahtunut sen verran, että puutikkaat ovat siirtyneet ja sinne on tullut pyörä.
Maukan duna näyttää kamalan pieneltä, vaikkei se nyt valtaisa olekaan. Sinne pitää ehdottomasti saada lisää oksia ja muuta vastaavaa, kun poju tykkää kiipeilystä ja kaivelusta niin valtavasti.

Meillä on kaikilla hamsuilla (Maukkaa lukuunottamatta) tuollaiset paksut, vahvat ja isot pahvirullat tunneleina. Äiti niitä sai jostakin, ja tuntuvat olevan hamsuillekin mieleen.

eurokankaasta saa jättiputkia 1e kpl, tarvitsee ison sahan jolla saa poikki