• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Grand Gala 5.12.2009 Turku

Aloittaja Vevve, 01.11.09 - klo:18:44

« edellinen - seuraava »

nalli

#30
Voitaisiin melkein tullakkin, kun on noin lähellä. Kyytikin järjestyy... Joo, eiköhän me tulla. :D
Syrkki Roudan Rock Me Baby "Roki" s. 29.7.2009-17.6.2011
Syrkki Jubilee Jääprinssi "Jubi" s. 27.4.2010-30.10.2011
Vkh talvikko Am I Dreaming "Luna" s. 4.11.2009-25.5.2012

Saana

#31
Joko pestit on jaettu? Voisin olla Martinan sihteerinä, mikäli kukaan ei ole sitä pestiä vienyt. Jos on niin Marjutille sitten? :) Tai Satukin sopii! :grin

wiidii

#32
Meikäläisen sihteerinä toimii toi toinen puolisko, että Saana saa nyt mennä kärkkymään jotain muuta hommaa.  xD

Toivottavasti ette kyllästy minun arvosteluihin, olen ollut/tulen olemaan nyt tässä syksyn/talven aikana ollut Tampereella, Vaasassa, Oulussa ja nyt täällä tuomarina.  XD Lupaan olla taas oikein ihana, koska syrkit on rakkaus.  :lov  Ilmoittakaa paljon ihania eläimiä, niin en turhaan täältä raahaudu paikan päälle. Paitsi että jokatapauksessahan minä olin tulossa kun majoituspaikkakin löytyy Salon puolelta. :D

Täällä pohditaan hurjasti, että mitkä hamsuset sitä raskisi ilmoittaa - toisaalta haluaisi myös raahata myös oman kasvatin ja sijoitushamsun mukaan, mutta myös omia hamsuja ja sitten kun vielä tahtoisi lupautua kyydittämäänkin niin eihän tässä selviä hengissä kotiin asti jos ei osta parempia kuljetuskasseja.  :D  Mutta kun olisi pitkästä aikaa jotain näytettävääkin, niin olisihan se kiva tuoda näytillekin.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Saana

#33
^Mä tuon sulle jotain vaikka annoitkin H:t edellisellä kerralla kaikille mun eläimille. Tuon nyt joitain hoikemmassa kunnossa olevia... :lol: Toivotaan, että tuo Martina mut huolii sihteerikseen. Kiva päästä vähän kuulemaan, mitä muut tuomarit ajattelee lemmikkiluokan eläimistä. Sullahan, Marjut, olin Tampereella sihteerinä ja nyt seuraavaksi Tampereella olisi tarkoitus olla Niinan sihteeri. Aina oppii jotain uusia kätsyjä kikkoja arvosanojen, adjektiivien jne kanssa :D

Minski

#34
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Lupaan olla taas oikein ihana, koska syrkit on rakkaus.
Ootko siis tuomarina syyriksillä vai siis kuin tää nyt menee ? :D Kun tuolla näyttelykutsussa lukee, että kääpiöillä:
Lainaus käyttäjältä: "näyttelykutsu"Lemmikkiluokat
- kääpiöhamsterit: Marjut Kaakinen (FIN)
Vai oonks mä nyt ihan sekasin, no meenkin koht nukkuun :)
Hamsteriton tätä nykyä

wiidii

#35
Eikun meillä oli pieni sekaannus Martinan kanssa.  :D  Eli kääpiöitä olen tulossa arvostelemaan.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

jjenna

#36
Empä tiedä pääsenkökään.. Oman seuran kisat pukkas samalle päivälle ja pari ei ihan tykänny ku sanoin et en pääse, et kaise on mentävä omaa seuraa edustamaan sit kisoihin..
Ongelma syntyy vaan siinä et miten mä saan mun ruotsista tilatut hamsterit, ja uusiin koteihin lähtevät poikaset hoidettua  :c8
Hamsterikasvatus jäädytettynä

Hessuinen

#37
Hitsit kun tänne haluttaisi tulla. Vantaan näyttelyviikonloppuna olin hyvin onnellisesti kipeänä, joten eipä siitä tullut Titille ensimmäistä kertaa. Itse asiassa olen muutenkin suuntaamassa Turkuun juuri tuona vloppuna, mutta en vielä tiedä raaskinko uhrata melkein kokonaisen lauantain tuohon kun muutenkin näen perhettä sen verran harvoin, plus tuolloin on vielä mukana koiranpentukin joka hankalaloittaa muutenkin vähän kaikkea. :|
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

viiru

#38
Vielä ei olla pestejä jaettu, mutta eiköhän näitäkin voisi alkaa jo halukkailla täyttämään. Itsestään saapi ilmoittaa yksityisviestitse tai sähköpostitse minulle (minna.vainio@wippies.com (merkitse sähköpostiin selvästi otsikko: GRAND GALA 2009).

Sihteeri- ja assistenttihommien lisäksi innokkaat leipojat saavat mieluusti kontribuoida antamalla tuotoksensa buffettiin myyntiin. Raaka-ainekustannukset korvataan.

Myös infohenkilöitä tarvitaan aina, ilmoittaudu jos kiinnostaapi.

Työskentelijöille tarjotaan maistuva lounas ja virvokkeita.

Sihteerit & assistentit

Lotta Ling (SWE) (ulkomuotosyyrialaiset)
Sihteeri:
Assistentti: Heidi Kurikka
Lotta puhuu selkeää ja sujuvaa englantia, englanninkielen kohtuullinen taito siispä sihteerillä riittää. Ruotsin osaamisesta ei toki haittaa.

Saija Kukkohovi (FIN) (kiinankääpiöhamsterit)
Sihteeri:
Assistentti:

Annika Ekblom-Appelberg (SWE) (venäjänkääpiöhamsteri talvikot, campbellit & roborovskit)
Sihteeri:
Assistentti:
Annika puhuu myös englantia, eli englanninymmärrys sihteerillä riittää. Mieluusti kuitenkin myös jottain hujua ruotsista.

Martina Munther (FIN) (lemmikkisyrkit ja lasten lemmikit)
Sihteeri: Saana Kankare
Assistentti: Marla Holma

Marjut Kaakinen (FIN) (lemmikkikääpiöt)
Sihteeri:
Assistentti:
Cheersbigears-talvikkokasvatus

GaneshaX

#39
^ Muistatkos mitä paikkaa kysyin jo aikoja sitten?  :angel
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

viiru

#40
Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"^ Muistatkos mitä paikkaa kysyin jo aikoja sitten?  :angel
Oops, sori, olin laittanut ylös vain hallituspalstalle, ja unohdin tarkistaa sieltä ennen kuin aloin huutelemaan täällä.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

wiidii

#41
Meikäläisen siipalle tuli muita menoja justiinsa lauantaiksi, joten joku ehdokas voisi tulla sihteeriksi! :) Mielellään kokenut sihteeri jolla on kirjoittamiskättä ja kykyä käsken hidastaa, tykkään välillä runoilla ja puhun liiankin nopeasti.  :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Hamsufani97

#42
Haluaisin kauheesti tulla Grand Galaan,mutta ongelmana se että turkuun on täältä meiltä 518km. Eli kyytiä ei löydy :'(

TiBe

#43
Mitenkäs kun tuo talvikoiden ja kiinareiden arvostelu alkaa vasta puolenpäivän jälkeen, tarviiko paikalla olla jo aamusta, vai saako näyttely numerot esim. 12.00 aikoihin?
Jos näin on,alkaa kyllä kriisi tulemaan,että olisiko sitä kuitenkin reissuun lähdettävä jos matka-auton saisi isän tutulta lainaan, ei tarvitsisi neljän aikaan aamulla lähteä ajamaan, varmaan puoli kahdeksan aikoihinkin riittäisi :D
Crystal\'s talvikot
http://crystals.nettisivu.org/

KaisaM.

#44
Meiltä tulee neljä hamsua, mutta itse en tule.  :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.