• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteriharrastuksen väheksyminen

Aloittaja S.D.G., 02.09.07 - klo:16:59

« edellinen - seuraava »

Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: gimlixx - 13.02.15 - klo:13:37
Juu, mitäpäs siitä, että ne eläimet ovat kotona ilman vettä ja ruokaa. Nehän on vaan marsuja. :icon_rolleyes:

Uh.  :prll:  Ja jos ajattelee kuinka paljon sinäkin olet pistänyt aikaa ja rahaa kuikkuihin kiinni (jos ei nyt ajatella elävien olentojen itseisarvoa). Epsu ja Frida täällä suuresti paheksuvat.  :icon_eek:

Lainaus käyttäjältä: emmesyys - 14.02.15 - klo:15:16
Mä joissakin tilanteissa nautin ihan vaan sen faktan kertomisesta että joo meillä on kuusi hamsteria, koska se saa niin hauskoja reaktioita aikaan.
---
Muttajoo, en mäkään silti ehkä ihan ensimmäisenä esittäytyessäni kerro että olen ihan hurahtanut hamstereihin ja ne asuttaa muuten puolet meidän olkkarista. :D

Kun oiskin vain se kuusi!  :hauskaa:  Täällä olkkarissa on viisi syrkkiäni (loput ovat yläkerrassa), siipan neljä cämpylää (yläkerrassa lisää) ja (kenenkähän noi on) kolme terrallista pygmihiiriä. Viimeksi mainituissa on poikasia, joten en mene sanomaan montako pygmiä meillä on. Ja onhan niitä yläkerrassakin... 
Siippa juuri eilen sanoi, että millaistakohan olisi jos yöt olisivat hiljaisia. :icon_e_wink:

Positiivista on, että suurin osa meiltä poikasia varaavista on aikuisia pareja. Eipä sillä, etteivätkö lapsiperheet ole yhtä mieluisia, mutta on se kiva nähdä tämänkin harrastuksen saavan lisää eri sorttisia ihmisiä piiriinsä.  :icon_smile:


emmesyys

Lainaus käyttäjältä: Hajime - 15.02.15 - klo:20:35


Kun oiskin vain se kuusi!  :hauskaa: 

Nojoo, mä aina lohduttaudunkin sillä että monilla on paljon enemmän.  :icon_cheesygrin: Tosin ihmiset kyllä ajattelee että kuusi hamsteria on jo aika paljon, ehkä se vaan kuulostaa siltä.
♥ roboneidot Wippee's Maggie Mango "Maggie" sekä Goldilock's Kleopatra "Saga"
♥ syrkkipoitsu Morinehtar the Blue "Valo"
♥ kiinaripoika Wonderland's Down-To-Earth Dewberry "Odin"
♥ pikkuinen talvikkoherra Tinytail Mr. Twister "Viima"
http://hamsterbox.blogspot.com

Eve87

Minulla on sama kuin Veeralla. Erikseen en sitä huutele  :icon_cheesygrin:

En kyllä toisaalta jaksa välittää siitäkään, jos ihmiset naureskelevat mun harrastukselle. Väheksyminen hieman harmittaa, koska onhan tämä nyt oikeasti paras harrastus!  :hyper:

Niiltähän se on pois, jokka ei sitä tajua  :icon_twisted:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Humselo

Lainaus käyttäjältä: Hajime - 15.02.15 - klo:20:35

Siippa juuri eilen sanoi, että millaistakohan olisi jos yöt olisivat hiljaisia. :icon_e_wink:


Sähän sen sanoitkin! Mä olen monena yönä nyt herännyt siihen, että meillä on liian hiljaista. Välillä käynyt tarkistamassa toimiiko jääkaappi, välillä tarkistanut ilmalämpöpumpun, välillä hiippaillut muuten vaan ihmettelemässä. :nuts:
Mutta sehän se, meillä ei ole enää kuin 3 talvikkoa ja yks kiinari, niin tottakai meillä on öisin hiljaista entiseen nähden  :nuija:

Sori, meni vähän OT  :icon_cheesygrin:

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

speedy gonzales

Minä taas jaksan jauhaa työpaikan miehillekin näistä jyrsijöistä!  :icon_cheesygrin: Sitten ne vaan kuuntelee sitä minun kälätystä ihmeissään. Ja välillä niitä ehkä hieman hymyilyttääkin. Tosin nyt en ole töissä. Niin, ja kaikille muillekin tutuille!  :icon_mrgreen:
Onni on pienen tassun kosketus, eläimen usko ja luottamus! Kotona on kaikenmaailman ötököitä.

Vevve

Moderaattorin huomio:
Yhdistin uuden Hamsteriharrastuksen väheksyminen -aiheen samanlaiseen vanhempaan ketjuun ihmisten reaktioista hamsteriharrastukseen.

hamsterihullu2

Jotkut on sanonu marsuiksi ja rotiksi, ei oikein mitään ihmeellistä. Mun mummo (80 vuotias) kun näki mun hamsterit alko puhumaan kuinka ihania ne on ja se halus itekki hamsuja :D
Jälkeenpäin kyseli kuinka hyvin näyttelyt on mennyt ja haluaisi itsekin tulla joskus katsomaan. xD