• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Grand Gala 5.12.2009 Turku

Aloittaja Vevve, 01.11.09 - klo:18:44

« edellinen - seuraava »

viiru

#45
Huom! Kiinankääpiöiden ja talvikoiden tuomari Satu Evilampi ei pääsekään osallistumaan tapahtumaan, ja näin ollen tuomaritiedot näiden luokkien osalta ovat auki! Alustavasti mennään  niillä tiedoin, että talvikot arvostelee Annika Ekblom-Appelberg, kiinarit Saija Kukkohovi.

Tämä tarkoittaa myös, että näiden lajien arvosteluaikataulu on ennakkotiedoista poiketen sama kuin muillakin lajeilla (myöhäisempää aloitusaikaa ei tarvita). Kaikkien osanottajien tulisi olla näin ollen paikalla viimeistään klo 10.00, jälki-ilmoittautujat reilusti aikaisemmin!
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Anonymous

#46
Tarttis alkaa päättään ketä otan tänne mukaan ja millä tulen paikan päälle :P

Minski

#47
Mä en oo kans vielä ilmottanu hamsuja enkä edes miettiny ketä otan mukaan. Pitäs kyllä vähän ruveta miettiin pikkuhiljaa :)
Hamsteriton tätä nykyä

Marla

#48
Multa tulee näillä näkymin 6 syrkkiä - 5 ulkkikseen ja 1 lemmikkiin. Saas nähä, kun noita ensikertalaisia on joukossa. :) Jos saavat L1:n, niin sitten rekkailemaan saman tien.
Rahat pitää lainata jostain, mutta sittenpähän lainaan! :D

Näin pienenä offina; onko se tähti nimen perässä merkintä sertistä? Kaiketi, niin olen käsittänyt? Että jos on serti, niin voi laittaa tähden?


//Ok, kiitos!

GaneshaX

#49
Lainaus käyttäjältä: "Marla"onko se tähti nimen perässä merkintä sertistä? Että jos on serti, niin voi laittaa tähden?

Just näin  :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Oranssi

#50
Hei! Minulla on kyytikysely tuolla asianomaisella palstalla, mutta laitan tännekin, koska asia koskee kyytiä hamsterille Jyväskylästä Turkuun tai näyttelypaikalle Littoisiin. Olen saamassa laumaani uuden jäsenen, ja lähettäjä voi tuoda hamsuttimen Jyväskylään 5.12. aikaisin aamulla. Löytyykö Jyväskylän seudulta näyttelyyn tulijoiden joukosta joku, joka voisi kuljettaa sen tänne länsirannikolle? Hienoa olisi! Jos kyyti järjestyy, niin yhteyden saa yv:llä tai sp:lla Oranssin(at)hotmail.com /Paula. Soittaakin voi, mutta vuorotyön vuoksi txt tavoittaa varmimmin, numero löytyy kyyti-ilmoituksesta.

GaneshaX

#51
Onko tässä näyttelyssä mahdollista rekata hamsuja?!
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Niina-03

#52
Olen ilmoittanut IKEAn kassillisen hamsuja Gaalaan. Voin myös tehdä siellä jotain töitä, jos tarvetta tulee.
Edelleen on auki millä tulen, mutta tulen kuitenkin :)
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

viiru

#53
Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Onko tässä näyttelyssä mahdollista rekata hamsuja?!
Kyllä on.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Minski

#54
Mä ilmotin 6 syyristä :)


Mitä töitä on vapaana vielä ?
Hamsteriton tätä nykyä

viiru

#55
Paikkoja on vapaana seuraavasti:

Sihteerit & assistentit

Lotta Ling (SWE) (ulkomuotosyyrialaiset)
Sihteeri:
Assistentti: Heidi Kurikka
Lotta puhuu selkeää ja sujuvaa englantia, englanninkielen kohtuullinen taito siispä sihteerillä riittää. Ruotsin osaamisesta ei toki haittaa.

Saija Kukkohovi (FIN) (kiinankääpiöhamsterit)
Sihteeri:
Assistentti:

Annika Ekblom-Appelberg (SWE) (venäjänkääpiöhamsteri talvikot, campbellit & roborovskit)
Sihteeri:
Assistentti:
Annika puhuu myös englantia, eli englanninymmärrys sihteerillä riittää. Mieluusti kuitenkin myös jottain hujua ruotsista.

Martina Munther (FIN) (lemmikkisyrkit ja lasten lemmikit)
Sihteeri: Saana Kankare
Assistentti: Marla Holma

Marjut Kaakinen (FIN) (lemmikkikääpiöt)
Sihteeri:
Assistentti:
Cheersbigears-talvikkokasvatus

wiidii

#56
Oivoi, viimeinen ilmopäivä on ihan kohta ja minulla ei ole vieläkään yhtään minkäänlaista hajua, mitkä hamsterit ilmoitan näyttelyyn  :c8
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

GaneshaX

#57
Mä laitoin ilmot matkaan tänään. Meiltä lähtee yks kassillinen paikanpäälle.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Minski

#58
Hitsi olin taas hidas, olis pitäny muistaa vanhastaan, että noi syyrispestit menee aina ekaks, nytkin kaikki syyristen työt on jo varattu, kääpiöpestit on kaikki vielä auki. No mä voin jotain kääpiöluokkaa sit assaroida, vaikka mielenkiinto palavasti siellä syyrisarvosteluissa onkin, kun itellä ei noita kääpiöitä edes ole :)

Toivottavasti tänne tulee paljon eläimiä, kun on sentään vuoden vimppa näyttely ja GG :yes:
Hamsteriton tätä nykyä

Anonymous

#59
Ilmot lähti tänään matkaan joten nyt vaan jäädään odotteleen näytskää. Mä voin kanssa ottaa jonku assaroinnin vastaan sihteerin hommiin ei kätöset toimi niin paljoo että jaksais kirjoitella niin paljoa ja en ossoo ruottii  :D