• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Tampere 2.8.

Aloittaja Mustikkamaan, 18.05.09 - klo:12:17

« edellinen - seuraava »

ammie

#240
^ Suunnilleen sama matka kuin minulla. Sen kävelee kyllä ihanan nopeasti, ei tartte aikaisin herätä.  :)
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Niina-03

#241
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Mutta kesällähän hamsu myös lihoo ja kärsii pulskuudesta :P
No älä :) Meillä hamsut meni heti myös laihikselle - kova grillailukesä takana. Niitä varmasti sapettaa osallistua koko näyttelyyn. Että ne ovat varmaan myös kireitä ja ärtyneitä arvostelussa, kuten laiharilla olevat ovat  xD
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Vevve

#242
Lainaus käyttäjältä: "Marla"
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Kyl sä suoriudut hyvin, assarointi on superhelppoo, kun vaan sattuu löytään oikeet boksit ajallaan :P Lemmikkiluokkia kun assaroi niin pitää ettiä niitä bokseja sieltä ulkomuotopöydiltäkin, kun hamsut voi olla ilmotettu myös sinne. Ja sit jos haet ulkomuotopöydältä hamsun niin vie se myös sinne takas arvostelun jälkeen, ettei sitä etitä kissojen ja koirien ja hermostuneen ulkomuotoassarin voimin :D
Täytyy tosiaan muistaa tuo ulkkisjuttu - vaikka sen tietääkin periaatteessa, muistaminen tilanteessa on asia erikseen. Niin pitkään pitänyt assariksi tarjoutua, että hyvä vain nyt vihdoin päästä!

Kyl sä muistat kun mä käsken!  :D  Tahdon molemmat arvostelut miun talvikoille.

jennu

#243
Meillä ei kärsitä muusta kuin kuivasta ihosta, vaikka ollaan jo pitkään oltu öljy kuurilla :S On se kyllä mennyt aavistuksen parenpaan päin, mutta ei tarpeeksi  :D

Näyttelyhän on jo tällä viikolla :c8 Voin olla varma, että jotain kamalaa tapahtuu ennen näyttelyä, tai sitten näyttelyssä. Varmasti unohdan hamterin kotiin, tai jotain muuta kamalaa :mrgreen:
Lupauduttiin äidin kanssa tuomaan vielä mokkapalaakin puffettiin :)
[size=85]Rangifer Tarandus "Viljami", pk rex kyyhkynharmaa
Cosmic Love "Cosmo", pk kyyhkynharmaa-hunaja
[/size]

Sohvi

#244
Lainaus käyttäjältä: "jennu"Meillä ei kärsitä muusta kuin kuivasta ihosta, vaikka ollaan jo pitkään oltu öljy kuurilla :S On se kyllä mennyt aavistuksen parenpaan päin, mutta ei tarpeeksi  :D

Meillä toisella on ihan sama juttu  :< äähh.. Ei tuo öljykään ole hirveästi auttanut. Ei kun vain enemmän monipuolisempaa ruokavaliota :D
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Minski

#245
Lainaus käyttäjältä: "Niina-03"
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Mutta kesällähän hamsu myös lihoo ja kärsii pulskuudesta :P
No älä :) Meillä hamsut meni heti myös laihikselle - kova grillailukesä takana. Niitä varmasti sapettaa osallistua koko näyttelyyn. Että ne ovat varmaan myös kireitä ja ärtyneitä arvostelussa, kuten laiharilla olevat ovat  xD
Mitä kaikkee me vielä saadaankaan laitettua kesän piikkiin xD

Lainaus käyttäjältä: "jennu"Lupauduttiin äidin kanssa tuomaan vielä mokkapalaakin puffettiin :)
Ihanaa :lov
Hamsteriton tätä nykyä

Mustikkamaan

#246
Kerätkää nopeesti semmonen lista mitä mä en saa sit ottaa miinuksina, niin tiiän sitten näyttelyssä :D

Ainakin siihen kuuluu
- huonot turkit
- lihavuus
- ärtyisyys
- kuiva iho...

Mikäs muu olis semmonen sopiva..? Knikit? :D Eihän se hamsuparkojen syy ole, että häntä on vähän koukussa, kesäajasta sekin johtuu (lämpimät ilmat käyristävät häntää) - vain huonot tuomarit puuttuvat moiseen :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Juulia

#247
^ Massattomuus/Lihaksettomuus? :D
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Elliska

#248
Jos samointein voisit antaa huonon väriselle+kuvioiselle ERIn? :angel
Kun eihän se värityskään ole hamsuraukkojen omaa syytä! :(

Minski

#249
Ja päärynän malliset hamsut vois kans mennä silleen ERI:n arvosina läpi :angel Ja jos hamsulla on vähä pitkä pää niin mitä siitä, ulottuupa haisteleen kauemmaks kun ne lyttynaamaset lajitoverit, lällällää niillekkin vaan :D Ja mitä nyt oikeestaan siitä väristäkään tai kuviostakaan sen puoleen, kunhan nyt hamsteriksi tunnistaa :D
Hamsteriton tätä nykyä

Nilla

#250
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Ja mitä nyt oikeestaan siitä väristäkään tai kuviostakaan sen puoleen, kunhan nyt hamsteriksi tunnistaa :D

Niin just!
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Anzukka

#251
Lainaus käyttäjältä: "Nilla"
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Ja mitä nyt oikeestaan siitä väristäkään tai kuviostakaan sen puoleen, kunhan nyt hamsteriksi tunnistaa :D

Niin just!

Ihan samaa mieltä :D
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

maarit

#252
Mä oon edelleen kahen vaiheilla lähenkö tähän näyttelyyn vai en,en osaa päättää.Toisaalta olis mukava lähtee muita hamsuihmisiä treffaan mutta mutta...  :mrgreen: Ihan varmasti mulla tarttuis mukaan sieltä joku hamsu myyntipöydältä (sen verran hyvin itseni tunnen että jos bongaan jonkun ihanaisen niin sehän on pakko saada).
Assarin apulaisenakin voisin toimia jos joku apua tarttee.
Tällä hetkellä hamsteriton

Sohvi

#253
Voi ei, näin jo painajaista näyttelystä.  Lähdin Amerikkaan. Olin siellä pari päivää ja tultiin takas. Tajusin, että hamsterit oli jäänyt sinne ! :<
Näyttely olisi ollut seuraavana päivänä joten Amerikkaan lähdettiin tuota pikaan taas hakemaan hamstereita. kun tulimme sieltä takaisin, näyttely oli jo ohi ja mulla oli teippi kädessä laittamaan jo numeroita boksin kanteen. Onneksi oli unta :D Mitäköhän olisin tehnyt jos se näytskä olis ihan mennyt ohi...
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

NuclearBitch

#254
Onkos tänne muuten tulossa poikasia myyntiin? :)