• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Juhlanäyttely, Vantaa 12.05.2013

Aloittaja jjenni, 15.04.13 - klo:21:34

« edellinen - seuraava »

Sintturainen

Oli kyllä tosi kiva näyttelypaikka  :peukku: Harvoin nykyään ollut pk-seudulla näyttelyitä, ihan kiva jos vastaisuudessakin on. Me täällä "lapissa" asuvat harvoin reissataan muuten kun hamsujen kans niin voi yhdistää näyttelyihin helposti kaikkea kivaa  :enkeli:

Vevve

^Tuo paikka on vieläpä ilmainen, joten todellakin tulemme käyttämään sitä vastaisuudessakin!  :peukku:

Meillä ei ehkä ollut ehkä niiin menestyksekäs reissu kuin olin toivonut, mutta kyllä meille vähän menestystä tuli. Standardiroboissa S3. Goldilock's Quadrasonic ja tuomarin suosikki Goldilock's Zuleika. Koestandardeissa S2. Goldilock's Zavannah, ei-standardeissa ES1. ja Paras Nuori Goldilock's Sinclair, joka oli sitten koe- ja eistandujen BIS-kehässä BIS2. Olen tyytyväinen, että olen saanut aikaan tällaisia jotenkuten hyvännäköisiä creme-roboja, toivottavasti joskus vielä saataisiin väri koestandardiin!  :sydan:

Anneke lupasi kirjoittaa Poskipussiin tuomariraportin.

S.D.G.

Mä tykkäsin samoin paikasta! Hienot kaapinovet keittiössä sekä todella siistit vessat, varmaan parhaat ikinä (hyvistä vessoista hyvän paikan tuntee  :icon_mrgreen: ).

Oli kyllä todella antoisa näyttelyreissu! Yövyin tätini luona Järvenpäässä ja nautin kovasti ajellessani ympäri kesäisen keväistä Etelä-Suomea.  :icon_smile: Olin mukana aivan minimimiehityksellä, äiti ja poika Regalis Keziah Extol ja Jonckheere-Terpstra näyttelemässä sekä muutamia poikasia uusiin koteihin. Ennen luokkien alkua urkin vähän talvikkoluokan nuoria boksien läpi ja heitin sitten jo toivoni, kun niin kivan näköisiä näkyi olevan. Arvioni heittikin sitten pahan kerran ja yllätyin iloisesti, kun Jonckheere-Terpstra oli toinen luokan kahdesta ERIstä. Poika sitten nappasi S1-sijan, sertin, mieltä kovasti lämmittävän Tuomarin suosikin sekä hamsulamme ekan tittelin! Loppupeleissä se oli vielä sandardien BIS3. Emänsä ja siskonsa Shapiro-Wilk saivat myös Kunniamaininnat. Ja kun kotiinviemisinä oli vielä plakaatti talvikoiden Vuoden Kasvattaja -kisan kolmossijasta, niin meillähän meni palkintoseinä ihan uusiksi.  :icon_e_biggrin: Kieltämättä vieläkin olo on melko häkeltynyt.  :kankaalla:

Kiitos kaikille mahtavasta näytsipäivästä ja upeasta näyttelytalvesta! Syksymällä taas palataan asiaan! :)
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

viiru

Joo, meidän näyttelypäivän pelasti nuo kovatasoiset saniteettitilat! On meinaan ihan toisenlaista olla matkassa tuon parikuisen pikkumiehen kanssa, kun pääsee kunnon hoitopöydälle vaihtamaan vaippoja!

Oli kertakaikkisen upeaa saada hollantilaiset tuomarit vieraaksemme tänä keväänä, suurkiitos aloitteen tekemisestä kuuluu Suomen Gerbiiliyhdistykselle. Ulkomaalaisten tuomarivieraiden kestitseminen on palkitsevaa ja antoisaa, mutta myös vaativaa ja aikaanvievää, eli kiitos työpanoksesta niille hallituslaisille, jotka tämän mahdollistivat. Ja tietenkin näyttelypaikalla toimineille sihteereille ja assistenteille.

Tässä näyttelyssä olikin aivan loistavasti ihmiset uskaltautuneet toimihenkilörooleihin! Vuoden Voittaja -palkintojenjaon aikaan saimme myös ulkomuotoluokan kääpiöhamstereille Petrille assistentin tosi kivasti lennosta, eikä arvosteluita joutunut jouduttamaan palkintojenjaon aikana kun oikea assari oli pokkaamassa VV-palkintonsa. Big up!

Kiitos asiantuntevista arvosteluista tietty myös meidän suomalaisille tuomareillemme. Harmi, että Niina Eskelisen tuomarointi peruuntui viime kädessä, mutta hienosti Petri Pyysilta ja Saija Kukkohovi saivat kyllä nämä luokat arvioitua aiemmin suunniteltujen ohella.

Näyttelypäivä minun osaltani sujui leppoisasti Petrin arvostelua seuraten ja muistiinpanoja tehden, jälkikasvunikaan ei näyttänyt juuri välittävän äitienpäivän viettämisestä hamsterinäyttelyssä. Seuraavalla kerralla olenkin ulkomuototuomarikoulutuksessani tekemässä koearvosteluja... Meillä ei ollut näyttelyssä mukana eläimiä, mutta uusiin koteihinsa lähtivät G-poikueen pienokaiset. Terveisiä vaan kaikille uusille omistajille! Kasvattajan mieltä lämmittää tieto, että eläimet ovat hyvissä käsissä.
Cheersbigears-talvikkokasvatus