Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - L.H

Samaa olin sanomassa kuin metsku. Ihminen ei voi määritellä sitä mikä on riittävä, sen määrittelee eläin.
Saako jostain ostaa noita pelkkiä putkia?
Mua polttelee tuo vitriini _niin_ paljon. Nyt olenkin miettinyt, miten saisin sen ja Urhon nykyisen asumuksen yhdistettyä järkevimmin :D
>>>Tähän väliin täytyy myös todeta, että marsuharrastajien keskuudessa on ihan OK laittaa kaksikin kappaletta marsuja 120cm pitkään häkkiin. Täällä tuota 120cm pitkää häkkiä aletaan sitäkin kohta pitää ihan liian pienenä syyrialaiselle hamsterille, joka on noin kolme kertaa marsua pienempi.<<<

Tämä on minusta melko ontuvaa logiikkaa. Näin ajatellen olisi aivan ok säilyttää esim. pikkukoiraa koko sen ikä vaikkapa reilun kokoisessa wc:ssä, koska turkiseläimillä on vielä ahtaammat tilat.
Tervehdys vaan kaikille, tuli rekkauduttua tänne, kun syrkki on taloudessa reilun kahdenkymmenen vuoden tauon jälkeen. En muistanutkaan, kuinka paljon seurattavaa noissa pikkukavereissa voi olla :).
Meille muutti vajaa viikko sitten Urho-syrkki, jonka asumus (tuli mukana) oli sitä luokkaa, että eihän sitä siihen voinut jättää. Komppasin kuumeisesti nettipalstoja läpi, ahdisti niin paljon katsella toisen selvästi ahdistunutta käytöstä, onneksi jotain sitten löytyikin. Urho asuu nyt 110cm pitkässä vanhassa akvaariossa, joka näyttää vasta muutaman päivän sisustuksen jälkeen tältä;

On muuten harvinaisen vaikeaa hommaa yrittää kuvata tuota terraa, kun joka suunnasta heijastaa.

Tuolla heinäkasan alla on tälläinen lasten lelu, jonka Urho heti valitsi ruokavarastokseen. Se oli vaan pakko naamioida heinällä, kun oli niin ruma purtilo.

Etualalla on purujen alla pari maitopurkkia yhteen liitettyinä, siellä Uhro pitää pesäänsä. Pitäisi jostain keksiä vähän nätimmän näköistä pahviputkea, mistähän sellaista löytyisi? Onko kukaan kysellyt kangaspakkojen rullia?

Tuossa vielä sivukuvaa nykyisestä asumuksesta.

Urholla oli häkissään pyöräkin. Kun se ensimmäisenä iltana pyörän saatuaan (entisessä häkissä oli liian pieni, jonka otin heti pois) oli polkenut viisi tuntia tekemättä mitään muuta, ja otin juoksupyörän pois, alkoi sen päiväinen stereotypiaramppaaminen että homma oli aivan selvä. Urholla on ongelma. Eli pyörä on pannassa, josko suurempi asumus lievittäisi noita ramppaamisoireita, ja pyörän voisi hetken päästä palauttaa varustukseen.

Nyt vähän jo harmittaa pikainen terran osto, kun täältä bongasin tuon Ikean vitriinin. Saattaapa olla, että verrattain piankin vaihtuu asumus vielä kertaalleen, itselläni on vieläkin vähän sellainen olo että tilaa saisi olla lisääkin. Mutta ehkä vähän aikaa pärjätään näinkin, ja saa Urhokin vähän rauhoittua.