• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Tampere, 23.2.2013

Aloittaja P4tt4, 27.11.12 - klo:16:25

« edellinen - seuraava »

Vevve

Lainaus käyttäjältä: viiru - 20.02.13 - klo:22:32
Hei vielä assistentit lemmikki- ja ulkkislyhkissyrkeille! :) Kuten Veera sanoi, erinomainen tapa saada aika kulumaan näyttelypaikalla: ei sido sataprosenttisesti tuomaripöydän ääreen, vaan ehtii kyllä hoitamaan omiakin juttuja samalla! Suattaapi olla, että leivon vielä porkkanakakun näyttelypaikan kahvioon, ja luonnollisesti toimihenkilöt pääsevät nauttimaan näistä antimista työsuhde-etuna...

Porkkanakakkua  :loov: :loov: :loov:

saija

Joo, pelkkä mahdollisuus porkkanakakkuun ois saanu meikäläisen ilmoittautumaan viivana, mutta tällä kertaa olen siis jo lupautunut hommiin  :icon_mrgreen:

Sintturainen

Huomenna sitä ollaan jo sit tähän aikaan Tampereella... Se ois yli 500km istuttava autossa. Lähtään täältä ajeleen puolen päivän maissa että ollaan varmaan joskus kaheksan aikoihin vasta perillä, ku täytyy kuitenkin pysähtyä syömään...yms. Ja illalla aateltiin käydä vähän myös Tampereen yöelämää ihmettelemässä, tai lähinnä keskustassa syömässä jotain vielä sit myöhemmin. Huomaattekos, mä hehkutan vaan ruokaa, pääsee valmiiseen pöytään syömään, on tätä ootettukki!  :msilly:

Janzu

Mä olin tänään ahkera, puolet päivästä oon tänään ähissyt ja puhissut ja moneen otteeseen menettänyt hermoni, mut viimein pidin lupaukseni ja useammankymmentä paperia sain tehtyä ja tulosteltua Tampereelle rekkarointia varten ja suurin osa jo saatu pakkailtuakin  :loov: sen verran paljon valmisteluja on vielä kesken että uskallan hamsulan useammaksi päiväksi jättää ja taitaa tullakin pitkä yö, mut kerrankin taidan päästä perjantaina iltapäivästä lähtemään ilman kiirepaniikkia.  :sydan:

Tinjau

Täällä laitellaan tänään kaikki valmiiksi. Huomenna sitten seitsemän aikoihin lähtö ja pitkän näyttelypäivän jälkeen olis vuorossa löiköilemään Tampereen Skandic hotelliin. Mukana myös tuttavan 3syrkkiä ,1cämpsy ja omat 3 + poikasia jos jää ja ehkä pari uutta tulokasta  :loov:

Alkemistin

Eilen meni puolet pakkaamiselle varatusta ajasta siihen, että irroitin kaksi toisiinsa kiinni jumahtanutta geoboksia. :rant:
Ne olivat sisäkkäin säilössä ja painuneet jumiin. Olin jo varma, että molemmat hajoavat, mutta älysin liruttaa väliin ruokaöljyä. Puolisko sitten sai ne vedettyä irti ehjinä. :sydan:

Omenanviipaleet laitoin sentään likoamaan, ja kohta pakkaan ne bokseihin sekä eväskippoon. Paljon puruja ja vessapaprua bokseihin kylmää vastaan + kunnon kantokassit ja viltit. Täytyy muistaa tsekata, että tyypit saavat happeakin. :tongu: Auton sisätilalämppärin pitäisi mennä päälle kympiltä ja klo 12 vihdoin lähdemme.

Meiltä lähtee sittenkin kaksi hamsua reissuun, joista toinen jää riiuulle. Kotiin palaa kolme omaa ja yksi uros tulee riiuulle. Vihdoin saadaan Lula takaisin, ja Lulan poikanen myös. :puna:

EmmaTi

En oo valitettavasti lähdössä, mutta sen verran näyttelyvalmisteluja täälläkin ohjelmassa, että vien syrkkipojan kaverille tuohon lähikaupunkiin, mistä se sitten kulkeutuu Tampereelle ja sieltä sitten Lappeenrantaan saakka.  :fruit:

dominica77

Kuka Tampereella menee hamsterin näyttelyssä ja ovat valmiita auttamaan kolme hamsterit? He tarvitsevat väliaikaista majoitusta huomiseen ja ottaa ne hamsterin näyttelyyn huomenna? Se on Bolt, Picos Rölli Peikko ja Dubbel-Smoothie että tarvitsee apua.. :juuu:
Syrian hamsters 4 ever.

Viivi

Minäkin aion tänään laittaa kaiken valmiiksi huomista varten. Lähtö on huomisaamuna kuudelta kohti Helsinkiä ja sieltä sitten jatkan kaverin kyydissä Tampereelle.  :yes:

jensku

hehe, mulla ois tässä vielä jotain pakkailua vielä eessä, nim meijän retki hamtereitten kanssa alkaa tänään.  :icon_cheesygrin: Junalla ilalla Kouvolaan ja Kouvolasta homenna Tampereelle ja sitä rataa. Tässä jänskättääkin miten junamatka sujuu.  :nuija:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

sarsu

Oivoi, mun pitää vielä pakata meidän ja koirien tarvikkeet ja ruuat, hakea buffettiin vielä maitoa ja hedelmiä ja tarkistaa että kaikki muut buffetti- ja rekisteröintitarvikkeet on matkassa, käydä hoitamassa hevonen, laittaa hamsujen boksit kuntoon ja tarkistaa ite eläimet vielä kertaalleen läpi. Sitten ajaa Helsinkiin 1,5h, viedä koirat mummolaan viikonlopuksi hoitoon ja mennä nukkumaan, sillä klo 3.30 on herätys ja lähtö hakemaan Elyä, Veeraa ja Tuomoa (kai se Tuomo oli  :icon_cheesygrin:) ja auton keula kohti Tamperetta...  :c8:

Tuokaahan paljon eläimiä rekisteröitäväksi, nähdään huomenna!  :icon_smile:
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

Crodino

Nyt on hamstereiden kynnet leikattu ja boksit laitettu kuntoon.  :icon_cheesygrin: Vitsi, että jännittää huominen, kun on eka näyttely, enkä oikeen tiiä miten sielä pitäisi toimia.  :nuija:
VKH talvikoiden kasvatusta Vantaalla

sarsu

Rohkeasti vaan apua kysymään jos on epäselvyyksiä.  :icon_smile:
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

Crodino

Pitää tulla joo!  :icon_cheesygrin: Olen käsittänyt, että SHY-hupparit tulee sinne niile ketkä on tilannu semmoisen. Ajattelin, että onko siellä niitä muuten myynnissä tai hamsupuoti kamoja?
VKH talvikoiden kasvatusta Vantaalla

Tinjau

Täältä tulee 3ötskyä ja poikue rekattavaks :D olen jo kohta kuukauden kinastellut papereiden ja tulostimen kanssa..  :prll: