• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

PiNan Kevätpäivänäyttely, 23.5.2010, Tampere

Aloittaja Marla, 26.02.10 - klo:13:16

« edellinen - seuraava »

Ninde

#15
Lainaus käyttäjältä: "tenshi94"mutta tuota pitääkö hamsun pakosta olla joltain kasvattajalta ostettu?? Ja pitääkö sillä olla paperit??
Ei tarvitse olla kumpaakaan.

Saana

#16
Törmäsin Outiin ja Johannaan äsken kaupungilla ja tuli puheeksi tämä näyttely. Tulen sitten vissiin tuomaroimaan. :)

Minski

#17
^ Ok.


Hienoa muuten, että ihmisiä pk-seudulta ja Kuopion seudultakin asti kiinnostaa tulla pelkkään pet-näyttelyyn Treelle asti :yes:
Hamsteriton tätä nykyä

tenshi94

#18
Jep. Harmittaa vain kun täällä kuopiossa ei näytä olevan jyrsiänäyttelyitä.
vai onko jollai tiedossa että olisi?

Lakupekka

#19
Minä mietin, että ensimmäiseksi näyttelyksi tämä voisi olla ihan hyvä. Mikäli nyt tuon kuskin saisi kuljettamaan täältä Ryttylästä sinne ja takaisin. :)
Ehkä olen tulossa.

Täytyy vähän kattella tilannetta.
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3

Anonymous

#20
Me ei olla tulossa kun tuo Pet expo syö jo niiiiin suuren osan pikku rahoistani.

karov

#21
Hmm.. Taitaa olla just koeviikolla, joten tulo jää mitä luultavimmin..  :(
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

Sirpa

#22
Tässä juuri PetExposta toivuttuani mietin, että voisin tuoda syyriksen ainakin tuonne, vielä kerran näyttämään hienouttaan maailmalle. Ja ei kai mikään estäisi tuomasta talvikkoakin sinne. Saisivat ennen arvostelua kokeneemmat talvikkoihmiset näyttää, miten hemmetissä tuolta räpistelijältä muka leikataan kaikki kynnet kerralla...

*edit*
No, Katariina ei nyt sitten ainakaan tule  :(

ammie

#23
Meillä alkaa koeviikko vasta 26.5. joten ei sen takia pitäisi aiheutua itselleni mitään häikkää. Hamsun tai pari voisin tänne tuoda, täytyy katsoa rahatilannetta ja boksitilannetta ja tietysti kyytiä.  :)
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Marla

#24
Lainaus käyttäjältä: "ammie"Meillä alkaa koeviikko vasta 26.5. joten ei sen takia pitäisi aiheutua itselleni mitään häikkää. Hamsun tai pari voisin tänne tuoda, täytyy katsoa rahatilannetta ja boksitilannetta ja tietysti kyytiä.  :)
Äläs nyt; mähän lupasin järjestää sulle ilmaisen kyydin jos olet sihteeri. XD No ei, kyllä saisit varmaan muutenkin kyydin. :)

Minski

#25
Pitääkin miettiä olisko mulla jotain edustuskelposia lemmikkihamsuja tuoda Saanan syyniin :)

Ilmoittautumiset 14.05.2010 mennessä, joten aikaa on ainakin vielä miettiä lähtemistä ja hamsuja :)
Hamsteriton tätä nykyä

ammie

#26
^^ Joo nonih, Marla siis järjestää mun kyytini tavalla tai toisella.  :mrgreen: Ja jos se Saana mut sihteeriksi kelpuuttaa, niin tokihan minä sihteeröin, kun Marla mut niin näppärästi siellä hamsteripäivässä jo tohon pestiin tyrkkäsi.  :haha
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Eevi

#27
Saatan tulla junalla, riippuu jaksanko ja meneekö hyviä junia. Ja tietysti riippuu kanssa siitä onko se juna-asema jossain tosi kaukana itse näyttelypaikasta. :D
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Saana

#28
Mutkin saa napata kyytiin, jos vaan johonkin mahtuu. Hamsuja ei yllättäen ole tuoda tällä kertaa mukaan. :D Ja tietenkin kelpuutan Ammien sihteeriksi. Selkeesti mulla on myös ainakin 3 assaria, kun Minski, Eevi ja Marla toimivat siinä hommassa? :D

Näyttelypaikka on aika kaukana juna-asemasta, mutta olis kiva jos saatais järkättyä kyyditykset sillain, että kaikki halukkaat pääsis paikalle. Mullehan Pina viimeistään jonkun kyydin varmasti järkkää, jos ei muuten. Bussilla en uskalla yksin lähteä, kun en tunne sitä aluetta. Ja voin vielä lähempänä olla yhteyksissä Pinalaisiin, jos heillä olisi tiedossa kyytejä.

Ja vaikka tässä jonkun hamsterin näksinkin osallistuvan näytskään niin ei se arvosteluun vaikuta. Elkää siitä huoliko. Mutta kivampihan se on anonyymeja hamsuja arvostella.

Sirpa

#29
Lainaus käyttäjältä: "Eevi"Saatan tulla junalla, riippuu jaksanko ja meneekö hyviä junia. Ja tietysti riippuu kanssa siitä onko se juna-asema jossain tosi kaukana itse näyttelypaikasta. :D
Voin kertoa, että aika kaukana on kyllä näyttelypaikka rautatieasemasta. Nähtävästi bussilla nro 13 pääsee aika lähelle, jos nyt oikein tulkitsin tuota karttaa ja pysäkkejä. Eiköhän Helsingin suunnasta tule kerran tunnissa junia Tampereelle, että keskustaan kyllä pääset. Jos tulet sopivasti, niin voin tulla rautatieasemalle vastaan, mennään sitten bussilla perille.